Partyflock

Forumonderwerp · 817949

Hi there!
Ik en een aantal collegas van me komen er niet helemaal over uit wat het bedrag van de vergoeding voor het droppen van je kwakje is... Dusz ik denk ik vraag mijn partyflock vrienden even om raad!!

Is er iemand die het (toevallig :devil: ) weet?? ;)

:flower: Fem
laatste aanpassing

laat je zaad toch eens met rust

stelletje zaadschieters
laatste aanpassing
Uitspraak van ......// op donderdag 13 oktober 2005 om 09:45:
Een rechtbank in Stockholm heeft bepaald dat een Zweedse spermadonor alimentatie moet betalen voor de kinderen die met zijn zaad zijn verwekt.

De 36-jarige man had sperma afgestaan aan een lesbienne, die door zijn zaad drie kinderen kreeg. Na de geboorte van de kinderen begon de vrouw een rechtszaak over het vaderschap. Tegenover de rechter erkende de donor de biologische vader van de drie kinderen te zijn, wat voor de rechtbank reden was om de man tot alimentatie te verplichten.

De donor heeft verklaard tegen de uitspraak in beroep te gaan. Zijn advocaat zegt dat de zaak belangrijke juridische vragen op roept over de rol van spermadonoren, vooral met betrekking tot vaderschap dat zonder seksuele gemeenschap tot stand is gekomen.

Ik hoop dat deze man er meer dan 100 euro voor kreeg destijds.....:D

Op een sperma bank als op het AMC is de donor altijd onbekend en pas door het kind zelf op te vragen als het 16 jaar of ouder is.

check voor info:
www.spermabanknederland.nl/vergoedingen.html

:P :P :P :P