Partyflock

Forumonderwerp · 817230
Ik zie zo enorm veel topics over WK's Maar nergens een hoofdtopic, In dit topic kan je alles posten want verband houdt met het WK.

De poules indeling,nieuwtjes over landen,nieuwtjes over spelers van verschillende landen etc.

Maar het hoofddoel is natuurlijk hoe ver komt Nederland,Wie wordt de verrassing op het WK? wie wordt er wereldkampioen etc etc.

Alles wat maar met het WK te maken heeft kan hier gepost worden in het grote WK in Duitsland topic.

Ik wens iedereen een succesvol WK toe, met als wereldkampioen Brazilie denk ik, Als Nederland Brazilie niet voor de finale tegenkomt kan Nederland de finale halen is mijn mening:)
ja, maar veel mensen zijn aan het huilen dat een aantal clubs er (verrassend) niet bij zijn, zoals kameroen en nigeria, maar ik vind het juist leuk dat je ook eens wat andere namen hoort, hoop voor leo dat het hem ook lukt bij T&T
Ivoorkust wordt de verrassing op het WK, Uitstekende selectie, en als salomon kalou slim is gaat hij voor Ivoorkust spelen, wij hebben hem niet nodig, en Ivoorkust kan hem hard gebruiken, Vind sowiezo belachelijk om opeens Salomon te gaan neutraliseren, Salomon komt uit Ivoorkust en niet uit Nederland. zo kan je elke speler wel een nederlands paspoort geven die niet goed genoeg is of niet wil spelen voor zijn nationale elftal en die dan in Nederlands elftal zetten
maar de kans dat ze salomon opsluiten als ie niet goed speelt is wel aanwezig, t zou niet voor t eerst zijn dat een kalou achter de tralies verdwijnt na een interland.....

skit moet ie maar niet daar geboren worden!

edit
laatste aanpassing
nou nou nou, zo kan ie wel weer
welke plek moet kalou nu spelen in het Nederlands elftal? Voorin zijn alle plekken al dubbel bezet, enigste is maybe rechtbuiten als vervanger van Dirk Kuyt

eindelijk shevchenko op een wk

We worden kampioen in duitsland.:D Finale winnen we van italie ofzo:D

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 18:53:
We worden kampioen in duitsland. Finale winnen we van italie ofzo

en toen werd je wakker uit je droom :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 19:15:
en toen werd je wakker uit je droom

brazilie wordt wereldkampioen:) niemand heeft zo sterke team als hun alleen de verdediging is niet super

Alles moet gespeeld worden he... En het mag wel eens iemand anders zijn dan die brazilianen :p
we moet er nu wereldkampioen worden? welk land acht jij nou in staat om van Brazilie te winnen?

Mag van mij gerust een Europees land zijn :yes:

Tja brazilie kan ook uitgeschakeld worden he , zeker na de 1ste ronde met rechtsreekse uitschakeling..
met zo'n aanval scoor je altijd meer dan de tegenstander, brazilie heeft allemaal spelers in hun elftal die een goal kunnen maken op de keeper na, Lucio,roberto carlos en Cafu zie ik ook wel eens scoren, elke speler van hun kan elk moment een goal maken, dat maak hun in mij ogen een wereldkampioen

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Nederland wint in de finale van Brazilië met 1-2.

Dus wereldkampioen :D(Zou wel een keer mooi zijn he?)
We zijn al zo vaak dichtbij geweest. '74 finale, '78 finale waarbij Rensenbrink(als ik me niet vergis) in blessuretijd op de paal schoot. Over al die legendarische kwart- en halve finales maar te spreken.

1. Nederland
2. Brazilië
3. Oekraïne
4. Duitsland

o:)

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 10 oktober 2005 om 19:49:
met zo'n aanval scoor je altijd meer dan de tegenstander, brazilie heeft allemaal spelers in hun elftal die een goal kunnen maken op de keeper na, Lucio,roberto carlos en Cafu zie ik ook wel eens scoren, elke speler van hun kan elk moment een goal maken, dat maak hun in mij ogen een wereldkampioen

Heb je wel gelijk in maarja een match moet gespeeld worden he... Kijk maar naar het vorige WK... Duitsland dat eigenlijk niet veel kwaliteit had en had weinig goed voetbal gebracht.. maar ze waren wel bijna wereldkampioen...
ik hoop op een poule:

-Nederland
-Turkije
-Togo
-Mexico

Lijkt me leuk! :yes:
ik hoop dat turkije zich helemaal niet plaats, krijg je al dat gezeik van die turken weer

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 10 oktober 2005 om 22:57:
ik hoop dat turkije zich helemaal niet plaats, krijg je al dat gezeik van die turken weer

paar boksballen zijn welkom toch :D

alleen is natuurlijk ook een hele grote turkse gemeenschap in duitsland dus dat kan dan best link worden.
inderdaad leverd alleen maar rellen op, hoop dat ze in de play offs tegen Spanje moeten gaan ze er gewoon af

ja en dan doet spanje mee en die gaat weer gelijk naar huis :D

zou wel leuk zijn als Oranje in een poule komt met Zuid-korea (advocaatje!) Of Australia en Trinidad, als ze het WK halen.
wat moet de opstelling zijn tegen macedonie aanstaande zaterdag? Iets uitproberen of gewoon dezelfde opstelling als tegen Tsjechie, alleen Vlaar voor Bouhlarouz dan, en de rest gewoon dezelfde basiself al dat uitproberen hoef van mij niet, dat levert helemaal niks op.

Als ik van basten was ozu ik idd beetje experimenteren. Er zijn natuurlijk ook een aantal spelers die op scherm staan en bij een volgende gelekaart de eerste wedstrijd in duitsland missen.
Ik zou het niet riskeren.

ow dus hoe zit het dan met david beckham? die mag misschien niet meedoen de eerste wedstrijd van engeland :S

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 11:19:
kut oranje

oranje boven :cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 13:13:
ow dus hoe zit het dan met david beckham? die mag misschien niet meedoen de eerste wedstrijd van engeland

hmm , misschien hebbie wel gelijk hoor , ik heb me wat anders laten vertellen ;)

Leven Bea-slet retteketet :cheers:

Hans teeuwen?
Dirk Kuijt, Denny Landzaat, Ruud van Nistelrooy, Wesley Sneijder en Giovanni van Bronckhorst lopen het risico bij een gele kaart tegen Macedonië de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het WK mis te lopen. Het vijftal staat op scherp, waardoor een nieuwe gele kaart een schorsing oplevert.
Iets dergelijks overkwam de Duitse international Mike Hanke eerder ook al. In de strijd om de Confederations Cup kreeg de aanvaller van Schalke 04 een rode kaart tegen Mexico. De grove overtreding kostte hem een schorsing van twee duels. En aangezien de straf alleen kan worden uitgezeten in officiële interlands - dus geen oefenduels - mist Hanke Duitslands eerste twee WK-wedstrijden.

Er is overigens nog een sprankje hoop voor geschorste spelers. In het verleden kondigde de FIFA regelmatig een generaal pardon af, waardoor geschorsten met twee gele kaarten vrijuit gingen. Pas na de loting in december wordt er een beslissing verwacht of er opnieuw zo'n amnestieregeling komt. Spelers die door rood ontbreken, werden nooit ontzien door de wereldvoetbalbond.

ja heb het al gelezen maar bedankt voor de info :D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 11:56:
zou wel leuk zijn als Oranje in een poule komt met Zuid-korea (advocaatje!) Of Australia en Trinidad, als ze het WK halen.

Ja, inderdaad! Een hollands onderonsje is altijd wel leuk :) Wat vinden jullie er trouwens van, dat Hiddink coach van Australie is geworden? Geniaal of idioot?
Uitspraak van [FPT]DaMatriX op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:34:
Wat vinden jullie er trouwens van, dat Hiddink coach van Australie is geworden? Geniaal of idioot?

ik vind het schitterend, psv kan doodvallen voor hiddink. wat een clubliefde

ik vindt het goed van hem en dan moet ie ook gelijk psv achter laten :jaja:

Uitspraak van Imro op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:39:
Uitspraak van DaMatriX op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:34:
Wat vinden jullie er trouwens van, dat Hiddink coach van Australie is geworden? Geniaal of idioot?

ik vind het schitterend, psv kan doodvallen voor hiddink. wat een clubliefde

(6)

Uitspraak van Imro op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:39:
psv kan doodvallen voor hiddink.

slaat nergens op... :no:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:43:
slaat nergens op...

jawel hoor, het is ook gewoon een schijtclub

Uitspraak van Imro op dinsdag 11 oktober 2005 om 16:49:
jawel hoor, het is ook gewoon een schijtclub

:D

Waar is het WK ook alweer?

Irak toch?

oh ja

:D
psv zit nu echt in een neerwaartse spiraal. je eigen scouts negeren, een trainer die uitgebluste voetballers vanuit het vliegtuig koopt, het lelijkste voetbal in nederland spelen en terecht genegeerd worden door de bondscoach. je zou er maar supporter van zijn zeg
laatste aanpassing
en toch weer aant eind van het jaar kampioen worden

ik zal gewoon niet over ajax beginnen :D
want qua beleid daar ... (zeg je dat iets) :x

succes in de play offs ;)