Partyflock
 
Forumonderwerp · 817007
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Ik persoonlijk denk van wel.
Uitspraak van Trinity³ op dinsdag 8 november 2005 om 16:35:
Ik ga niet, hou niet van trance en heb kaartjes voor HouseQlassics,
maar ik wens u allen een zeer aangename avond bij Dhr. van Buuren

Kijk! Dat vind ik nou een spontane en vriendelijke opmerking.

Jij ook veel plezier op HouseQlassics! (y)
 
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 07:39
Jep wordt gehouden in de zaal waar Carl Cox ook gehouden werd[/quote]
Nou ik ga ook! hoeveel mensen kunnen er in die zaal dan?
Wil wel dat het een beetje vol is als ik er tot 7uur moet rondlopen...dat worden grote rondjes lopen...
 
iemand enig idee hoe het met de kaartverkoop gaat?
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
bijna uitverkocht :yes:
laatste aanpassing
Ach, wie zegt dat?!
Kga vanavond nog een kaart halen :) Voor een vriend (kheb ze zelf natuurlijk al)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 11:57:
Nou ik ga ook! hoeveel mensen kunnen er in die zaal dan?
Wil wel dat het een beetje vol is als ik er tot 7uur moet rondlopen...dat worden grote rondjes lopen...

Zaal is niet zo breed, maar aardig lang. Passen denk ik 10.000 - 15.000 mensen in (kan meer zijn, zeker niet minder)
Hoeft ook nie propvol te zijn hoor.....
Geloof gewoon niet dat 't een uitverkocht Ayoh wordt, maar dat hoeft van mij ook niet persé
van mij ook heeelemaal niet ! -> rustig is relaxt :P
 
Artiest Fie
lekker RUIMTE om te DANSEN!! :cheer:
idd -> :D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 november 2005 om 13:59:
lekker RUIMTE om te DANSEN!!

Gij snaptum..:yes::respect:
laatste aanpassing
Precies, ik heb min. een paar vierkante meter nodig. Haha.
is het nog niet uitverkocht dan??

dacht dat het wel hard ging met de kaarten eigenlijk.
Uitspraak van Rebelbitch op donderdag 10 november 2005 om 15:06:
is het nog niet uitverkocht dan??

dacht dat het wel hard ging met de kaarten eigenlijk.

Volgensmij kan t nooit echt hard met de kaarten gaan als ze vrij veel worden weg gegeven.

Dat bericht op udc.nl een tijd geleden dat er 'al' 50% van de kaarten verkocht waren, geeft juist aan dat de kaartverkoop naar hun mening niet hard genoeg gaat.
Ik ga voor gezellig vol en een mooi aantal waarmee Armin tevreden is.

Hij wil vast geen klagende mensen en dat heb je wel erg snel als een zaal propvol is. Dat hangt natuurlijk ook af bij welk aantal kaarten een organisatie aangeeft dat het uitverkocht is. Als men zegt dat een ruimte een capaciteit heeft voor 15.000 man, maar dat komt omdat men ook de zitplaatsen meerekend dan is het wel propvol als je dan ook 15.000 kaarten verkoopt. Ik neem aan dat ze dat dus niet gaan doen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 15:08:
Volgensmij kan t nooit echt hard met de kaarten gaan als ze vrij veel worden weg gegeven.

Hmm...ik heb nergens kaarten acties gezien eigelijk :( Alleen die VIP actie op Armin Only website verder niet eigelijk. Wat ik gehoord had is dat het voor 98% is uitverkocht. Dat zei die dame van Ticketbox in ieder geval tegen mij. En ook Armin zelf had het erover in een interview met TMF dattie verbaasd was hoe hard de kaartverkoop liep....dus ik ga ervan uit dat het volle bak wordt. (niet te vol hoop ik........moet wel kunnen bewegen ;) )
mja klopt ook -> maar als er een capaciteit van 15.000 is verkopen ze meestal maar 12.000 - 13.000 kaarten :)
Uitspraak van The Emporor op donderdag 10 november 2005 om 15:16:
Alleen die VIP actie op Armin Only website verder niet eigelijk. Wat ik gehoord had is dat het voor 98% is uitverkocht. Dat zei die dame van Ticketbox in ieder geval tegen mij. En ook Armin zelf had het erover in een interview met TMF dattie verbaasd was hoe hard de kaartverkoop liep....dus ik ga ervan uit dat het volle bak wordt. (niet te vol hoop ik........moet wel kunnen bewegen )

- Er werden/worden kaarten weggeven op TMF zelf (TMF play oa) (dus ff voor degene die het altijd over tmf-publiek op tiesto's feestjes hebben: die tref je ook aan bij armin only)
- Er worden kaarten weggeven bij Lockerbox
- Armin Only website.

En er zijn er nog meer, ken ze niet uit mm hoofd, vriend van me jaagt op gratis kaartjes voor armin.
laatste aanpassing
ach -> als ze acties hebben wil niet altijd zeggen dat het slecht gaat -> kan ook heel goed gaan..net zoals met kaartacties @ sensation white ofzo :)
Uitspraak van tabeee op donderdag 10 november 2005 om 15:28:
ach -> als ze acties hebben wil niet altijd zeggen dat het slecht gaat -> kan ook heel goed gaan..net zoals met kaartacties @ sensation white ofzo

Zou kunnen, maar welk UDC-feest verkoop tegenwoordig nou makkelijk uit??? Niet veel (geen 1 waarschijnlijk).

Armin is over 2 dagen, denk zelf dat t niet uitverkoopt.
 
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 15:29:
Armin is over 2 dagen, denk zelf dat t niet uitverkoopt.

doet t ook niet..

maar das niet erg :cheer:

I need space 2 dance :D whaaaaaa :bounce:
Zou kunnen, maar welk UDC-feest verkoop tegenwoordig nou makkelijk uit??? Niet veel (geen 1 waarschijnlijk).

:yes: -> heb je gelijk in :P
 
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 15:29:
Zou kunnen, maar welk UDC-feest verkoop tegenwoordig nou makkelijk uit??? Niet veel (geen 1 waarschijnlijk).

als id-t zo doorgaat (zie innercity) dan die ook niet meer
R.I.P. Innercity


Zijn idd nog maar een paar feesten die uitverkopen :yes:

Bijv: T:x:x

(Y)
 
T??? ik zou echt niet weten welke je bedoelt hoor!
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 10 november 2005 om 18:24:
R.I.P. Innercity

Baggerfeest (n)

Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 15:27:
(dus ff voor degene die het altijd over tmf-publiek op tiesto's feestjes hebben: die tref je ook aan bij armin only)

Juist!!

En hoe groter t feest , hoe meer van dat "soort mensen".

Maar ik stoor me er meestal niet aan. Met TIC2 had ik t wel even, maar door verder naar voren te gaan staan, los je dat "probleem" wel op.
:D
laatste aanpassing
ik vind nog steeds dat ze Armin Only gewoon in de Heineken Music Hall hadden moeten doen. met een man of 8000 en klaar en nog een heeeel stuk beter geluid ook :D
alleen geeft UDC volgens mij geen feesten in de HMH.

maargoed nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we ervoor en het wordt echt het feest van het jaar volgens mij :yes:
Artiest Mike G
Heineken Music Hall is wel beter als het om geluid gaat maar daar passen maar 5500 man in en UDC komt daar niet.

Misschien voor een volgende keer....
Uitspraak van TechnoBluffy op donderdag 10 november 2005 om 21:40:
met een man of 8000

huh?
Idd, kunnen max 5500 man in, prima juist!
Is voor mij eigenlijk ook de max voor indoorfeesten hoor.
Maar ala, ik ga t proberen, Ahoy, is fijn dichtbij, en Armin heb ik nog nooit live meegemaakt...

* loves kleine intieme clubfeesten *
:respect: HMH :respect:

Armin heeft het over het club gevoel, dat was zeker tot stand gekomen in HMH :yes:

Geluid :respect:
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 10 november 2005 om 23:02:
Armin heeft het over het club gevoel, dat was zeker tot stand gekomen in HMH

Absoluut!
Wat dat betreft is het zeker heel jammer, dat ie Ahoy (met bijna 2x zoveel publiek) heeft uitgekozen....
Armin heeft niks voor het uitkiezen, Mojo bepaalt.

HMH is niet besteed aan UDC.
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:11:
HMH is niet besteed aan UDC.

Klopt, helaas.
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:11:
HMH is niet besteed aan UDC.

Waarom dan begrijp ik niet. HMH is zo breed kwa artiesten en feesten.
laatste aanpassing
Uitspraak van bloesem op donderdag 10 november 2005 om 23:04:
dat ie Ahoy (met bijna 2x zoveel publiek) heeft uitgekozen....

Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:11:
Armin heeft niks voor het uitkiezen, Mojo bepaalt.

Ik bedoelde t ook niet letterlijk.
Is in samenspraak he...
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 10 november 2005 om 23:14:
Waarom dan begrijp ik niet. HMH is zo breed kwa artiesten en feesten

Lees mijn vorige post goed:

Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:11:
Armin heeft niks voor het uitkiezen, Mojo bepaalt.
Had mojo het moeten regelen, denk dat het allemaal gaat om het aantal bezoekers. Is zoals bloesem zei bijna 2 keer zoveel, dus meer euro's :yes:
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 10 november 2005 om 23:19:
Had mojo het moeten regelen, denk dat het allemaal gaat om het aantal bezoekers. Is zoals bloesem zei bijna 2 keer zoveel, dus meer euro's

Ja, los gezien van het aantal bezoekers.

Denk je niet dat UDC geen feesten wil houden in HMH, Jaarbeurs etc etc?

Waarom staat een dance-act als Faithless, Prodigy, Chemical Brothers etc niet op een groot Dance Festival in Nederland?

Mojo runt de boel, heeft de grootste artiesten onder zich en de locaties ook.

As Innercity wordt revolutionair: het staat VOL met Mojo-artiesten (de minder grote). Lijkt er op dat ID&T Mojo-artiesten promoot....

Denk dat ID&T daar wat terug voor wil as zomer (juist ja, een meerdaags dance festival met wat ECHT grote namen op de line up)
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:22:
Waarom staat een dance-act als Faithless, Prodigy, Chemical Brothers etc niet op een groot Dance Festival in Nederland?

Mojo runt de boel, heeft de grootste artiesten onder zich en de locaties ook.

As Innercity wordt revolutionair: het staat VOL met Mojo-artiesten (de minder grote). Lijkt er op dat ID&T Mojo-artiesten promoot....

Denk dat ID&T daar wat terug voor wil as zomer (juist ja, een meerdaags dance festival met wat ECHT grote namen op de line up)

Je hebt je erin verdiept.
Zit zeker wat in ...

hm, we zullen zien.

Mojo is natuurlijk een heel grote, al jaren. Denk dat zij zich heel langzaam ook in de dance gaan infiltreren?!
De markt op "concert"gebied willen (blijven) beheersen...
Uitspraak van bloesem op donderdag 10 november 2005 om 23:35:
Denk dat zij zich heel langzaam ook in de dance gaan infiltreren?!

Denk dat ze ID&T in hun broekzak gaan krijgen.

Mojo is op meer plaatsen aanwezig dan je denkt. As Tiesto-feestje bijvoorbeeld wordt georganiseerd door Mojo.
Maar goed, dit gaat over Armin.

Over 20 minuutjes is het nog maar 1 dag

:bounce:
Uitspraak van Hassanova op donderdag 10 november 2005 om 23:39:
As Tiesto-feestje bijvoorbeeld wordt georganiseerd door Mojo

idd
:D
*ook heeeel veeel zin in*

Over 48 uur staan we helemaal lekker uit ons bolletje te gaan... zweven, spacen, mmmm, genieten wat en waar Armin en de muziek ons brengt...
laatste aanpassing
te klein idd HMH -> wel retevette locatie :yes:
 
nog 1 nachtje :Cheer:
ik ben er klaar voor :bounce: t is voor mij al weekend!!!
voor mij ook :yes:
 
voor mij om 16 uur :D
Tis idd nog niet uitverkocht! Zag dit net op Armin Only site staan:

Armin Only is nog niet 100% uitverkocht!
Aan de kassa van de Ahoy' zullen nog kaarten te koop zijn.
Wees er snel bij, want op = op!

Mijn bronnen blijken wel te kloppen...98% is uitverkocht en ze verwachten op de avond zelf de laatste kaarten te verkopen.

Word dus gezellig druk morgen :D

Heb er wel mega veel zin in zeg....tijd geleden dat ik echt uitkeek naar een feest. Ik verwacht er echt veel van.

Gister nog interview gehoord op 538 tussen Ruud de Wild en Armin? Ik kreeg het gevoel dat Armin niet meer kon wachten gewoon en er zaterdag knalhard tegenaan gaat. Het was veel meer dan het standaard promotiepraatje vond ik :yes:
:D..

Misschien ook nog een vleugje lieve techno morgen?
laatste aanpassing