| Betreft: | evenement: Hardcore arena, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
maar ik zie wel wat het wordt hardcore arena als het nicks is ben je ook weer zo weg
stukke beter als bijv. dat kk hardcore turbulence0
en daar heb je ff een punt!
10x beter! wat een (N) feest was dat!
dit word gewoon leuk
aan het eind moet het altijd ruzie zijn en dat haat ik gewoon met die kleine feesjes
huh?? op grote feesten zijn ook ruzie's hor
misschien met dat dock gedoe wel zo mja dis dock niet
laatste aanpassing
Uitspraak van Luuk Combinator op dinsdag 1 november 2005 om 09:59:Maar voornamelijk aan onze gezellige gemeente Ambacht
Nou hé wat zijn ze lekker gezellig bezig haha. NOT! Stelletje snorkels zijn het.
dock is nie fatsoenlijk je heb de ruimte nog geen eens daar
Huh.. de ruimte niet? Man, d'r is genoeg ruimte...
Maar goed.. genoeg over Dock
nicks
Naja.. geen commentaar
alleen t geluid is niks en tis er glad
Glad is het wel inderdaad, maar dat doen jullie zelf.. Geen bier meer morsen en het is niet meer glad
Zij bepalen heel het gezeik met bezoekers van "Buiten"Ambacht
Ja oke..maar laatste x was dat toch veranderd en kon iedereen pasje laten aanmaken en naar binnen..en dan ist zo ver en dan cbegrijpen die kk uitsmijters dr weer geen reed van en laten ze zelfs gewoon vrienden van een dj niet binnen echt te kinderachtig en zielig gewoon..amateurs..
Euhmm weleens eraan gedacht dat het organiseren van een feest veel geld kost?
Waar halen ze dat geld voor een groot feest met dure Dj's vandaan? Juist.. Door eerst klein te beginnen.. Denk je dat Thunderdome ook in één keer groot was? Nou nee, die zijn ook klein begonnen.
Waar halen ze dat geld voor een groot feest met dure Dj's vandaan? Juist.. Door eerst klein te beginnen.. Denk je dat Thunderdome ook in één keer groot was? Nou nee, die zijn ook klein begonnen.
inderdaad..volgend jaar hebben ze zo'n line up
Mindustries
D-Passion
E-noid
Destroyer
Smurf
Radium
Daisy
Promo aka Rude Awakening
Lenny Dee
Ophidian
Negative A
Partyraiser
The Outside Agency
The Producer
Hellfish
The Wishmaster
Tieum
Unexist
D-Passion
E-noid
Destroyer
Smurf
Radium
Daisy
Promo aka Rude Awakening
Lenny Dee
Ophidian
Negative A
Partyraiser
The Outside Agency
The Producer
Hellfish
The Wishmaster
Tieum
Unexist
laatste aanpassing
Area 1: Darkcore battle's
10-11:30 The Outside Agency vs Mindustries
11:30-12 Ophidian live
12-01 Promo vs D-passion
01-02 Partyraiser vs Tieum
02-03 E-noid vs Negative A
03-04 Unexist vs Daisy
04-05 Lenny Dee vs Radium
05-06 Hellfish vs The Producer
06-07 The Destroyer live
Area 2: Solo Fastcore
10-03 Speedfreak
03-07 Smurf
10-11:30 The Outside Agency vs Mindustries
11:30-12 Ophidian live
12-01 Promo vs D-passion
01-02 Partyraiser vs Tieum
02-03 E-noid vs Negative A
03-04 Unexist vs Daisy
04-05 Lenny Dee vs Radium
05-06 Hellfish vs The Producer
06-07 The Destroyer live
Area 2: Solo Fastcore
10-03 Speedfreak
03-07 Smurf
Leuk ideetje misschien
laatste aanpassing
Denk je dat Thunderdome ook in één keer groot was? Nou nee, die zijn ook klein begonnen.
Thunderdome is toch redelijk groot begonne met een feest in Thialf en dr na in de Jaarbeurs
Hmm, vind Smurf eerlijk gezegd niet echt super. Hij draaide op Thunderdome ook ( 2003 of 2004 ) weet niet eens meer wanneer ik er ben geweest...
Hij draaide een aantal domme R&B stukjes door hardcore heen. Vond er zelf niets aan.
Smurf ruleert
En dat was afgelopen keer
Hmm, vind Smurf eerlijk gezegd niet echt super. Hij draaide op Thunderdome ook ( 2003 of 2004 ) weet niet eens meer wanneer ik er ben geweest...
vind smurf en zn muziek zoiso
op TD draaide die echt vet vaag.. terror denk k.. rare klanken erdoorheen, vaag geluid.. werd r zelfs ff bang van
dus ALS t ooit groot mag worden geen smurf
laatste aanpassing
En pinda die heeft dr verstand van 
Op TD draaide die gewoon net als anders...en Smurf is juist een terror dj die wat meer toegankelijke terror draait
vind smurf en zn muziek zoiso
op TD draaide die echt vet vaag.. terror denk k.. rare klanken erdoorheen, vaag geluid.. werd r zelfs ff bang van
Op TD draaide die gewoon net als anders...en Smurf is juist een terror dj die wat meer toegankelijke terror draait
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 1 november 2005 om 22:12:Op TD draaide die gewoon net als anders...en Smurf is juist een terror dj die wat meer toegankelijke terror draait
zal best
maare je gaat toch niet menen dat schumi echt de hele avond voor MC speelt
Nee niet de hele avond. Hij pakt af en toe wel de mic.
Komt goed
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 1 november 2005 om 22:12:Op TD draaide die gewoon net als anders
Vond er eerlijk gezegd niets aan. Hij zoog
werd r zelfs ff bang van
Aaaah hahaha je had toch wel iemand om je aan vast te klampen hoop ik?
word tijd dattie weer een paar tikke krijgt..je moet wat vaker bij de dock gaan staan man
Haha wat ben jij een lul zeg
ow en volleges mij komme er extra speakers bij, dus ga er maar vanuit dat het hard gaat...
Inderdaad. Er komen extra speakers bij
zal best mja terror is dan ook totaal NIET mn muziek
Nee mijnes ook niet.
mja terror is dan ook totaal NIET mn muziek
Dat kan
Vond er eerlijk gezegd niets aan. Hij zoog gerlullen met z'n R&B er doorheen. Hmm nou ga ik toch wel twijfelen.. Of was het DJ Paul met R&B erdoorheen . Najah.. Maakt geen ruk uit
Paul en R&B?
En Smurf sloot trouwens af in de 'kleine' zaal en Paul draaide op t midde van de avond in de grote zaal
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 2 november 2005 om 18:42:Paul en R&B?
En Smurf sloot trouwens af in de 'kleine' zaal en Paul draaide op t midde van de avond in de grote zaal
Dan was het dus echt Smurf die R&B er doorheen draaide. Want hij draaide in de kleine zaal van TD. Kan ik me nog wel herinneren. Goed dat je het er over had
laatste aanpassing