Partyflock

Forumonderwerp · 816929
Binnenkort meer..
laatste aanpassing
maar ik zie wel wat het wordt hardcore arena als het nicks is ben je ook weer zo weg
dock is nie fatsoenlijk je heb de ruimte nog geen eens daar

ruimte zat :yes: het is nooit te druk geweest.. tis ook een leuk zaaltie..alleen t geluid is niks en tis er glad
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 1 november 2005 om 10:03:
gemeente heb niet veel met het verloop van het feesie zelf te maken..

Wel degelijk..
Zij bepalen heel het gezeik met bezoekers van "Buiten"Ambacht
Uitspraak van Delete123 op maandag 31 oktober 2005 om 23:24:
stukke beter als bijv. dat kk hardcore turbulence0 :yes:

en daar heb je ff een punt! :P
10x beter! wat een (N) feest was dat!

dit word gewoon leuk :O:d
Uitspraak van BERROR op dinsdag 1 november 2005 om 09:47:
aan het eind moet het altijd ruzie zijn en dat haat ik gewoon met die kleine feesjes

huh?? op grote feesten zijn ook ruzie's hor :/ das echt niet alleen met de wat kleinere feestjes.. :s
misschien met dat dock gedoe wel zo mja dis dock niet :d
laatste aanpassing
Uitspraak van Luuk Combinator op dinsdag 1 november 2005 om 09:59:
Maar voornamelijk aan onze gezellige gemeente Ambacht

Nou hé wat zijn ze lekker gezellig bezig haha. NOT! Stelletje snorkels zijn het.

Uitspraak van BERROR op dinsdag 1 november 2005 om 10:03:
dock is nie fatsoenlijk je heb de ruimte nog geen eens daar

Huh.. de ruimte niet? Man, d'r is genoeg ruimte...
Maar goed.. genoeg over Dock ;).

Uitspraak van BERROR op dinsdag 1 november 2005 om 10:03:
nicks

Naja.. geen commentaar :P.

Uitspraak van Delete123 op dinsdag 1 november 2005 om 10:04:
alleen t geluid is niks en tis er glad

Glad is het wel inderdaad, maar dat doen jullie zelf.. Geen bier meer morsen en het is niet meer glad ;).
Zij bepalen heel het gezeik met bezoekers van "Buiten"Ambacht

Ja oke..maar laatste x was dat toch veranderd en kon iedereen pasje laten aanmaken en naar binnen..en dan ist zo ver en dan cbegrijpen die kk uitsmijters dr weer geen reed van en laten ze zelfs gewoon vrienden van een dj niet binnen echt te kinderachtig en zielig gewoon..amateurs..
Glad is het wel inderdaad, maar dat doen jullie zelf.. Geen bier meer morsen en het is niet meer glad

ken je niet voorkomen en dat gebeurd overal ey..maar het ligt eraan wat voor vloer je heb liggen..
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 1 november 2005 om 10:17:
ken je niet voorkomen en dat gebeurd overal ey..maar het ligt eraan wat voor vloer je heb liggen..

Ja dat is eigenlijk wel zo...Maar goed.. de vloer in The Academy is zeker wel geschikt om eens flink uit je naad te gaan! ;).
dat hoop ik ook :d
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 1 november 2005 om 10:16:
en laten ze zelfs gewoon vrienden van een dj niet binnen echt te kinderachtig en zielig gewoon..

idd. en daar zijn de laatste woorden nog niet over gezegd:)
en terrecht..is toch niet normaal..feesie staat op partyflock..staat iets vaags over pasje aanmaken maar oke da kon die dag ook..sta je daar voor de deur..kommie nie binnen omdat je niet in ambacht woont ofzo :vaag:
als het feest alleen voor ambachters is moet je ut niet op partyflock zetten want het is een nationale site..
idd.

maarjah zoals ik al zei.
Het laatste woord is daar nog niet over gezegd.

Dat geblunder heeft er dus toegeleid dat dock nu voor de dj'smoet gaan betalen :P
Euhmm weleens eraan gedacht dat het organiseren van een feest veel geld kost?
Waar halen ze dat geld voor een groot feest met dure Dj's vandaan? Juist.. Door eerst klein te beginnen.. Denk je dat Thunderdome ook in één keer groot was? Nou nee, die zijn ook klein begonnen.

inderdaad..volgend jaar hebben ze zo'n line up :d

Mindustries
D-Passion
E-noid
Destroyer
Smurf
Radium
Daisy
Promo aka Rude Awakening
Lenny Dee
Ophidian
Negative A
Partyraiser
The Outside Agency
The Producer
Hellfish
The Wishmaster
Tieum
Unexist

;);)
laatste aanpassing
Area 1: Darkcore battle's

10-11:30 The Outside Agency vs Mindustries
11:30-12 Ophidian live
12-01 Promo vs D-passion
01-02 Partyraiser vs Tieum
02-03 E-noid vs Negative A
03-04 Unexist vs Daisy
04-05 Lenny Dee vs Radium
05-06 Hellfish vs The Producer
06-07 The Destroyer live

Area 2: Solo Fastcore

10-03 Speedfreak
03-07 Smurf

Leuk ideetje misschien :p
laatste aanpassing
hehe

laten we nou eerst maar afwachten hoe druk dit feesie wordt:)
maare je gaat toch niet menen dat schumi echt de hele avond voor MC speelt :|
Hmm, vind Smurf eerlijk gezegd niet echt super. Hij draaide op Thunderdome ook ( 2003 of 2004 ) weet niet eens meer wanneer ik er ben geweest...

Hij draaide een aantal domme R&B stukjes door hardcore heen. Vond er zelf niets aan.
smurf ruleert man :d heerlijke terror..en die breaks zijn juist altijd zalig
Ach, ieder z'n eigen stuff he ;). :respect:
Uitspraak van John Doe op dinsdag 1 november 2005 om 08:32:
Denk je dat Thunderdome ook in één keer groot was? Nou nee, die zijn ook klein begonnen.

Thunderdome is toch redelijk groot begonne met een feest in Thialf en dr na in de Jaarbeurs :)
Uitspraak van John Doe op dinsdag 1 november 2005 om 14:22:
Hmm, vind Smurf eerlijk gezegd niet echt super. Hij draaide op Thunderdome ook ( 2003 of 2004 ) weet niet eens meer wanneer ik er ben geweest...

Hij draaide een aantal domme R&B stukjes door hardcore heen. Vond er zelf niets aan.

Smurf ruleert B)

En dat was afgelopen keer :yes:
Uitspraak van John Doe op dinsdag 1 november 2005 om 14:22:

vind smurf en zn muziek zoiso :no:(N)
op TD draaide die echt vet vaag.. terror denk k.. rare klanken erdoorheen, vaag geluid.. werd r zelfs ff bang van :P

dus ALS t ooit groot mag worden geen smurf :9 of ergens weggestopt in klein zaaltje O:)
laatste aanpassing
En pinda die heeft dr verstand van :gaap:
Uitspraak van Sennos op dinsdag 1 november 2005 om 20:04:
vind smurf en zn muziek zoiso
op TD draaide die echt vet vaag.. terror denk k.. rare klanken erdoorheen, vaag geluid.. werd r zelfs ff bang van

Op TD draaide die gewoon net als anders...en Smurf is juist een terror dj die wat meer toegankelijke terror draait :)
wat lult berry trouwens allemaal vaag :s
laatste aanpassing
altijd t zelfde antwoord he
kut pinda :gaap:

word tijd dattie weer een paar tikke krijgt..je moet wat vaker bij de dock gaan staan man (y)
jonges, het wordt ache-t to da bone :P

enne ik kan me niet voorstellen dat die kerel de hele avond gaat lopen ouwehoeren. anders trappen we hem toch achter de mic vandaan?

ow en volleges mij komme er extra speakers bij, dus ga er maar vanuit dat het hard gaat...
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 1 november 2005 om 22:12:
Op TD draaide die gewoon net als anders...en Smurf is juist een terror dj die wat meer toegankelijke terror draait

zal best :9 mja terror is dan ook totaal NIET mn muziek O:)
Uitspraak van Delete123 op dinsdag 1 november 2005 om 13:14:
maare je gaat toch niet menen dat schumi echt de hele avond voor MC speelt

Nee niet de hele avond. Hij pakt af en toe wel de mic.
Komt goed ;)

Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 1 november 2005 om 22:12:
Op TD draaide die gewoon net als anders

Vond er eerlijk gezegd niets aan. Hij zoog :nee:gerlullen met z'n R&B er doorheen. Hmm nou ga ik toch wel twijfelen.. Of was het DJ Paul met R&B erdoorheen :S. Najah.. Maakt geen ruk uit ;).

Uitspraak van Sennos op dinsdag 1 november 2005 om 20:04:
werd r zelfs ff bang van

Aaaah hahaha je had toch wel iemand om je aan vast te klampen hoop ik? :P.

Uitspraak van Delete123 op dinsdag 1 november 2005 om 23:26:
word tijd dattie weer een paar tikke krijgt..je moet wat vaker bij de dock gaan staan man

Haha wat ben jij een lul zeg :P.

Uitspraak van Fubaruba op woensdag 2 november 2005 om 17:51:
ow en volleges mij komme er extra speakers bij, dus ga er maar vanuit dat het hard gaat...

Inderdaad. Er komen extra speakers bij ;-).

Uitspraak van Sennos op woensdag 2 november 2005 om 18:12:
zal best mja terror is dan ook totaal NIET mn muziek

Nee mijnes ook niet. :P
Uitspraak van Sennos op woensdag 2 november 2005 om 18:12:
mja terror is dan ook totaal NIET mn muziek

Dat kan ;)
Uitspraak van John Doe op woensdag 2 november 2005 om 18:38:
Vond er eerlijk gezegd niets aan. Hij zoog gerlullen met z'n R&B er doorheen. Hmm nou ga ik toch wel twijfelen.. Of was het DJ Paul met R&B erdoorheen . Najah.. Maakt geen ruk uit

Paul en R&B? :nee:

En Smurf sloot trouwens af in de 'kleine' zaal en Paul draaide op t midde van de avond in de grote zaal :)
enne ik kan me niet voorstellen dat die kerel de hele avond gaat lopen ouwehoeren. anders trappen we hem toch achter de mic vandaan?

soo.. en of :D
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 2 november 2005 om 18:42:
Paul en R&B?

En Smurf sloot trouwens af in de 'kleine' zaal en Paul draaide op t midde van de avond in de grote zaal

Dan was het dus echt Smurf die R&B er doorheen draaide. Want hij draaide in de kleine zaal van TD. Kan ik me nog wel herinneren. Goed dat je het er over had ;). Weet ik het nu weer zeker :P.
laatste aanpassing
Uitspraak van John Doe op woensdag 2 november 2005 om 18:38:
Aaaah hahaha je had toch wel iemand om je aan vast te klampen hoop ik? :P.

jup dat wel O:) mja.. zo eng :P wast ook niet.. gewoon raar..! opeens rond 7 gaan die grote lelijke TL-lampen aan en ging de muziek door met tja zn muziek..

maarja :D
Oke, dan is het goed Senna :P.
hehe ja
:bier: Alkoholik :bier:
Wakker worden!!!

Voorverkoop kaartjes liggen er!!!

Wees er snel bij.. OP=OP ;).

Groetjes! :-).
dat doe k altijd opt laatste moment.. alleen slechte zaak dat ze niet bij ticketbox tekoop zijn..veel mensen kunnen het nu niet in de voorverkoop halen omdat ze de adressen niet kennen of te ver vinden..en gaan nu misschien wel niet omdat ze kaartje aan de deur kopen beetje te duur vinden ofzo :)
gaan we wel ff kijken, lekker goedkoop (h)