| Betreft: | evenement: Hardcore arena, zaterdag 26 november 2005 om 22:00 |
vind het allemaal kut gewoon maar kom effe kijken wat je er van heb gemaak luuk heb toch nicks beters te doen
Misschien ga ik dr ook wel ff heen maar denk toch dat ik naar Das Boot II ga
https://partyflock.nl/party/51178
https://partyflock.nl/party/51178
to stealth
omdat ik een provecerende/beledigende opmerking maakte over de hardcorefiguren in het oosten van het land (in het moh topic)
Hahaha ok
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 17:28:leer eerst Nederlands "Nicks" pffffffff
Inderdaad... Ik maak dit vaker mee.. Ik weet niet wat scholen ze tegenwoordig leren qua Nederlandse taal, maar het lijkt in iedergeval meer op baby gebrabbel wat men ervan maakt. Ze verneuken heel de Nederlandse taal. Zou de helft van Nederland dislecties geworden zijn? Ik weet het echt niet... Ik geef wel een tip...Ga terug naar school, want anders kom je niet echt ver..
Maar goed.. 26-11-2005 = FEESTEN!
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 31 oktober 2005 om 12:32:D4T 15 ToCh V3T Co0l M4n 4lSz JuH N13T NoRmA4L K4N TyPuH
Haha.. viel in slaap tijdens het lezen van je bericht DieHakker
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 31 oktober 2005 om 13:04:Hee niks mis met de LTS knaap
Nee zeker niet
Als dat der niet was geweest had k nou niet op MBO 3 gezeten
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 31 oktober 2005 om 13:04:Hee niks mis met de LTS knaap
Inderdaad! LTS is niet bout! Heb er zelf ook op gezeten
En m'n Nederlands is goed!
hardcore arena lijk me zo saai en zo standaard maarja
he stealth dat jij nou zo langzaam typ dat je allus goed doe ken ik niks aan doen ik doe het snel
alles wat te maken heeft met luuk en dock is standaard
en waarom dan? hoe vaak heb jij lunatic en miss hysteria zien draaien hoe vaak heb jij dspirit zien draaien etc. hoe vaak ben je in The Academy geweest..geen 1 x hoe ken het dan in hemels naam standaard zijn
stukke beter als bijv. dat kk hardcore turbulence
laatste aanpassing
he stealth dat jij nou zo langzaam typ dat je allus goed doe ken ik niks aan doen ik doe het snel
Haha, nou je moet eens weten hoe snel ik typ
Euhmm weleens eraan gedacht dat het organiseren van een feest veel geld kost?
Waar halen ze dat geld voor een groot feest met dure Dj's vandaan? Juist.. Door eerst klein te beginnen.. Denk je dat Thunderdome ook in één keer groot was? Nou nee, die zijn ook klein begonnen.
Zoveel gezeik om helemaal niets!
It's all about the music! Pay respect to one another..
Just STFU and dance
ja maar luuk kom op zeg wees eerlijk het feest kan wel goed zijn maar eerst zien en dan geloven aan het eind moet het altijd ruzie zijn en dat haat ik gewoon met die kleine feesjes
komt omdat dock gewoon niet proffesioneel genoeg is voor dat soort feestjes..en dan vooral die *uismijters*
.
Tsjah dat ligt niet alleen aan dock
Maar voornamelijk aan onze gezellige gemeente Ambacht
Maare, k zou zeggen open een Topic waar je lekker ken zeike over de dock/gemeente, dan kan het hier over een fatsoenlijk feest gaan
dock is nie fatsoenlijk je heb de ruimte nog geen eens daar
gemeente heb niet veel met het verloop van het feesie zelf te maken..2 x opt feesie zelf wast opt einde ruzie..en 1 x buiten vechtpartij.. en die laatste x was het gezellig is er helemaal geen ruzie geweest..en toen heeft de politie/gemeente het op t eind verpest..maarja boeie..dat is nou al zo vaak t gespreksonderwerp geweest..dit x word het gewoon een gezellig feesie..