Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:38:hahahahahah
ATWT begint, ff neuzen narren!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:13:Jii dan joh!Je durft je eige gezicht niet eens te laten zien vast een ramp! ROTTERDAM nergens BANG!
Ben jij een webcam-boy ofzo, mooie weggooier
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 15:57:Ben jij een webcam-boy ofzo, mooie weggooier
Niet zeiken want jij zit ook altijd over foto's te zeuren
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:04:Niet zeiken want jij zit ook altijd over foto's te zeuren
Hij lijkt er toch op
En ik plaats me foto op verzoek
Hier nog een leuke ( voor jouw tijd )
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:18:Ach jee, weer een foto of een tekst waar die, niet bij was..
Wat weet jij daar van, waar ik wel of niet bij ben geweest Reempie.... Jodekoppie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:20:Hij schijnt een plaat voor ze kano te hebben van zo'n 40 centimeter
Je bedoelt je eigen kenker neus
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:21:Joehoe kneusje, meneer die nergens bij is geweest, en italiaantje, ach ach!
Als ik er maar bij ben als jij sterft
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:20:Hij schijnt een plaat voor ze kano
das altijd nog beter dan een keppeltje op je knar :yes;
en ja, ik zal de spagettivreter ff voor zijn:
46 jaar oud en nog steeds gek
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:22:Je bedoelt je eigen kenker neus
Jodekoppie
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:21:En als ik een peuter ben, en jij reageert steeds op mij, wat zegt dat over jou dan, simpele figuur die je er bent
Jah dat zeg dat ik je iets probeer te leren mongool!
Jezus man
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:22:Als ik er maar bij ben als jij sterft
hahah lachenwekkende neus weer, ik ben geen 15 jarig mannetje wat onder de indruk is!
JIj bent een orginele joodse broekenpoeper!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:17:Hier nog een leuke
Stoer man.
Zoek een leven man Sukkeltje
Moet jij zeggen
Kruip ff in de reet van troy
flikker-legioen
020: Gay capitol of europe
wat een suf figuur ben jij italiaan....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:22:das altijd nog beter dan een keppeltje op je knar
Hahahaha, op site zeggen de roaches we bedoelen geen echte joden maar ajacieden
En ik loop met een keppel.....
Als ik moet kiezen tussen een echte jood of een rotterdammer, dan is de keus snel gemaakt
Slacht ze maar hoor Sjaron, ze zijn net zo laag als palestijnen
mag hopen dat als je ooit kids krijgt je snel de pijp uitgaat
Ben ik al een tijdje, en weer kinderen der bij halen
Jij bent echt de gekste zo gek als jou zeg, woeeee
jij bent zo gek, op internet, moet je in me muil zeggen!
O,nee je bent een neus,
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:24:hahah lachenwekkende neus weer, ik ben geen 15 jarig mannetje wat onder de indruk is!
Je zal Leen hard nodug hebben Remy-tje als ik je ooit tref
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:25:Jij bent echt de gekste zo gek als jou zeg, woeeee
jij bent zo gek, op internet, moet je in me muil zeggen!
Kan niet want je staat altijd achter aan
Laffe tering hond
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:23:Jodekoppie
Een kop met een angstige blik in z,n ogen bedoel je
En kijk mij muil stoer zijn als er een hek tussen staat, die bedoel je
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:24:Moet jij zeggen
Kruip ff in de reet van troy
En jij in die clown van je
Met Leen als beschermer
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:26:Een kop met een angstige blik in z,n ogen bedoel je
En kijk mij muil stoer zijn als er een hek tussen staat, die bedoel je
Je heb een jodekoppie, moederneuker
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:26:Kan niet want je staat altijd achter aan
Laffe tering hond
hahah weg renner for life, nooit ergens bij geweest!
En een neus die me laffe hond noemt hahahahhaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:27:Jaja het is weer moeders
Remy verkoopt er voor een joetje, die lage stinkbak....
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:27:hahah weg renner for life, nooit ergens bij geweest!
En een neus die me laffe hond noemt hahahahhaha
Ik heb nooit gelopen, en ik jou zie al helemaal niet
Kom maar eens mee met die kontvriend van je naar het zonnehuis, dan ga jij een stukje rennen nitwit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:27:Je heb een jodekoppie, moederneuker
je moeder schreeuwde gisteren je naam, toen ik er in de reet neukte!
O je ken beter neuken dan m,n zoon OZDP, o ja Remy neuk me, neuk me, dat schreeuwde je moeder!
Maar maak niet uit,
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:28:Remy verkoopt er voor een joetje, die lage stinkbak....
hihi
Jou moeder verkocht der gisteren voor een euro, maar heb er 2 euro gegeven, ben geen jood he!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:29:je moeder schreeuwde gisteren je naam, toen ik er in de reet neukte!
O je ken beter neuken dan m,n zoon OZDP, o ja Remy neuk me, neuk me, dat schreeuwde je moeder!
Maar maak niet uit,
Beter dan dat ze HIV heb van dr eigen zoon
Net als dat stinkhoertje van je, die zuigt als een nilfisk
Zat zij niet op de ruysdaelkade ?
Ik gaat weer Reem, je heb weer genoeg aandacht gehad voor vandaag
Rij je dood vanaaf wil je
x
x
x
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:29:Ik heb nooit gelopen
Komt omdat je nog nooit ergens bij bent geweest!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:31:Rij je dood vanaaf wil je
Heb geen rijbewijs zal moeilijk worden, maar speel ze met je pistool hem,
PARA CBS, de domste zin ooit, hahah en die kogel dan!
Kinderachtige kakkerlak
haha end at zeg jij hahah zielig mannetje ben jij zeg hahah
tyf weer op de grond van het lachen!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:31:Komt omdat je nog nooit ergens bij bent geweest!
Je kan mij ook nooit gezien hebben Reem, je stond imers altijd achter een man of 150
Laffe teringhond
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:31:Net als dat stinkhoertje van je, die zuigt als een nilfisk
hihi
Maar ze ziet er niet uit als een vent! zoals de jodenvrouwen hahahahahahha
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:33:hahah en die kogel dan!
Nee De viking was ook niet echt een viking en een Dragon kan toch vliegen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:33:Je kan mij ook nooit gezien hebben Reem, je stond imers altijd achter een man of 150
Laffe teringhond
Tuurlijk hihi
En maar rennen heel de jaren 90 hahahahha
Fantastich gewoon hahahahha
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 16:34:stinkhoertje
Maar het zijn geen hoeren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:36:Kijk eens op AFCA.nl zie je wat waarheid Remy, die keer dat jij niet over het hek heen durfde in het Olympisch.....
Oh nee daar was je niet bij
Nee zie je me duidelijk, hahahah ken je zien hoe kanker dom je bent hahahahahhaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:35:aar het zijn geen hoeren
Raar, jullie zijn allemaal hoerenkinderen!