Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:04:heb er niet zo'n problemen mee
knap vooral af op Belgen
volgens mij zijn er hier meer die daar problemen mee hebben
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:06:we voelen elkaar aan cinderella
Belgen trouwens ook(N)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:09:belgen moet ik echt niet... knap zwaar af op dat accent
Ik weet er nog wel meer maar hou me in
Uitspraak van Slushpuppy op woensdag 5 oktober 2005 om 20:08:ik kan niet tegen fries
anti fries kun je halen bij autohandel misschien dat je dan tegen fries kan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:05:hagenezen hebben n leuk accentlekkáhh...
jaaa ik heb een zwak voor Hagenezen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:11:gooi t eruit
Okidokie
Turks,Marokaans jak!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:14:we voelen elkaar weer aan
bah!!!!! of van die nederlanders die denken dat ze n marokkaan of turk zijn
Die kunnen al helemaal niet
Walla!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:13:oh oh den haag... mooie stad, achter de duinen
cker
geweldig is dat he
ja horny
o ja..en ik knap af op mensen die gebrekkig Nederlands spreken (netjes uitgelegd he..
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 5 oktober 2005 om 20:15:of van die nederlanders die denken dat ze n marokkaan of turk zijn
of antiliaan
sommige accenten zijn lief ! 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:16:iek zeg woelah iek zwier hed
ja zweren kunnen ze als de beste
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 20:18:wat kom je stoer doen?!
Hey chickkie psssstttt
sommige accente kenne wel maar der zitte der een paar tusse