Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:37:ik heb het minstens 63 keer per nacht
Ik 100 x
nog nooit gehad.. kom te vaak aan mn trekken.. 
geil hoor
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:37:ik heb het minstens 63 keer per nacht
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:36:nou ik dus wel en dat is echt niet grappig
Whahah,ik vind dat wel grappig..
heb er nog nooit van gehoord nl.
geil hoor
jaaaa heerlijk.... ik slaap zo lekker altijd
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:38:Ik 100 x
zo veel
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:40:jaaaa heerlijk.... ik slaap zo lekker altijd
komt omdat je zo'n irritante werktijden hebt
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:40:zo veel jij moet me altijd overtreffen he
Sorry
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:43:ssssssst niet iedereen mag dat weten
sorry...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:45:haha jah ik wordt er waker van en dan ga ik voelen
of dat die er nog zit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:45:haha jah ik wordt er waker van en dan ga ik voelen en dan is het nog zo ook
is beetje jaloers < tell me your secret
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:46:of dat die er nog zit
ofdat t nog warm en vochtig is
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:45:haha jah ik wordt er waker van en dan ga ik voelen en dan is het nog zo ook
mag ik de volgende keer ff voelen?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:46:iedereen mag et wel weten horweet alleen niet of de andere meiden dat wel eens hebben?
ok eruit me die ervaring
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:36:nou ik dus wel en dat is echt niet grappig en dan ga ik naar de dokter en verklaren ze me voor gek
jij zal wel veel beddengoed hebben dan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:51:nou ik lek niet zo snel hordaar moet meer bij kijken natuurlijk
Uitspraak van Beauty is mama !! op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:50:ik ga maar snel slapen
bel ff als t weer zover is ofzo
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:51:nou ik lek niet zo snel hor daar moet meer bij kijken natuurlijk
wees blij dat je zo vaak een natte droom hebt, dan weet je zeker dat het allemaal goed functioneert...
Ik kom 24 uur per dag klaar. Ben helemaal bekaf...
Geil!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:55:jah echt heel raar is dat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:36:nou ik dus wel en dat is echt niet grappig en dan ga ik naar de dokter en verklaren ze me voor gek
je bent zwanger
Klaarkomen in je slaap of als je net wakker word Ja! Sinds ik in verwachting was van mijn eerste kreeg ik daar "last" van. Ik dacht eerst dat er iets mis was , maar de verloskundige verzekerde mij dat dit niet het geval was. Het is daar nou eenmall doorbloeder dan in andere gebieden. Je bent in totale ontspanning als slaapt en als je wakker word beginnen de spieren zich weer te spannen
http://www.zappybaby.be/forum_all/index.cfm/fuseaction/thread/CFB/1/TID/219120/StartRow/1026.cfm
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:58:Ik kom 24 uur per dag klaar. Ben helemaal bekaf...
jij faked het zeker?!