Partyflock

Forumonderwerp · 814445

OK, ik weet 't, vragen omtrent een nummer moeten worden geplaatst in 't Hét "Hoe heet dit nummer topic" maar ik denk dat in dit geval een apart topic hierover zeker op zijn plaats is. Deze track is namelijk al meedere malen daar gevraagd, sterker nog, 't wordt zelfs al PF's meest gezochte track ooit genoemd. Vandaar een apart topic om 't overzichtelijk te houden, met de hoop dat hier mensen kijken die nooit in het hierboven genoemde topic kijken...

Het gaat om de volgende track:

>>>KLIK<<<

Het nummer wordt gedraaid door Manu Le Malin en Lenny Dee op Thunderdome '97 in 't Sportpaleis te Antwerpen. Het is een vrij oud nummer want ik zoek het nummer al vanaf '95/'96.

De kans is klein dat we er ooit achter zullen komen maar nooit geschoten is altijd mis, dus iedereen die dit nummer ook zoekt en/of ook maar iets aan nuttige informatie erover kan geven, post 't hier, misschien komen we uiteindelijk ergens uit wat naar de artiest/titel kan leiden!!!
Mhh, de track waar het om gaat, is er echt maar één. In het begin freakt Emmanuel inderdaad met een andere plaat. Degene die dat videofragment hebben, kunnen dat goed zien. Dan kun je ook dat de plaat waar het om gaat een kleurensticker betreft. Je zou dan zeggen dat 'ie released is.

En om terug te komen op m'n vorige post:
Ik heb trouwens hier een vage plaat liggen die qua sounds erg op het fragment lijkt: die breakbeat, dat acidachtige geluidje... De producer van die plaat heeft nog een plaat, maar die bestaat er alleen als whitelabel. Ik heb de mensen die die plaat hebben op discogs gemaild.

Deze is het dus niet. Er hadden vijf mensen gereageerd en die zeiden dat het niet die whitelabel was. En ze wisten ook niet welke het dan wél was.

Artiest Balbasaur
Vengeance me, revenge zou best logisch zijn, maar ik blijf erbij dat ik een paar letergrepen mis :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:36:
jaaa...duh...Dat zei ik toch ook al

DAt begin trouwens lijkt ook verdacht veel op Androgyn network - punk box machine !!! En de andere vocals een beetje op Hellfish - First wave [ Te horen op de volledige track 9.°° ]

Uitspraak van TYHARO op dinsdag 4 oktober 2005 om 21:39:
Is het geen "mix" van meerdere platen ofzo?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 22:06:
dus het zijn 2 platen ,dit gaat nog heel moeilijk worden

Ik zat er ook al aan te twijfelen :)

Dus ik dacht dit dus niet alleen? :P
laatste aanpassing

Die Beatbox is iets aparts, je hoort/ziet m op de Video ook "scratchen" ;)

door op google te zoeken ben ik verder gekomen en het is dus geen revange maar vengeance, zo gaat het begin :

Anyways, the flashback ends and we cut back to Katsura sitting in the chair (and it's now apparent this chair is in her father's lab). "Your heart is frozen and dry," Tsuda tells her. "Who'd love a cyborg? A person who is not a person?" Wow, he's intuitive isn't he? "So remember," he continues, "forget about Earthlings. They're no concern of yours. There's only one emotion that controls your mind." He stands up from his crouch, taking Katsura by the arm and pulling her up so she stands, too. "What emotion is that? What controls you?" he asks. "Vengeance and hate," Katsura replies. Pleased, Tsuda orders her to send Titanosaurus to attack the sub. Woo-hoo! Finally some monster action!

:D we komen al verder

//edit : het komt van de film TERROR OF MECHAGODZILLA af
laatste aanpassing

sorry, foutje :P
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 oktober 2005 om 23:34:
door op google te zoeken ben ik verder gekomen en het is dus geen revange maar vengeance, zo gaat het begin :

Anyways, the flashback ends and we cut back to Katsura sitting in the chair (and it's now apparent this chair is in her father's lab). "Your heart is frozen and dry," Tsuda tells her. "Who'd love a cyborg? A person who is not a person?" Wow, he's intuitive isn't he? "So remember," he continues, "forget about Earthlings. They're no concern of yours. There's only one emotion that controls your mind." He stands up from his crouch, taking Katsura by the arm and pulling her up so she stands, too. "What emotion is that? What controls you?" he asks. "Vengeance and hate," Katsura replies. Pleased, Tsuda orders her to send Titanosaurus to attack the sub. Woo-hoo! Finally some monster action

Ok dan.

Dat is interessante info. :yes:

Ik kan dus gelijk me gehoor na laten kijken. :/
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 00:02:
Ik kan dus gelijk me gehoor na laten kijken.

haha wat verwacht je, het is live en dan ook nog een sample, vind je het gek dat het moeilijk te verstaan is, ben nu hard aan het zoeken op discogs naar toepasselijke titels voor deze track, toen kwam ik ineens bij eentje die heette "Fucking Godzilla Up The Butt" waar Lenny Dee ook in zat, maar die is van 2001 :(
nu ben ik ook erg benieuwd naar dat nr :P
haha.... zelfs ik ben benieuwd... die helemaal geen klap verstand van hardcore heeft...
maar toch wel leuk om zo te lezen dat niemand maar t minste idee heeft wat voor plaat dit is:P
wens jullie veel suc6 en zal t zeker blijven volgen:flower:

Uitspraak van Tuk op woensdag 5 oktober 2005 om 01:38:
haha.... zelfs ik ben benieuwd... die helemaal geen klap verstand van hardcore heeft...

Idem voor mij, nou een klein beetje verstand ervan dan, maar ondanks dat is me nieuwsgierigheid toch wel erg groot. :)

echt wel dit is een heel boeiend topic :yes:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 00:04:
haha wat verwacht je, het is live en dan ook nog een sample, vind je het gek dat het moeilijk te verstaan is, ben nu hard aan het zoeken op discogs naar toepasselijke titels voor deze track, toen kwam ik ineens bij eentje die heette "Fucking Godzilla Up The Butt" waar Lenny Dee ook in zat, maar die is van 2001 :(

Dat maakt opzich niet uit kan best zijn dat hij pas een paar jaar later officeel gereleased is.
@ Cortex, hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat het een sample is van Terror of Mechagodzilla.

Kan je wat preciezer zijn dan alleen op google zoeken??? Wat heb je in godesnaam als zoektermen gebruikt. Ik zou nooit de gehele dialoog weten te achterhalen via google

nix negatief, just curious

thanx

Zou helemaal leuk zijn als een of andere gigantische BrEeZaH WaZi (je weet wel, zo iemand als: PaRa PoGo TeRrEuR KiPpIe AkA 100% HoLlAnDs BrOoDjE uNoX :kwijl: Ik HaAt GvD tRaNcE! :@:@:@ TeRrOr ÜbEr AlLeS!!! :@:@:@) doodleuk even dit topic in komt huppelen en ff snel vertelt welke track het is :P

Uitspraak van Sounth Records op dinsdag 4 oktober 2005 om 17:23:
Ja, 'vengeancy vengeancy revenge revenge'.

Ik heb trouwens hier een vage plaat liggen die qua sounds erg op het fragment lijkt: die breakbeat, dat acidachtige geluidje... De producer van die plaat heeft nog een plaat, maar die bestaat er alleen als whitelabel. Ik heb de mensen die die plaat hebben op discogs gemaild.

Sjeempie, hoe ver moet je gaan joh. :P

Die breakbeat hoort niet in de beruchte plaat he..

Maar dat had je volgens mij zelf al door...

Het begin van de ID plaat begint met die text die Manu erin scratcht.

Ik vind het echt mega vet als die zware bass erin knal :D Na een paar seconden verveelt het nummer wel al hehe..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 19:00:
Zou helemaal leuk zijn als een of andere gigantische BrEeZaH WaZi (je weet wel, zo iemand als: PaRa PoGo TeRrEuR KiPpIe AkA 100% HoLlAnDs BrOoDjE uNoX Ik HaAt GvD tRaNcE! TeRrOr ÜbEr AlLeS!!! ) doodleuk even dit topic in komt huppelen en ff snel vertelt welke track het is

whaaaaaahahaha :respect:

Uitspraak van Hellfish op woensdag 5 oktober 2005 om 18:45:
Fucking Godzilla Up The Butt

Er is wel een dj mix van de Amerikaanse dj Tron die ook zo heet trouwens, niet dat t er denk ik iets mee te maken heeft..
Maybe is een label als Napalm ook een optie voor de herkomst van deze track, is heeel veel vage onbekende shit op uitgekomen en het lijkt me sterk dat iemand alle tracks hiervan kent..
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Die noemde ik idd ook al als optie. Draait ook niemand wat van volgens mij maar zitten echt tracks op die hun tijd ver vooruit waren. :yes:
idd, ik denk dat CorteX deze ook bedoeld. als je "Fucking Godzilla Up The Butt" intik wordt je door verwezen naar deze release: http://www.discogs.com/release/214654

Maar die tape komt toch echt niet uit 2001 dan he ;)
Nee idd maar ik dacht dat 't om een vinyl ging ;)

Pure Acid Mixtapes :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 32309, 44281}
Dit is ongekend! nog steeds niemand weet het :D

"Er is wel een dj mix van de Amerikaanse dj Tron"

die vind ie op soulseek ja zou die daar op staan dan?

of een van de nrs die soulseek vind van dj tron,staat ook iets van manu le malin bij ff checku
laatste aanpassing

K vrees alleen dat dit nummer te langzaam is om in een mix van Tron voor te komen, of hij moet heel idioot met de pitch gespeeld hebben :O

ja idd tis allemaal net ff wat sneller van hem ,ook dat nummer waar manu le malin bijstaat,doom heet die

dus we kunnen vrolijk verder zoeken :)

Uitspraak van Boulster op woensdag 5 oktober 2005 om 18:53:
@ Cortex, hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat het een sample is van Terror of Mechagodzilla.

Kan je wat preciezer zijn dan alleen op google zoeken??? Wat heb je in godesnaam als zoektermen gebruikt. Ik zou nooit de gehele dialoog weten te achterhalen via google

nix negatief, just curious

thanx

ik ben het nummer even goed gaan luisteren, en er was 1 zin die ik goed kon verstaan namelijk "There's only one emotion that controls your mind" zoek die term maar op google en je komt op deze pagina uit : http://www.geocities.com/nmdecke/TOM.html
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Maybe is een label als Napalm ook een optie voor de herkomst van deze track, is heeel veel vage onbekende shit op uitgekomen en het lijkt me sterk dat iemand alle tracks hiervan kent..

Hmm, ken wel iemand hier op partyflock die alle releases van NAPALM heeft gedownload...we waren bijde opzoek naar de track: Requiem for your ass, van The Speed Freak.(vandaar...)
Kan het wel aan m vragen, maar ik denk zelf dat het geen NAPALM track is :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 22:01:
K vrees alleen dat dit nummer te langzaam is om in een mix van Tron voor te komen, of hij moet heel idioot met de pitch gespeeld hebben

Dacht ook dat dj tron terror was :)

ik heb alle napalm vinyl, ben die track niet tegengekomen :-)
En over tron.. die heeft ook redelijk veel langzame shit uitgebracht...Maar dit klinkt ook niet als tron
zou best es zoiets als dit kunnen zijn:

Joey Tonad - Untitled Track

*ff snel uit die tracklist van die Pure Acid Mixtape gehaald*

Vind die track trouwens ook niet echt boeiend..

Hmm ja dat zou idd goed kunnen, heb zojuist Joey Tonad - Dance Orgasm geluisterd en is een beetje dezelfde stijl. Maarja hoe kom je aan dat nummer :s
Kan iemand die aangemeld is bij Discogs anders 1 vd 13 bezitters van die mixtapes vragen of dat hem is?

http://www.discogs.com/release/214654

Het is iig duidelijk dat de samples uit TERROR OF MECHAGODZILLA komen.

Staat het niet toevallig op een Napalm Rave cd ofzo?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 12:08:
Hmm ja dat zou idd goed kunnen, heb zojuist Joey Tonad - Dance Orgasm geluisterd en is een beetje dezelfde

Dat komt idd. aardig in de buurt qua stijl.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 12:20:
Staat het niet toevallig op een Napalm Rave cd ofzo?

Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar volgens zijn dat vrij bekende compilation cdtjes, dan zou het nummer toch wel bij iemand hiero bekend moeten zijn.
laatste aanpassing
Ik heb hem nogmaal zitten luisteren maar begrijp ook niet wat iedereen er nu zo super aan vind.

Bijna alle releases van bijvoorbeeld Dance Ecstasy vind ik al beter

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 12:49:
Ik heb hem nogmaal zitten luisteren maar begrijp ook niet wat iedereen er nu zo super aan vind.

Ben ik et hier ook al met je eens. :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 12:49:

Smaken verschillen :P
Uitspraak van megalomania op donderdag 6 oktober 2005 om 10:51:
zou best es zoiets als dit kunnen zijn:

Joey Tonad - Untitled Track

*ff snel uit die tracklist van die Pure Acid Mixtape gehaald*

Vind die track trouwens ook niet echt boeiend..

Ja, daar moest ik aan denken omdat iemand in dit topic die naam noemde.

Maar anderzijds, ik heb een van de bezitters van die CD al gemaild, en die kende 'dé track' niet. Zegt ook niet alles, maar goed... :P

Ik heb die "Fucking Godzilla Up The Butt" is beluisterd, maar daar staat ie ook zeker niet op. :nee:

Het lijkt er niet eens op, dat gaat ff wat meer tekeer.

Kan je dus ook uitsluiten. :)
laatste aanpassing

"Ik heb hem nogmaal zitten luisteren maar begrijp ook niet wat iedereen er nu zo super aan vind.

Bijna alle releases van bijvoorbeeld Dance Ecstasy vind ik al beter"

daar gaat het al lang niet meer om,iedereen moet gewoon weten welke plaat het nu is :D

Ja daar geef ik ook iedereen gelijk in, maar vind het best grappig dat iedereen er nog zo achteraan zit.

Terwijl ik gewoon er laatst achterkwam waar Pino D'Ambini featuring: Beasty Boy - Do It Again (hektik) van gestolen was en die track is toch ook wel echt gruwelijk, zeker als je ze samen mixed :K
Waarvan is die track dan gestolen??
BTW een heerlijke plaat, ben blij hem in mijn collectie te hebben :)

Van Program 1 - Betrayer
Ah ok,
ik mix hem vaak uit met Chosen Few - Name Of The DJ (Buzz Fuzz mix) kan ook heel goed :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 23:17:
Van Program 1 - Betrayer

ook erg vet nummer

Juist Program 1 - Betrayer - Pow!

En de A kant is de ozo bekende MOTHERFUCK keng keng keng Motherfuck :D

Heerlijk dat ik ze allebei heb :lief: