Partyflock

Forumonderwerp · 814445

OK, ik weet 't, vragen omtrent een nummer moeten worden geplaatst in 't Hét "Hoe heet dit nummer topic" maar ik denk dat in dit geval een apart topic hierover zeker op zijn plaats is. Deze track is namelijk al meedere malen daar gevraagd, sterker nog, 't wordt zelfs al PF's meest gezochte track ooit genoemd. Vandaar een apart topic om 't overzichtelijk te houden, met de hoop dat hier mensen kijken die nooit in het hierboven genoemde topic kijken...

Het gaat om de volgende track:

>>>KLIK<<<

Het nummer wordt gedraaid door Manu Le Malin en Lenny Dee op Thunderdome '97 in 't Sportpaleis te Antwerpen. Het is een vrij oud nummer want ik zoek het nummer al vanaf '95/'96.

De kans is klein dat we er ooit achter zullen komen maar nooit geschoten is altijd mis, dus iedereen die dit nummer ook zoekt en/of ook maar iets aan nuttige informatie erover kan geven, post 't hier, misschien komen we uiteindelijk ergens uit wat naar de artiest/titel kan leiden!!!

Uitspraak van Bram1985 op vrijdag 30 september 2005 om 06:58:
(kijk maar op de DVD).

das dus fout ;)

GHN 1 was in oktober 97 en GHN 2 was 98 zo zat t denk k
en in maart [ 97 ] had je thunderdome 97
laatste aanpassing
Sorry mensen ik weet niet hoe die heet, ik weet wel wie het moet weten :D

Naar mijn weten is het zeker weten een PCP, Industrial Strength of Dance Ecstasy plaat.

Vraag het ff aan Jlls deze man weet alles van Acardipane labels en heeft op een enkele na ook alles van PCP en de daarbij genoemde sublabels

Ik heb hem al gepb't dus antwoord volgt spoedig :)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 13:51:
dus antwoord volgt spoedig

:D

Artiest Balbasaur
Ja eej:) Je weet maar nooit he;)

Da's waar :D

Aha jaaa dat nummer zoek ik ook al een tijdje...is niet van TD 97 maar Global Hardcore Nation..vetste stukje van de hele video:D Dat stukje heb ik echt vaak gekeken:lief: hehe gruwelijk die scratches van manu en vervolgens snoeihard die zagende bass er in laten knallen door het sportpaleis....
Ik zit op mijn werk dus kan de soundclip niet luisteren.

Maar gezien de termen 1997, Manu Le Malin & Industrial Strength is het dan niet misschien:
Manu Le Malin & The DJ Producer - Scratch Junkies
of
Manu Le Malin & The DJ Producer - Enemy

Enemy is het zeker niet.
Je hoort ook vengeance vengeance, revenge revenge er doorheen. Scratch Junkies ken ik niet

Scratch Junkies is het ook niet...vet nmmertje wel :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 13:51:
Naar mijn weten is het zeker weten een PCP, Industrial Strength of Dance Ecstasy plaat.

Daar zat ik eerst ook aan te denken. Ik zat te denken aan een track van The Possessed...

vraag me niet waarom
laatste aanpassing
ik wil wel een poging doen en ken ook wel andere mensen di eheel veel weten
maar ik heb wel een mp3'tje nodig

Uitspraak van Jlls op vrijdag 30 september 2005 om 17:02:
maar ik heb wel een mp3'tje nodig

Kijk is bovenaan dit topic? :(
laatste aanpassing
oeps :$

ik ken de track niet
durf 99% te stellen dat het geen pcp release is

ik zal eens rondvragen

Schaam je niet, hier hebben de nodige 'kenners' hun tanden al op stukgebeten ;)

Ze zaten volgens mij met smart op je te wachten Shadow. ;)

Uitspraak van Jlls op vrijdag 30 september 2005 om 17:43:
oeps

ik ken de track niet
durf 99% te stellen dat het geen pcp release is

ik zal eens rondvragen

Als het zo was dan had Sheep gereageerd :D
ik heb sheep en phuture nog ff gecontact, gasten kennen ook veel ouwe shit

kan het nog 2 of 3 andere vragen

maar dit is wel de moeilijke track id ooit
hoe lang dit al niet speelt hehehe

Het zal wel van een onbekend label zijn. Zo heb je ook een paar van die oudere Belgische labels waar gefreakte zooi op terecht is terechtgekomen....

Uitspraak van Jlls op vrijdag 30 september 2005 om 17:52:
ik heb sheep en phuture nog ff gecontact, gasten kennen ook veel ouwe shit

kan het nog 2 of 3 andere vragen

Als het echt uit 1992/1993 is, zou je eventueel nog Damon Wild, Adam X, Frankie Bones en Joey Beltram kunnen proberen.

Kijk is bovenaan dit topic? :(

Da's een .wavje ;)

Ik zou een .mp3 wel kunnen gebruiken, heeft iemand hem geconvert toevallig?

Ik vind hem wel wat hebben van Bloody Fist. Ik weet het niet, misschien vanwege hoe die sample bewerkt is. Aan de andere kant, rabbit city??

Bloody Fist? Nee vind ik het totaal niet op lijken eigenlijk...eerder idd iets van Industrial Strength, een Planet Core Productions sublabeltje...of misschien een Bloc 46? Kan ook nog wel een Epiteth zijn trouwens

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:29:
Bloody Fist? Nee vind ik het totaal niet op lijken eigenlijk...eerder idd iets van Industrial Strength

Omdat Ik aan cunt face dacht, bij het luisteren van dit nummer.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:03:
Als het echt uit 1992/1993 is, zou je eventueel nog Damon Wild, Adam X, Frankie Bones en Joey Beltram kunnen proberen.

Het lijkt mij van niet hoor, dat 1 van deze artiesten het zou kunnen zijn. Ze hebben allen wel harder spul uitgebracht, maar toch anders klinkend. Maar goed, ik ken ook niet al hun werk (wel veel) dus, wie weet?

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

volgens mij komt het wel uit een oude frenchcore hoek...

misschien wel wat vage shit van bloc 46

nee ik denk gewoon dat het één of andere vage oude frenchcore achtige plaat is...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:29:
Kan ook nog wel een Epiteth zijn trouwens

Ik heb toevallig laatst alles nog van Epiteth beluisterd muv pth 009 & 017 (zijn geen goede rips van te vinden) en die zijn het sws ook niet.

of een vage tekno , Hardteck plaat...hmmm alleszins een vaag nummer...Maar deze track doet me wel aan een andere track denken...maar ik weet niet juist welk een plaatje...hmmm

De track doet me ook een heeeeeeeeeel klein beetje denken aan Helfish - first wave [ de volledige track van 9.27 min. natuurlijk ] ... k'vind die vocals een beetje van de zelfde aard...misschien een zeer oud hellfishje of unreleased track ofzo :p

Ik Wil die TRACK NU WETEN !!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 18:48:

Ik ook, dan kan ik hem bij mijn wantedlist zetten ;)

D-Boy-blacklabel85-Placid-k---Compagneros(+remix)

-placid-k---new,era

D-boy-blacklabel73-
Placid-k&Noise.suppressor---Fuckin.hard(+remixen)

Noize.suppressor-Xilit

Traffik-intensities,erea3(disturbance-records-002
dj jago -jaws

firebrick - the world
neuroloop - Tekno vs hardcore
mc rage - wondergod
The scoundrell- nuke em-
the nightmare terrorist - over traxx
neuroloop-neuroloop
buzz fuzz - whoop tedede 2
MD&A-drifting away(hard mix)
The doc-outblast- complete darkness
TNT - kiss the ground [don Diablo remix]
jDA - Once again
Fast forward-wildstyle
avant garde - get down
hatixwhite 001 , hatix 4 en hatix 5------------
Attaboy - for America
megarave 027--------------------
PR 02 -------------------
acid ¡V wave------------------
buzz fuzz - frenchconnextion--------------
buzz fuzz - brainconfusion ------------------------
dead end 5 -------------------
Jumpmasters of jumpasters ¡V cocojam
middle m vs soam - There is no escape this time [ cd ]
--------------prom 01 , prom 04---------------------------------------- dj inferno ¡V overdrive ------------------hardcore flashdance ep--------------------------
Sample_Manu_Le_Malin_&_Lenny_Dee_Live_@_TD_'97_Antwerpen

heb ik hem ook effe toegevoegt :D
laatste aanpassing

De track doet me ook een heeeeeeeeeel klein beetje denken aan Helfish - first wave [ de volledige track van 9.27 min. natuurlijk ] ... k'vind die vocals een beetje van de zelfde aard...misschien een zeer oud hellfishje of unreleased track ofzo :p

Dan lijkt het meer op een eerdere Producer track

10. hellfish & producer - screamers revenge

en die is het ook niet :p
Het wordt nu echt spannend wie wordt de held van het jaar en komt met de juiste track ;P

MANU ?

ik ruik een ontknoping !

:p
ik draai die video van Global hardcore nation ook helemaal suf alleen voor dat ene nummer.
hij duurt ongeveer 1.30 min. maar hij is gewoon ZOOOO geweldig.
eerst dat gescratsh, dan die stemnmen en dan die heerlijke sound erin :respect:

dit vind ik toch wel 1 van de aller aller mooiste nummers ooit gemaakt, ookal hoor je hem maar voor de helft, hij is gewoon geweldig:D
laatste aanpassing

Ik denk dat het van 1 of ander vaag Amerikaans label is. Misschien wel iets vanhet Direct Drive label.

dit komt hier echt te vaag voor woorden...

kan idd wel een acid label zijn...

Mijn visie/mening:

Uit de Duitse hoek komt het niet. Alleen de PCP kant (maar dat is het dus niet). Als ik kijk naar alle duitse labels die hardcore uitgebracht hebben, dan ken ik niet 1 die dit zou kunnen uitgebracht hebben (heel misschien Hellrazor Records, maar daarvoor is de track eigenlijk veels te langzaam).

Belgisch is het sowieso niet. Daarvoor is de track eigenlijk TE hard (en het enige Belgische label wat in me opkomt, die dit soort hardcore uitgebracht heeft is Hart Trackz, maar die platen ken ik helaas niet).

Daarnaast vind ik het zelf ook niet echt typisch engels (hoewel het misschien uit de spiral tribe hoek kan komen, maar daarmee ben ik vrijwel niet bekend).

Nederlands vind ik het totaal al niet klinken, en ik krijg nu echt de neiging te zeggen dat het Amerikaans is. Amerikanen brachten destijds vage zooi uit, als dit. Eerst dacht ik ook aan een oude Industrial Strength (iets van Disintegrator ofzo).

Dilemma dus. Moet wel zeggen, dat ik zelf het nummer (hoewel je het aan zo'n belabberde sample niet goed kunt horen) geen flikker aan vind.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Zou het niet uit de richting van bijvoorbeeld Napalm rave of gewoon een b-kantje zijn vanuit Amerikaanse hoek? Dat soort opties lijken mij namelijk de beste richtingen om te zoeken. Op veel b-kanten staan veelal platen die compleet vergeten zijn. Kijk voor de grap eens op Michael whiteline op de b-kant en daar staan al vrij geile dingen op. En zo zijn er nog tientallen op te noemen. :yes:

Uitspraak van DJ Sequence op vrijdag 30 september 2005 om 20:59:
Kijk voor de grap eens op Michael whiteline op de b-kant en daar staan al vrij geile dingen op. En zo zijn er nog tientallen op te noemen

One On One is daarvan een enorme topper. Voor mij de gaafste track die Maurice Steenbergen ooit gemaakt heeft.

of explore toi vinyl :p

kan alles zijn :p

als ik die track binnen de 5 minuiten niet weet doe ik ongelukken !!!

:p

http://www.discogs.com/label/IST+Records

misschien iets van dat label

het klinkt in ieder geval industrial strenght achtig
geen IST release
dan zou het eerder een ISL release zijn of van het IS main label

grote lijnen ben ik het eens met stimmenfieber
ik vermoed ook uit de amerikaanse hoek

releases op dat ist label ken ik ook niet..
maar kijkend naar de omschrijving van dat label op discocks leek het me er wel een release voor

denk wel dat het industrial strength is
amerikaanse hoek idd

het kan ook zeker een track zijn van manu en lenny zelf !!!

hoor nu spul van hun op B.E.A.S.T records...zit ook wel traag spul bij :p

dit word zoeken achter een speld in een hooiberg :p

en manu heeft wel zeeeeeeeeeeeeer veel geproduceerd...jammer is dit spul wel zeeer moeilijk te vinden...maarja ik vind het wel...so what :p
Ik heb Sebastian hierover gemaild. Hij wist het ook niet, maar heeft m'n mailtje met audiolink doorgestuurd naar Lenny Dee. Manu heeft geen mail helaas :s zegt hij. Als ie antwoord terugkrijgt, mailt ie me terug :)

Degene die hiermee komt, sponseren we met z'n allen om meteen de plaat in huis te halen - ok? :p

Ohja: Bass-D en de mensen van BBhardcore weten het ook al niet :s
laatste aanpassing