Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:34:Uitspraak van BIG_MAN op vrijdag 2 december 2005 om 11:25:
Ruimtes achterin kun je opvangen door de keeper een meter of 15-20 voor zijn goal te laten spelen. Vangt ie de bal die er eventueel overheen komt wel op.
Nec heeft allang geen tegendoelpunt gehad.
Onze voorhoede is ook snel.
Dus jullie hebben het moeilijk genoeg achterin.
Middenveld is gewoon voor ons. Jullie aanspeelpunten voorin zullen niet bereikt worden.
En dikke theo staat tegenover wacko van der doelen. Die sloopt theo.
Theo wordt boos, gaat kaarten ontvangen en hups vitesse met 10 man.
Een keeper 20 meter voor de goal laten spelen en dan de ballen die er overeen komen vangt hij echt wel hahaha wat voor wedstrijd wil jij gaan zien 0-20 voor vitesse.En het middenveld van jullie is alleen baretto goed de rest van normaal niveau.daar gaat jullie slag echt niet gewonnen worden.laatste aanpassing 2 december 2005 11:39
kereltje hou nou gewoon je mondje is, want je snapt er nog steeds nix van!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:07:Kan meneertje wel zeggen ja.Zonder foto niets zeggen over een ander.bent vast zelf de grootste kneus van heel nijmegen looserlaatste aanpassing 2 december 2005 13:07
Kom je vanavond toch even kijken hoe mijn hoofd eruit ziet.
Buddy holly wees welkom rakitje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:16:Jullie nemen de afdankertjes van ons over
Doel je op hersi nou die is nooit van jullie geweest hoor.Verhuurt van ajax daarna verkocht aan heerenveen grapjas.en daar de bij wouden en willen jullie hem maar weer al te graag terug.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:16:afdankertjes
Noem ze is op dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:29:beter kakker als een KOEKEBAKKER
He ypk al beetje zenuwachtig voor zondag?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:ja lekkere zenuwe ahahhaa kan nie wachten ,en deze keer zal ik nie van de trap vallen ahahhaa heb er ZIN AN,kom je ook biertje drinken vanavond in buddy holly
Was jij dat jongen.Ik was het alweer vergeten maar nu weet ik het weer.Ik zag het gebeuren ja.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:kom je ook biertje drinken vanavond in buddy holly
gezellig!!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:34:ja lekkere zenuwe ahahhaa kan nie wachten ,en deze keer zal ik nie van de trap vallen ahahhaa heb er ZIN AN,kom je ook biertje drinken vanavond in buddy holly
Is dat dan nog wat Buddy?
Lang geleden dat ik dara ben geweest. Kwam er eigenlijk ook alleen op zaterdag.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:35:en jij koekebakker ,al zenuwe?????
Tuurlijk heb ik dat.Het kan de mooiste dag van het jaar worden.of het kutste natuurlijk.maar daar reken ik niet op!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:25:Doel je op hersi nou die is nooit van jullie geweest hoor.Verhuurt van ajax daarna verkocht aan heerenveen grapjas.en daar de bij wouden en willen jullie hem maar weer al te graag terug.
hij wou terug maar wij hadden boutahar al en hadden hem niet meer nodig.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:50:en vanavond word een voorproefje op zondag
Leg eve uit
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:50:en vanavond word een voorproefje op zondag
yepke yepke!!!!! hahahahaha dit wordt ons weekend zit me nu al heeeeeeelemaal op te fokken. knalluuhh!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:56:nou vanavond hebben we FEEST EN DIE trekken we door tot zondag ,want dan is het ook GROOT FEEST IN NIJMEGEN voor en na de wed
Met dat betreft zitten we op een lijn.Maar kijk wel uit zondag dat je de boel wel onder controle hebt.Anders haal je dit keer een paar grammetjes extra hahaha.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 2 december 2005 om 14:23:denk en hoop dat de geel zwarte joden verliezen
dus
come on eniesee!!!
Ja en ik kom uit amsterdam en ben casual grapjas.je komt 100% uit nijmegen.kijk naar je profiel je zelf aangemeld en meteen hier gereageerd.geloof je het zelf.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 14:19:Hehe wordt weer een zooitje
Een gezellig zooitje nog wel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 14:28:Ja en ik kom uit amsterdam en ben casual grapjas.je komt 100% uit nijmegen.kijk naar je profiel je zelf aangemeld en meteen hier gereageerd.geloof je het zelf.
ach rotterdammers hebben nou een maal meer met nijmegen dat met jullie volk
tis weer rustig geworden hier.... raki zal wel door zijn kleine zusje van de computer afgestuurd zijn. Vanavond lekkerrr los!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 14:36:Een gezellig zooitje nog wel
Uitspraak van trots op nmgn op vrijdag 2 december 2005 om 17:14:tis weer rustig geworden hier.... raki zal wel door zijn kleine zusje van de computer afgestuurd zijn. Vanavond lekkerrr los!
Wordt knallen vanavond ouwe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 14:28:Ja en ik kom uit amsterdam en ben casual grapjas.je komt 100% uit nijmegen.kijk naar je profiel je zelf aangemeld en meteen hier gereageerd.geloof je het zelf.
.
casual onzin lekker origineel
3-5
omdat uK niet gaat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 20:29:uK blijft zaterdag thuis, om zondag in optimale conditie te zijn !! 5-3 dan maar ?