Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 14:26:de jootse smurfjes geven eindelijk toe dat ze elkaars kontje likken
Nee jou goedgemaakte tekening is wat geworden
tis trouwens Joodse
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 14:40:whehe LAFCA Rapp're Sprinters
burberry de gekste wahahaha kneusje
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 oktober 2005 om 14:42:Nanceee woonplaats amsterdam
en je gaat naar Nightmare in Rotterdam ?@haaaa
hadden jullie dat maar heh daar zulke mooie feesteen !
Dus?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 14:44:dikkie dik
Ik Denk dat je met wijf in de war bent die je gemaakt heeft nerd
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 14:46:is goed met je speknek
Je kwetst me diep echt
Uitspraak van actief op zondag 2 oktober 2005 om 14:46:Altijd leuk mensen die je afkraken waneer hun stinkploeg hebben verloren
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 oktober 2005 om 14:42:Nanceee woonplaats amsterdam
en je gaat naar Nightmare in Rotterdam ?@haaaa
hadden jullie dat maar heh daar zulke mooie feesteen !
Er zijn mensen die voetbal en feesten scheidden...Te veel gevraagd voor jou schijnbaar
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 14:51:Er zijn mensen die voetbal en feesten scheidden...Te veel gevraagd voor jou schijnbaar
Idd
En stiekem gaat hij naar elke feest in Amsterdam
Idd. want hij weet het, SPARTA is de club van Rotterdam!
Idd
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 15:00:ze zijn terug naar hun holletje
Elkaars holletje
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 15:09:wat heeft feijenerd gemaakt eigenlijk.. ???
zou t echt niet weten..
iemand ???
3-1 verloren geloof ik

jootjes