Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 07:38:De winnaar ontloopt net de nacompetitie dus ik denk een kleine overwinning voor Sparta
gaat hier over sparta - ajax hoor
volgens mij zit je op vekeerd topic?
3-1
en boukhari raakt geblesseerd 
1-0 en een uitvak vol weg rennende joden
-0 en een uitvak vol weg rennende joden
haha, wat een held weer! ga ff lekker in dat hoeren woudrichem jezelf voor lul zetten. Mafkees
Lijkt me een klare zaak;
dat wordt 2-1
dat wordt 2-1
Het wordt een dikke nederlaag voor AFCA, vindt t niet leuk, maar ze doen gewoon hun best niet meer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 07:34:Kneus ben je
We kunnen niet allemaal zo knap zijn als elke ajacied

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:43:1 - 3..
hey daar hebben we kelly weer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:43:1 - 3..
Vrouwen hebben geen verstand van voetbal.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:49:hey daar hebben we kelly weer
Joehoee.. je moet toch iets doen als je op school zit..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:50:Joehoee.. je moet toch iets doen als je op school zit..
je let zeker nooit goed op op school?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:51:je let zeker nooit goed op op school?
Ja hoor.. Maar heb tot 1 uur geen les, dan ff een presentatie en dan vrij..
Uitspraak van Urbanstyler op donderdag 29 september 2005 om 11:53:0-2 en Vinny jij bent egt kansloos swa, waarom in je naam? Ben je dan bigger? Serieus slaat nergens op...
Eeeej swa je posting slaat nergens op, maar dat zal wel door je lage IQ-gehalte komen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:59:Eeeej swa je posting slaat nergens op, maar dat zal wel door je lage IQ-gehalte komen.
Net alsof die van jou veel inhoud bevatten..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:56:Enne grappig dat je iemand kansloos kan noemen zonder diegene te kennen heb je daar een diploma voor?
Ken hij niet, ze IQ is 0,0
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:59:Ken hij niet, ze IQ is 0,0
ow vandaar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 11:59:Net als die van jou veel inhoud bevatten..
27, 9
Dus altijd nog hoger dan van een amsterdammer of een ajacied.
Uitspraak van Urbanstyler op donderdag 29 september 2005 om 12:00:NEEE DAN BEN JE NOG STOERDER!!! KNEUSJE...
SjoerdyUitspraak van Urbanstyler op donderdag 29 september 2005 om 12:00:NEEE DAN BEN JE NOG STOERDER!!! KNEUSJE...
niet zo eng praten, ik wordt nu een beetje bang misschien ga ik dan ook wel WEGRENNEN
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 12:00:27, 9
Dus altijd nog hoger dan van een amsterdammer of een ajacied.
Je praat al 2 dagen over het IQ van.... meesten hebben het nu wel begrepen hoor.. Of duurt het bij jou zolang voordat het eindelijk tot je door dringt?!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 12:06:Je praat al 2 dagen over het IQ van.... meesten hebben het nu wel begrepen hoor.. Of duurt het bij jou zolang voordat het eindelijk tot je door dringt?!
Het dringt juist niet bij de amsterdammers en ajacieden tot hun IQ loze hersenen door
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 12:04:niet zo eng praten, ik wordt nu een beetje bang misschien ga ik dan ook wel WEGRENNEN
Ze hebben weer een grote bek op veilige afstand.
niet zo eng praten, ik wordt nu een beetje bang misschien ga ik dan ook wel WEGRENNEN
Vinny vinny vinny toch. Kan zien dat je teveel snuift aangezien je je allemaal dingen verbeeld. Maar ga maar lekker stoer bier drinken snuiven en wegrennen voor je eigen verbeeldingen. Een fijne dag.
Marihuanas heeft deze week een nieuw woord geleerd en dat is IQ, gefeliciteerd uw IQ stijgt met 1 heeeeel punt, wat betekent dat het bij deze verdubbelt is.
DE GROETEN!!
Uitspraak van Urbanstyler op donderdag 29 september 2005 om 12:00:NEEE DAN BEN JE NOG STOERDER!!!
Nee jij ben de man....
Dat meen je niet
Jawel net als jij....
laatste aanpassing
wtf boeit het nouw of juh iq n0odig hebt bij voetbal ouwe!! maar AJAX WINT standaar en sparta gaat de grond in!!
Uitspraak van Urbanstyler op donderdag 29 september 2005 om 12:16:Marihuanas heeft deze week een nieuw woord geleerd en dat is IQ, gefeliciteerd uw IQ stijgt met 1 heeeeel punt, wat betekent dat het bij deze verdubbelt is.
DE GROETEN!!
Hé IQ loze jood, ga je weer weg, ken je het weer niet aan? Sja joden lopen altijg weg!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 september 2005 om 12:22:Verzin eens wat nieuws jongen. Met je IQ-grappen.... die kennen we nu wel.
Heb je die IQ loze ook weer

![Remy[020]](/images/user/163397_468067.jpg)