Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 02:42:Het voetbal van tegenwoordig is zowieso al een ramp, dus dat maakt dan ook niet meer uit
gooi dan alle supporters ook op veld met hun eigen balletje
ze zitten toch steeds achter elkaar te rennen, dus dan kunnen ze net zo goed achter een balletje hollen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 02:22:wat gaat het worden?
Ik denk windkracht 7 en na de rust een sneeuwbui
Uitspraak van kleineman APC op maandag 26 september 2005 om 15:20:buiten het stadion een veldslag
schattig
Uitspraak van kleineman APC op maandag 26 september 2005 om 15:20:wel leuk om ff te gaan kijken
zit in utreg dan helaas
maar anders
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 21:52:ik denk dat t 1000 me'rs worden, 55 me busjes, een reis van meer dan een uur, een wedstrijd van 90 minuten + 4,
en als klap op de vuurpijl, 3 die in Spangen blijven, zodat we ook volgend jaar een derby hebben..
Zondag in Spangen
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 19:04:alweer de image dr mondje gesnoerd
Kneus ben je

![[KG] :respect:](/images/user/69669_102186.jpg)