Hebben in het verleden zeker goede shit gemaakt, o.a.
2 uninterested - I don't care (subtopia)
wel 1 van de moeilijker te krijgen ouwe hardcore klapper trouwens..
K kon de uitzendingen van another power hour of.. van Abraxas op Radio 100 altijd erg waarderen, vette underground show altijd met keiharde platen..ach vervlogen tijden..
Tegenwoordig volg k ze niet echt meer, misschien maar beter ook als ik zie met wat voor projecten ze nu bezig zijn.
2 uninterested - I don't care (subtopia)
K kon de uitzendingen van another power hour of.. van Abraxas op Radio 100 altijd erg waarderen, vette underground show altijd met keiharde platen..ach vervlogen tijden..
Tegenwoordig volg k ze niet echt meer, misschien maar beter ook als ik zie met wat voor projecten ze nu bezig zijn.
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 14:35:Uitspraak van the basehead op maandag 26 september 2005 om 13:29:
Jeroen Flamman & Jeff Abraxas dat zijn Pioneers!!
Legandarische duo!
Zeker weten. Ondanks de commerciele rotzooi die ze hebben uitgebracht, heb ik niks anders dan respect voor beide heren. Waren vanaf het begin erbij, en hebben denk ik toch wel het 1 en ander betekent voor de Nederlandse housescene.
Daarnaast is Jeff Porter wel het allermooiste voorbeeld in de hardcorescene wat eigenlijk al die domme meelopers belachelijk maakt. Hij is namelijk zowel 'zwart' als 'homosexueel'. Iets wat compleet tegen de 'gedachtegang' is van die grote horde sukkels (die zo nodig denken, dat ze wel eventjes weten wat gabber is).
Precies