| Betreft: | evenement: Reverze 3, donderdag 10 november 2005 om 22:00 |
Don't worry !
Voor deze 3de editie is alles tot in de puntjes voorbereid (de vorige keren ook maarja, technische storingen kan je niet voorzien)
Airco zal tip top zijn, er zijn 4 nieuwe CO2-kanonnen die voor verkoeling zullen zorgen, een gigantisch waterscreen van 80 vierkante meter, énkel voorverkoop...
1 groot vet feest dus
C you all @ Reverze !
Voor deze 3de editie is alles tot in de puntjes voorbereid (de vorige keren ook maarja, technische storingen kan je niet voorzien)
Airco zal tip top zijn, er zijn 4 nieuwe CO2-kanonnen die voor verkoeling zullen zorgen, een gigantisch waterscreen van 80 vierkante meter, énkel voorverkoop...
1 groot vet feest dus
C you all @ Reverze !
Uitspraak van Bass Events op donderdag 22 september 2005 om 16:32:(de vorige keren ook maarja, technische storingen kan je niet voorzien)
Had het dan gezegd,had die airco wel ff snel in orde gebracht
Idd,enkel voorverkoop dus,3000 kaarten maar!!!
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op donderdag 22 september 2005 om 16:06:geen hemkade temperaturen aub
jah word alleen ff moeilijk om aan kaarten te komen maar ja
moeten we dan nog maar ff zien op te losse op een of andere manier...
Hoe wil je zeggen moeilijk??
Denk dat je niet zo ver van Antwerpen woont hé,kun je kaartjes halen in de Fnac aan de groenplaats
laatste aanpassing
Als je de bios weet zijn,dan is het echt niet ver meer hoor
,is op een 10 min rijden van de bios.
Anders is proberen via www.mappy.be en gewoon als eindbestemming groenplaats in type
Ff snel gezocht voor je,en het is 58km
Kwoon zelf op 5 min van het centrum van Antwerpen,dus echt,het is zeker niet moeilijk
Anders is proberen via www.mappy.be en gewoon als eindbestemming groenplaats in type
Ff snel gezocht voor je,en het is 58km
Kwoon zelf op 5 min van het centrum van Antwerpen,dus echt,het is zeker niet moeilijk
laatste aanpassing
haha das goed daar hou ik je aan
gent kan je ook hale croma
Idd,daar ook
maar waneer is het dan in het sportpaleis...of is dat maar een idee?
21 januarie hoogstwaarschijnlijk
Uitspraak van Bass Events op zaterdag 1 oktober 2005 om 00:29:Hebben jullie dan geen vrije dag in Nederland op 11-11-11 (Wapenstilstand) ?
neej is een gewone werkdag voor ons...
eigenlijk een schande we wonen zo dicht bij belgie vind dat we wel een paar dezelfde vrije dage moge hebbe als jullie...
anders komt het niet uit met mijn feestjes..
Uitspraak van Bass Events op zaterdag 1 oktober 2005 om 00:29:Probeer maar vrij te krijgen zou'k zegge want je gaat wa missen anders
heb ik al gevraagd natuurlijk maar de kans is klein
tgaat toch niet meer door voor mij
tis op een donderdag en jah
vrijdag werke
dus jammer
Oooo,das nu echt jammer ...
Idd,zou mooi zijn om een paar dezelfde dagen te hebben als ons ...
Hoop echt dat je vrijkrijgt,anders zullen we dat wel regelen
De lokatie is dus Sotto's,de grootste discotheek van Belgie.Het is echt een prachtige lokatie
www.sottos.be ,veel zul je er niet op zien,omdat het verhuurd kan worden voor verschillende evenementen,maar dan heb je al een idee
http://www.tooghangers.be/ ,ff hier naartoe gaan en bij evenmenten Reverze intype,dan kun je fototjes bekijken van de vorige editie,die was gewoon af!!!Alleen teveel volk
Wat ervan te verwachte ...aan de line-up te zien zal het zeker de moeite zijn,ze werken dit jaar enkel met voorverkoop (3000 kaarten),dus plaats zal er zijn,ik verwacht dat het nog beter gaat worden dan vorige editie,zal komen door de battles die ze nu doen
Veel Jump en Hardstyle,dan zou ek zeker is een bezoekje komen brengen
www.sottos.be ,veel zul je er niet op zien,omdat het verhuurd kan worden voor verschillende evenementen,maar dan heb je al een idee
http://www.tooghangers.be/ ,ff hier naartoe gaan en bij evenmenten Reverze intype,dan kun je fototjes bekijken van de vorige editie,die was gewoon af!!!Alleen teveel volk
Wat ervan te verwachte ...aan de line-up te zien zal het zeker de moeite zijn,ze werken dit jaar enkel met voorverkoop (3000 kaarten),dus plaats zal er zijn,ik verwacht dat het nog beter gaat worden dan vorige editie,zal komen door de battles die ze nu doen
Veel Jump en Hardstyle,dan zou ek zeker is een bezoekje komen brengen
thanks voor de info k ga s surfen ( nee nie op n plank gheghe ) en dan zien we tegen die tijd wel
np
ik baal ook als een stekker dat ik niet kan maar ja
als je ga is het de moeite...
Nog altijd niets kunne regelen??
Uitspraak van JupilerYep,je kan ni beter doen hé- Kevlar op maandag 3 oktober 2005 om 22:04:
volgens mij nie neej