Partyflock

Forumonderwerp · 811715
Betreft: lid: leks

Ik heb een hele tijd zitten twijfelen, ging ik dit topic wel openen, ja of nee... Ik heb besloten het toch te doen, aangezien er hier nog geen topic geopend is, en op Phono iedereen zijn medeleven kan betuigen. Leks was een goede, lieve, gezellige, gekke snuiter, en ik vind dat hij zo'n topic heeft 'verdient'.

"Bij een ongeval op de N50 bij kampen is zaterdagavond een 31jarige man uit Dronten omgekomen.
De man is door onbekende reden bij het viaduct van de Kamperstraatweg op de verkeerde weghelft geraakt.
Daar reed hij frontaal op een auto die bestuurd werd door een vrouw uit Woudsend. Zij raakte lichtgewond.Omstanders hebben nog geprobeerd om de man uit Dronten te reanimeren. De man overleed ter plekke aan inwendig letsel.
De N50 is door het ongeluk anderhalf uur lang afgesloten geweest."

Bron: RTV Oost

Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij er niet meer is :cry:

*
laatste aanpassing

voor de liefhebber ook hier even de door Bassis en mij geschreven en voorgedragen speech, waarmee de dienst werd afgesloten:

Afgelopen zondag kregen wij beiden het meest vervelende nieuws dat we tot op heden te verwerken hebben gekregen. Een van onze allerbeste vrienden was er van het ene op het andere moment niet meer. Wij willen deze gelegenheid gebruiken om naar iedereen die hier aanwezig is duidelijk te maken, op welke manier wij vinden dat Alex het beste in ieders herinneringen kan voortleven.

Wij herinneren Alex als een veelzijdig persoon met ontzettend veel goede eigenschappen. Zijn buien en plannen wisselden met de dag, maar in alles was hij altijd even enthousiast. Zowel in z’n werk als in zijn privé leven ging hij er voor 200% tegenaan, met slechts één doel voor ogen: genieten. Stilzitten was er voor hem sowieso nooit bij. Als hij niet moest werken, dan ging hij wel langs bij vrienden of nodigde hij de hele bende bij hem thuis uit of ging hij naar een feestje, om daar al zijn vrienden te ontmoeten. En van vrienden had hij er veel, zoals jullie duidelijk kunnen zien. Vijanden had hij maar weinig, want zoals velen van jullie misschien wel weten, was het heel moeilijk om boos op hem te worden. Ook Alex zelf legde een eventuele ruzie snel weer bij. Als hij boos op je was, liet hij dat duidelijk merken, maar zodra hij zijn punt had gemaakt, was hij het daarna even snel weer vergeten en trok hij nog een biertje voor je open. Je hoefde in ieder geval nooit bang te zijn, dat hij iets voor je zou verzwijgen of tegen je zou liegen.

Vooral bij hem thuis, was het altijd dolle pret, met Alex als grote sfeermaker. Hij zag het als zijn taak om het iedereen naar z’n zin te maken en in lachen te laten uitbarsten. Z’n gezichtsuitdrukkingen en gekke bekken hielpen vaak aan mee, meestal zonder dat hij dat zelf doorhad. In zijn enthousiasme sprong hij vaak door het hele huis heen. Het huis werd dan ook vaak afgebroken door hem zelf. Een kenmerkende uitspraak van hem hier was ‘Zet de muziek even zachter want ik wil iets anders opzetten’, wat hij dan vervolgens 2 keer zo hard aanzette, zodat ook zijn volgens eigen zeggen ‘toch dove’ buurvrouw op volle teugen kon meegenieten.

Maar Alex was meer dan iemand waar je alleen feestjes mee vierde. Je kon bij hem altijd aanbellen als je met problemen zat, waarin hij dan zijn vaak uitgesproken mening, duidelijk te kennen gaf, daarbij maakte hij geen onderscheid in mensen die hij goed of minder goed kende. Ook zijn eigen emoties legde hij graag op tafel. Daarbij kon hij soms van de kleinste dingen het grootste drama maken, waarmee hij vaak niet onderdeed voor de gemiddelde Nederlandse soap-acteur.

Ondanks de onzekerheid over zijn buik, die hij soms uitte, vonden naar eigen zeggen alle vrouwen hem leuk en was iedereen verliefd op ‘m. In de praktijk bleek dit vaak wel mee te vallen, maar de relaties die hij had waren altijd heftig, doordat hij hier met een zelfde enthousiasme in op ging als in al het andere in zijn leven, maar waar zijn gevoelens vaak ook even wisselvallig waren. Wat het ene moment leuk was, was dat het volgende moment niet meer. Maar als hij een meisje echt leuk vond, ging hij daar helemaal voor.

Hetgeen ons van Alex het meeste bij zal blijven zijn echter zijn humor en zijn uitspraken. Alex kon als geen ander de meest onverwachte en onbegrijpelijke humor en onzin uitkramen. Vooral tegen het einde van het weekend. Vaak op die momenten deed hij zijn meest legendarische uitspraken, waarvan de volgende toch wel de meest bekende is:

‘Vogels vliegen van oost naar west berlijn en als je het niet gelooft, dan vraag je het maar aan mijn moeder, want die is zelf een vogel’

Maar Alex is waarschijnlijk ook de enige die zich zo ‘blij’ als een pauw voelde.
En ‘achter de regen schijt de zon’.

Zijn kijk op hoe hij zijn leven leidde verwoordde hij duidelijk als volgt:

‘Waar haal JIJ verdomme het lef vandaan om mij te vertellen wat IK moet doen’

Maar we sluiten deze speech af op de manier waarop Lex dat waarschijnlijk zelf zou doen:

‘Ik vind het leuk dat jullie er zijn, maar dit is MIJN huis en ik wil dat jullie NU allemaal je kleren uittrekken!!!’

laatste aanpassing

Pff als ik al die reacties leest dan moet Alex wel een bijzonder iemand zijn geweest!!! Heb hem zelf niet gekend maar het grijpt me wel aan wat ik allemaal lees zo zie je dat je iedere dag moet leven en er alles uithalen wat er uit te halen valt!!

Ik wens al zijn vrienden sterkte want nu begint het rouwen pas!!! Dat jullie aan elkaar steun hebben en koester de mooie herinneringen aan deze unieke persoon!!!

:knuffel:

Begrafenis was mooi. Wat een mensen zijn er gekomen. echt blij om!

Speech van Bas en Rutger (Y)

Waar haal JIJ verdomme het lef vandaan om mij te vertellen wat IK moet doen’

Maar we sluiten deze speech af op de manier waarop Lex dat waarschijnlijk zelf zou doen:

‘Ik vind het leuk dat jullie er zijn, maar dit is MIJN huis en ik wil dat jullie NU allemaal je kleren uittrekken!!!’

Moest er om lachen op de begrafenis zoals "iedereen", en kippevel tegelijk!!
Poeh poeh heftig hoor...zo te lezen was hij een uniek persoon, wat overblijft nu hij dood is, is dat hij voort zal leven in de harten van de personen die hij tijdens zijn leven heeft geraakt :lief:

Ik dacht dat de tranen op waren, maar ik hoor nu dat nummer van Brainpower nog eens.. Godverdomme wat is dat een kutnummer. Klopt precies... Tranen met tuiten.

Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 23 september 2005 om 14:50:
is dat hij voort zal leven in de harten van de personen die hij tijdens zijn leven heeft geraakt

Dat zal ie.. Echt. Ik denk niet dat er íemand is die Lex kende die hem ooit zal vergeten..

Laat dit maar eens de échte wijze les voor ons allemaal zijn..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 15:12:
Ik dacht dat de tranen op waren, maar ik hoor nu dat nummer van Brainpower nog eens.. Godverdomme wat is dat een kutnummer. Klopt precies... Tranen met tuiten.

Ik snap wat je bedoelt, ook ik heb dat

kan nu wel een stukje rust vinden..

Lex ik zie je in het volgende leven, we komen elkaar weer tegen.....

wanneer doen ze nou eens wat aan die weg?
had het alweer gehoord,vanaf zaterdag alweer drie ofzo?
Sterkte!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 september 2005 om 09:36:
Het was inderdaad een mooie dag. Echt een overweldigende opkomst, die stoet naar zijn graf leek wel de avondvierdaagse, zooooveel mensen
Het weer was prachtig, evenals de begrafenisceremonie. Ik ben blij dat Rutger en Bas als laatste gesproken hebben, zo kon ik dit echt met een lach op m'n gezicht afsluiten. Prachtig was het heren
Wat Prinses Aranka al zei: Een waardig afscheid voor zo'n geweldig persoon.

De middag (en avond) in Kampen vond ik ook zeer geslaagd. Fijn dat er zoveel lieve mensen mee waren gegaan om in het stralende zonnetje te proosten op Alex

Gisteravond éindelijk meteen in slaap gevallen.. Denk dat er een stukje spanning uit m'n lijf is nu de begrafenis achter de rug is. (en vooral omdat het zo'n mooie dag was, nu heb het gevoel van 'Het is goed zo..' )

Nu is het aan ons de taak om Lex nooit te vergeten, 'n knalfeest voor hem te geven en idd, keep the spirit alive

Helemaal mee eens!! ik ging met een goed gevoel naar huis!

Sterkte!!

Rip! (F)

ik mis 'm zo godvergeten veel :( :(

@ Rutgerr :knuffel:
boh boh, krijg er kippenvel van als ik al deze berichtjes lees!
volgens mij was het eg een toppersoon!

sterkte allemaal (F)!

* edit *

Eigenlijk niet echt forummateriaal :)
laatste aanpassing
Sterkte kanjes. Het missen begint natuurlijk nu pas. :( En het klinkt cliche,maar dat heeft gewoon tijd nodig. De pijn overheerst nu natuurlijk ook nog, hoop dat iedereen er gewoon voor elkaar zal zijn als dat nodig is.

En Pascalle: Check PB. ;)

Hoop dat iedereen hier een beetje op zichzelf past en geen gekke dingen doet. Lijkt me dat vorige week al veel te duidelijk geworden is hoe snel het afgelopen kan zijn dus ga het lot niet tarten. :)

Sterkte allemaal kanjers!!! (k)
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 09:32:
ik mis 'm zo godvergeten veel

:cry: het is moeilijk.....

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 25 september 2005 om 22:00:
En Pascalle: Check PB.

Thnx lief. Zie PB terug ;)
Ik wil even naar je kijken,
Ik wil even bij je zijn,
Mijn vriendschap laten blijken,
Weg van alle haat en pijn...

Ik wil even naast je leven,
Ik wil even met je gaan,
Even alles geven,
Even niet zonder jou hoeven staan...

Ik wil even liefde tonen,
Ik wil even je lach aanschouwen,
En in je hartje wonen,
Even praten in vertrouwen...

Ik wil gewoon even met jou,
Ik wil gewoon maar even even,
Met degene van wie ik hou,
Even alles willen geven...

Alex, ik heb een kaarsje voor je aangestoken... Net iets meer dan twee weken nu... :-/

Het is zo vreemd. Ik droom de afgelopen week stééds over Alex :| Ben er blijkbaar niets allen overdag maar ook 's nachts mee bezig..

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 21:07:
Net iets meer dan twee weken nu...

Bizar hoe snel de tijd gaat..

Alex, je moest eens weten hoe je gemist wordt (F) :cry:
met mijn ongeluk heb ik een veel grotere chaos veroorzaakt

Volgens mij gaat dit topic over Alex en niet over jou!!

Lieverd, denk nog steeds elke dag aan je :(

gecondoleerd :cry:

:flower:

Uitspraak van Anuta op woensdag 5 oktober 2005 om 17:33:
Lieverd, denk nog steeds elke dag aan je

hier nog een :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 21:03:
Uitspraak van Foxy™ op woensdag 5 oktober 2005 om 17:33:
Lieverd, denk nog steeds elke dag aan je

hier nog een

Hier nog een :cry:

Had me voorgenomen niet steeds de topics te bekijken en/of te antwoorden, want dan houd ik het niet droog, maar 'stiekem' wil ik het toch weer lezen...
laatste aanpassing
Ik mis hem elke dag :cry:

Zal vast wel slijten...ooit...maar nooit verdwijnen :cry:

We missen hem allemaal nog elke dag, hij moest een weten...

In een van mijn 1e berichten die ik met hem wisselde hadden we het over meetings...

Uitspraak van leks op dinsdag 4 juni 2002 om 19:55:
nee ik meet echt bijna nooit .. maar mijn naam onthoud ook nooit iemand.. geeft ook niet.

:cry: :cry: :cry:

Lieve Leks, niemand zal jouw naam ooit vergeten! :flower:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 22:22:
nee ik meet echt bijna nooit .. maar mijn naam onthoud ook nooit iemand.. geeft ook niet.

Íedereen onthield/onthoud zijn naam juist!

mijn beste vriendinnetje Manon heeft hem één keer gezien, 1,5 jaar geleden. Ik sprak haar op de dag dat ik het verschrikkelijke nieuws hoorde en ze wist nog précies wie het was. Hij was ook gewoon een innemend type.. (L)
Werkzaam bij Partyflock
→ als beheerder
Mag ik even iedereen er aan herinneren dat het hier gaat om iemand, die er vanwege een tragisch ongeval niet meer is!

Een beetje meer respect graag (F) ...

bij deze ook mijn deelneming (F)
laatste aanpassing

Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 5 oktober 2005 om 22:11:
Ik mis hem elke dag

Zal vast wel slijten...ooit...maar nooit verdwijnen

nee dat denk ik ook :( maar aan de andere kant wil ik ook niet dat het verdwijnt :P

z'n herinnering moet blijven..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 11:41:
nee dat denk ik ook maar aan de andere kant wil ik ook niet dat het verdwijnt

z'n herinnering moet blijven..

Die blijft wel hoor Rut :)

Ook ik denk ook nog steeds elke dag aan hem. Zelfs zo stom dat ik laatst vlak voor een feestje dacht: Ohh misschien is Lex er ook wel!

En dan het besef dat hij nooit meer komt... :cry:
De herinnering blijft zeker..

Afgelopen vrijdag dacht ik dat ik hem zag staan in de Stalker in Haarlem.
Heel eventjes was ik het vergeten en dacht "Hee Lex is er ook!"

Maar dat duurde niet lang, wat een klap kreeg ik daarvan..
Stond ik middenin de Stalker mijn tranen weg te duwen :c
Uitspraak van AmezeN op donderdag 6 oktober 2005 om 13:16:
De herinnering blijft zeker..

Afgelopen vrijdag dacht ik dat ik hem zag staan in de Stalker in Haarlem.
Heel eventjes was ik het vergeten en dacht "Hee Lex is er ook!"

Maar dat duurde niet lang, wat een klap kreeg ik daarvan..
Stond ik middenin de Stalker mijn tranen weg te duwen

Dat is wel heel erg raar om je dan te realiseren dat hij er nooit meer in real life zal zijn

de laatste week ben ik er zo mee bezig. Denk zoveel aan hem. Ik realiseer me wel dat ik hem nooit meer zal zien maar het dan ook accepteren dat is raar.

En ik kijk ook elke dag even naar een paar foto's. toch raar dat hij er toen nog wel was en nu niet meer
:cry:
iedereen ontzettend veel sterkte(F). het is al bijna een maand geleden, maar denk dat t nog verdomd veel zeer doet voor velen:/. ik kende hem niet, maar wat hier in het topic staat lijkt het me een zeer innemend type:jaja:

R.I.P.(F)
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk...

RIP

Veel sterkte aan familie , vrienden en kenissen (f)

Artiest Sentinel
Gecondoleerd.

Om een of andere reden, gaan nou juist de personen die het het minst verdienen het eerst.

Kende Alex niet, maar na het lezen van die speech kan ik heel goed begrijpen wat voor persoon het was:yes:

:flower:
oh sorry . . , ik dacht dat er stond r.i.p. lieve sex . .
gecondoleerd en sterkte met het rouw proces . .

Uitspraak van Foxy Lady op maandag 10 oktober 2005 om 16:08:
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk...

Same here :cry:

Een brok in men keel :bah:

gecondoleerd en rust zacht!
op men eerste awakenings feestje ontmoette ik alex en daarna nog een paar keer tegen gekome, ik vond je aardig, en nu.....nu hoor ik dat je bent overleden in september...

raar, zo raar hoe het leven kan lopen....

ik wens alle vrienden en familie en alle na bestaanden heel veel sterkte met het verlies :flower:

al heb ik je maar een paar keer gezien alex, ik heb er erg veel moeite mee dat ik dit topic zo plots kryg te zien

RIP alex
Alex elke dag denk ik aan je....:cry:

Uitspraak van Biba op zondag 16 oktober 2005 om 08:19:
Alex elke dag denk ik aan je....

dat is precies wat ik vanavond tegen Eric zei.. Er gaat echt geen dag voorbij dat ik niet aan Alex denk :cry:

Heel Veel Sterkte Alleemaal (F)

Even Een Gedichtje Voor Jullie:
(ik ben 2 jaar geleden ook een goede vriend van mij verloren, dit gedichtje vind ik persoonlijk gewoon heel erg mooi)

Ik heb een vriendje, die ik alles vertel,
Het hoeft niet hardop, hij verstaat mij toch wel
Ik lig op mijn bed en kijk uit het raam
Hij waakt over mij en ik zie hem daar staan

Als ik verdriet heb, dan fluistert hij zacht.
Ik luister naar hem, en hij geeft mij weer kracht
Hij is heel erg groot en nog niet erg oud
En al mijn geheimen heb ik hem toevertrouwd

Hoe in de toekomst, mijn leven zal gaan
Ik hoop dat mijn vriendje daar altijd blijft staan
Hij is maar een sterretje, maar voor mij speciaal
Zo heeft iedere ster zijn eigen verhaal...
laatste aanpassing

good luck in a f*ckin tough time. Sterkte (y)