Partyflock

Forumonderwerp · 811508
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
je hoord dat je ex een ander heeft terwijl hij je nog maanden lang hoop heeft gegeven en je nou laat stikken.
ondanks dat je de beste vrienden bent en je em nou nodig hebt omdat je een beetje depri bent.

da heb ik nou dus, wil nooit meer verlieft worden, en geloof me, ik hou dat heel lang vol, want als ik toch verlieft wordt dan verdring ik dat en bok ik diegene ook net zo hard af (kneusig maar waar).
En ik wil nooit meer van een wezen met een pik houden, behalve de wezens met een pik in mijn familie dan.
Gewoon om deze pijn te voorkomen die ik nou heb.

Ik ben vást niet de enigste die dat heeft..
hoe lang hou jij dat gevoel vast?
laatste aanpassing

Uitspraak van Nexonai op zaterdag 17 september 2005 om 23:00:
je hoord dat je ex een ander heeft terwijl hij je nog maanden lang hoop heeft gegeven en je nou laat stikken.
ondanks dat je de beste vrienden bent en je em nou nodig hebt omdat je een beetje depri bent.

da heb ik nou dus, wil nooit meer verlieft worden, en geloof me, ik hou dat heel lang vol, want als ik toch verlieft wordt dan verdring ik dat en bok ik diegene ook net zo hard af (kneusig maar waar).
En ik wil nooit meer van een wezen met een pik houden, behalve de wezens met een pik in mijn familie dan.
Gewoon om deze pijn te voorkomen die ik nou heb.

Ik ben vást niet de enigste die dat heeft..

Ik zou het heel lang vol kunnen houden alleen had ik dat gevoel een tijdje geleden ook ik heb dat echt een hele tijd volgehouden en toen kwam er een jongen en ik wou het eigenlijk nog volhouden alleen ben ik toch verliefd geworden en op dit moment zou ik hem nooit meer kwijt willen hij is echt het beste wat me in tijden is overkomen

Uitspraak van Nexonai op zaterdag 17 september 2005 om 23:22:
ik "verlang" nou naar een knuffel

:knuffel:
tis nou 4 maanden en 2 dagen geleden dat het uitging met mijn ex.. en ik mis haar tot de dag vandaag nog steeds, ik hou nog superveel van haar.. zelfs nu ik haar nooit meer zie hoopik dat het ooit nog goed gaat komen, en dat vertrouwen heb ik !

(dit was namelijk niet zon standaard relatie, is veel bij komen kijken maar omdat we teveel ruzie hadden ging het uit... nu werken we samen aan een betere toekomst)

ej dat verhaaltje dat ken ik heb ook zo iets mee gemaakt ik had echt een eigen muurtje om me heen gebouw en even alles op een rechte lijn gekregen maar een relxctie me ander wou ik niet ,want ik voel ook nog na 7maande kei veel voor me ex en met mij op zig gaat veel beter ik heb er pas weer gezien en ja van eene komt ander ze heb nu inmiddels ook al uit gemaakt met der vriend maarja wie weet komt het wel goed heb ook wel eens gehoort ouwe liefde roest niet maar dat zal zekker bij ons geval niet zijn dat nie is gaan roestesoms is gewoon beste om een afstand van elkaar te neeme ook al denkej dan nie meer bij elkaar te komen maar soms is toch nog ook anders ,maarja ik heb wel van me foute geleerd en als weer goed komt tusse ons zou dat nie meer tusse ons in staan de dinge zijn gebuert moe je gewoon achter je laate en samen wat er van maake in de toekomst en samen weer dat muurtje af gaan breeke
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2005 om 22:14:
ej dat verhaaltje dat ken ik heb ook zo iets mee gemaakt ik had echt een eigen muurtje om me heen gebouw en even alles op een rechte lijn gekregen maar een relxctie me ander wou ik niet ,want ik voel ook nog na 7maande kei veel voor me ex en met mij op zig gaat veel beter ik heb er pas weer gezien en ja van eene komt ander ze heb nu inmiddels ook al uit gemaakt met der vriend maarja wie weet komt het wel goed heb ook wel eens gehoort ouwe liefde roest niet maar dat zal zekker bij ons geval niet zijn dat nie is gaan roestesoms is gewoon beste om een afstand van elkaar te neeme ook al denkej dan nie meer bij elkaar te komen maar soms is toch nog ook anders ,maarja ik heb wel van me foute geleerd en als weer goed komt tusse ons zou dat nie meer tusse ons in staan de dinge zijn gebuert moe je gewoon achter je laate en samen wat er van maake in de toekomst en samen weer dat muurtje af gaan breeke

mooi gesproken.. kwam onlangs me ex ook tegen toen ik naar huis fietste.. toevallig langs haar school.. toen zijn we samen een ijsje gaan eten :$ en daarna weer geen contact ghad, we zitte op 1 lijntje denk ik :)

//edit: ik ben wel 3 dagen ouders dan jou :P hoelang had je trouwens met haar ??
laatste aanpassing
@ aaf :hug: ;)

hee, maar ik had niet gedacht dat er alleen maar serieuze antwoorden op kwamen.
ik had er al extra niet onder gezet van alleen serieus antwoorden aub :9...
thnx u guys (L) :D
Uitspraak van Nexonai op maandag 19 september 2005 om 23:32:
ik had er al extra niet onder gezet van alleen serieus antwoorden aub ...
thnx u guys

Zie je wel, er zijn wel lieve mannen ;)
Uitspraak van Nexonai op maandag 19 september 2005 om 23:32:
@ aaf :hug: ;)

ik had er al extra niet onder gezet van alleen serieus antwoorden aub :9...
thnx u guys (L) :D

hey! snap je probleem
pff mijn ex gaf me geen hoop!
maar ja de relatie voelde goed en toen ging het uit.

maar we zijn als vrienden uit elkaar gegaan
ik denk er ook nog teveel aan en dat na 3 maand :S
maar komt wel weer een ander :D

(F)

ruim 2 jaar toen gaf ik weer toe, had ik beter niet kunnen doen want t was maar van 1 kant:(
Uitspraak van BartmaN op dinsdag 20 september 2005 om 00:09:
Zie je wel, er zijn wel lieve mannen

ja nou nog een vinden die mijn verlieftheid waard is...

Uitspraak van Patrick24 op dinsdag 20 september 2005 om 01:00:
hey! snap je probleem
pff mijn ex gaf me geen hoop!
maar ja de relatie voelde goed en toen ging het uit.

bij mij was het al uit... en toen gaf hij me hoop dat t weer goed zou komen.
en waarom t uit is gegaan, sja.. ik weet t nog steeds niet.. ik was nog uber gelukkig met hem, we waren voor vrienden hét perfecte stel..
heb vaak te horen gekregen, jullie moeten nooit uit elkaar gaan, jullie zijn gemaakt voor elkaar.
zo voelde ik t ook, alleen hij denk ik niet zo :/
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 20 september 2005 om 01:05:
bij mij was het al uit... en toen gaf hij me hoop dat t weer goed zou komen.
en waarom t uit is gegaan, sja.. ik weet t nog steeds niet.. ik was nog uber gelukkig met hem, we waren voor vrienden hét perfecte stel..
heb vaak te horen gekregen, jullie moeten nooit uit elkaar gaan, jullie zijn gemaakt voor elkaar.
zo voelde ik t ook, alleen hij denk ik niet zo :/

dasz frustrerend
wel balen dat hij zo deed!

iemand valse hoop geven :(
ik voelde me ook goed bij me ex

maar zei blijkbaar minder en ze zag me meer als super goede vriend dan als de vriend :S

echt kloten als je dat te horen krijgt!
Maarja zijn genoeg dames :D
laatste aanpassing
zondags waren we nog uit eten geweest.. en ik vroeg nog voor de grap zo van.. mag ik nog steeds met je trouwen O:) en hij zei ja.. en dinsdag maakte hij t uit.
ik was nog steeds zo verlieft en had nooit iets door.. de enigste aanwijzing is dat hij zaterdag nacht naast me kwam liggen met een tshirt aan, en geen seks wou wat we later toch wel hebben gehad......
met t oog op van strax ga je denken dat ik je gewoon gebruikt heb.. dat was mijn enigste aanwijzing
tjah flink balen
en dan voel je je ook genaaid :S
maar ehm. je moet zo denken

HIJ IS JE NIET WAARD :P

zo moet ik ook denken maar soms best moeilijk
ik heb da nou steeds meer door... ben em al aan het losweken :9

maar ik wil eigenlijk wel iemand... een vriendje maar ook weer geen vriendje.. :/

iemand die die leegte vult maar zonder er enige relatie mee te hebben.
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 20 september 2005 om 01:16:
ik heb da nou steeds meer door... ben em al aan het losweken :9

maar ik wil eigenlijk wel iemand... een vriendje maar ook weer geen vriendje.. :/

je bedoelt gewoon iemand voor het plezier? :P
tjah zoiets zou mij ook niet verkeerd lijken

gewoon minder verplichtingen enzo
ach ja zie allemaal wel wat er op mijn pad komt haha
laatste aanpassing
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 20 september 2005 om 01:16:
ik heb da nou steeds meer door... ben em al aan het losweken

maar ik wil eigenlijk wel iemand... een vriendje maar ook weer geen vriendje..

das normaal.. had ik ook.. gwoon paar vrouwen zoeken die wel zin hebben in meer :P

love hurts :X
heb et ook allemaal gehad en et is echt klote....tis nu 4 maanden uit met me ex maar denk toch nog stiekem aan hem ondakns wat hy me heeft aangedaan....:S
nu is er een jongen harstikke gek op me en noem maar op en ik dacht dat ik het kon maar ben er vanacht toch achter gekomen dat ik er nog niet aan toe ben en nog vrijgezel wil blijven....ik vind het kut voor die jongen want nu moet ik hem kei hard teleurstellen dat vind ik nog kutter dan zelf gedumpt te worden :S :(
Uitspraak van Nexonai op zondag 18 september 2005 om 00:01:
hier kan ik me nou zoo in vinden

I'm so tired of being here suppressed by all my childish fears
and if you have to leave
I wish that you would just leave
'cause your presence still lingers here and it won't leave me alone

Chorus:
These wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase
when you cry I'd wipe away all of your tears
when you scream I'd fight away all of your fears
and I'd held your hand through all of these years
but you still have all of me

You used to captivate me by your resonating light now I'm bound by the life you left behind
your face it haunts, my once plesant dreams, your voice it chased away all of the sanity in me

Chorus
These wounds won't seem to heal
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase
but you still have all of me

I tried so hard to tell myself that you're gone but though you're still with me I've been alone all alone

but you still have all of me...

idd klopt helemaal

ik heb het ook jaren volgehouden, maar ik geloof dat het me nou niet meer lukt. We zien wel wat er van komt, en dan maar hopen dat het ni al te veel pijn doet als het strax uitgaat. :S

Tja das n goeie.. :/ Tis niet dat ik t bewust doe maar ik ben toch wel n stuk voorzichtiger geworden om mezelf te geven zeg maar.. Wat dus resulteert in dat ik gewoon nie verliefd wordt :/ En dat de drang om n relatie te hebben eigenlijk ver te zoeken is..

Ben benieuwd hoelang t duurt..
Uitspraak van :lief:Mandyke:lief: op dinsdag 20 september 2005 om 11:09:
heb et ook allemaal gehad en et is echt klote....tis nu 4 maanden uit met me ex maar denk toch nog stiekem aan hem ondakns wat hy me heeft aangedaan....
nu is er een jongen harstikke gek op me en noem maar op en ik dacht dat ik het kon maar ben er vanacht toch achter gekomen dat ik er nog niet aan toe ben en nog vrijgezel wil blijven....ik vind het kut voor die jongen want nu moet ik hem kei hard teleurstellen dat vind ik nog kutter dan zelf gedumpt te worden

khad pas ook een meisje die me leuk vond enzo.. moest haar ook afwijzen.. ben dr nog niet aan toe :(
Uitspraak van Denzity op dinsdag 20 september 2005 om 10:58:
das normaal.. had ik ook.. gwoon paar vrouwen zoeken die wel zin hebben in meer

ik bedoel geen seks :P maar gewoon de dingen die je buiten t bed doet zeg maar... gewoon samen bioscoopje pakken of samen winkelen of samen gewoon uren lang knuffelen en hangen op de bank

Uitspraak van Nexonai op dinsdag 20 september 2005 om 01:05:
sja.. ik weet t nog steeds niet.. ik was nog uber gelukkig met hem, we waren voor vrienden hét perfecte stel..
zo voelde ik t ook, alleen hij denk ik niet zo

das kut he...
dat had ik nou ook met me ex..
hij heeft ut uitgemaakt omdat ie op
me uiterlijk was gevallen :S en dan
toch nog de hoop geve :(
sommige jongens denken ook nie na...
Uitspraak van Nexonai op dinsdag 20 september 2005 om 17:18:
ik bedoel geen seks maar gewoon de dingen die je buiten t bed doet zeg maar... gewoon samen bioscoopje pakken of samen winkelen of samen gewoon uren lang knuffelen en hangen op de bank

loste voor mij iig veel op.. :P

Uitspraak van Patrick24 op dinsdag 20 september 2005 om 01:15:
HIJ IS JE NIET WAARD

zo moet ik ook denken maar soms best

wist niet dat je op mannen viel..:flower:

Uitspraak van Nexonai op zondag 18 september 2005 om 14:20:
zo is t nie hij heb me tot 3 weken geleden me vol gestopt met hoop dat t wel weer goed kwam.
we hebben 2 a 3 maand een soort van vrije relatie gehad.
en nou laat hij me ineens stikken... als t anders was, had ik t lang nie zo erg gevonden als nou... maar dit vind ik wel triest van em

Nou meis, zo te horen heb je hem een open deur gegeven die heeft hij gewoon keihard ingetrapt,...
ik kan me voorstellen dat je je nu klote voelt, logisch maar je zo lang mogelijk klote voelen, helpt je toch niet?
Je kunt vast veel beter krijgen!

heeeeeel erg lang!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 17:27:
sommige jongens denken ook nie na...

idd :x
ik ben er nou zelf achter gekomen dat ze wél iets hebben... hij beweerde steeds van niet.

DE KUTHUFTER :/

Uitspraak van Nexonai op maandag 26 september 2005 om 16:22:
hij beweerde steeds van niet.

Dus hij heeft steeds tegen je gelogen; dus is hij je niet waard ;)

Joh, je gaat nog wel vaker en harder gekwetst worden in je leven, hoe hard het ook klinkt...zie het als n gebrek van hem en leg t niet bij jezelfneer en ga vrolijk verder....hij verdiende je niet...zoek n gozer die wel 100% voor je gaat en jou wel verdient...vallen en opstaan, dat is het leven...

iedereen moet een paar keer op z'n bek gaan voordat ie iemand vind voor het leven zeg maar ;) uiteindelijk leer je er toch alleen maar van.

ik heb het egt vet lang volgehouden !!! jaartje of 3..
maar toen kwam k ineens men schatje tegen en kon ik het gewoon egt niet verdringen die verliefdheid en alles,,
was gewoon te heftig,, en is het nog steeds !!! :)

kben wel vaak genoeg op men bek gegaan mja,, vallen en weer opstaan en verdergaan..
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Tja erg vervelend voor je meis