Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2005 om 20:03:laat maar horen...
volgens mij laat jij hem al horen
ontopic: Downloading..
thnx! ook thnx voor 't commentaar!
Ja dat zit namelijk zo!
Ik produce met een 450 mhz. (uit de oudheid!)
dus mijn CPU raakt vet overstuurd als ik teveel plugins of samples gebruik!...
Dus totdat mijn studio er is (in aankomst) ben ik ff beperkt met sounds, maargoed...probeer er toch nog wat van te maken!
Ja dat zit namelijk zo!
Dus totdat mijn studio er is (in aankomst) ben ik ff beperkt met sounds, maargoed...probeer er toch nog wat van te maken!
laatste aanpassing
leuke intro, misschien nog een paar extra geluidjes bij het begin, .
synth klinkt erg simpel zowel qua opbouw als aranggemt, meer reverb delay en chorus eroverheen,
verder dus wat beter melodietje, meer laag in de kick, hij is wel vet nu en genoeg varitatie,
rond de 2.10 wat minder vaak de sample gebruiken,
dat hoge geluid dat je op de 4.40 ong ongerveer ingooit filteren en weg laten faden en pannen van helemaal links naar rechts, dat je soort rondzingend geluid zeg maar,
over het algemeen mis ik vooral de effecten op je track, reveb, delay, chorus enz... trok je pc dat niet meer?
hoop dat dit helpt
synth klinkt erg simpel zowel qua opbouw als aranggemt, meer reverb delay en chorus eroverheen,
verder dus wat beter melodietje, meer laag in de kick, hij is wel vet nu en genoeg varitatie,
rond de 2.10 wat minder vaak de sample gebruiken,
dat hoge geluid dat je op de 4.40 ong ongerveer ingooit filteren en weg laten faden en pannen van helemaal links naar rechts, dat je soort rondzingend geluid zeg maar,
over het algemeen mis ik vooral de effecten op je track, reveb, delay, chorus enz... trok je pc dat niet meer?
hoop dat dit helpt
Owjah je kan ook op mijn site: http://www.dj-extor.nl
bij productions
"DJ Extor - Suck my dick" downloaden
en er komen er weer 2 aan
Rond het weekend = Cracks & weed af (hoogstwaarschijnlijk!)
Binnen enkele weekend nog een track, (nog geen titel voor vanwege het vele wijzigen van vocalen)...
bij productions
"DJ Extor - Suck my dick" downloaden
en er komen er weer 2 aan
Rond het weekend = Cracks & weed af (hoogstwaarschijnlijk!)
Binnen enkele weekend nog een track, (nog geen titel voor vanwege het vele wijzigen van vocalen)...
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 19 september 2005 om 21:11:Heey thnx voor de reacties weer!
Ummm filteren filteren, en combineren met andere kicks, dieper maken enz.
en weeeeer filteren
net zolang totdat mijn CPU roodgloeiend aangeeft dat ik moet stoppen...!laatste aanpassing 19 september 2005 21:30
welke filters gebruik je dan? Volgens mij is die kick gewoon een sample...
Uitspraak van actief op vrijdag 16 september 2005 om 20:27:Ja dat zit namelijk zo!
Dus totdat mijn studio er is (in aankomst) ben ik ff beperkt met sounds, maargoed...probeer er toch nog wat van te maken!laatste aanpassing 16 september 2005 20:28
Ten eerste overstuurt je PC niet door teveel CPU use maar door teveel door 1 kanaal te proppen. Ten tweede kun je met de juiste geluidskaart ook met een 450 mhz werken. Ten derde van een studio krijg je geen goede nummers omdat je een studio heb dat moet uit jezelf komen......
laatste aanpassing
al luisterent aan het typen:
lekker begin
kick is ook lekker
vin de break beetje lang
maar wor wel weer goed opgepakt
ma dan weer te snel gebreakt
iets diepere kick zou leuk zijn rond de 3:00
4:06

4:30-5:13 iets minder met die kick kloten, niet echt dansbaar meer en begin ook beetje irritant te klinken.
5:50
en dan 6:10 gewoon doordrukken die kick
zou beter zijn 
maar hoe laag is de laagste frequentie in je kick glazen staan te vibreren hier

lekker begin
kick is ook lekker
vin de break beetje lang
maar wor wel weer goed opgepakt
ma dan weer te snel gebreakt
iets diepere kick zou leuk zijn rond de 3:00
4:06
4:30-5:13 iets minder met die kick kloten, niet echt dansbaar meer en begin ook beetje irritant te klinken.
5:50
en dan 6:10 gewoon doordrukken die kick
maar hoe laag is de laagste frequentie in je kick glazen staan te vibreren hier
Uitspraak van Don Corelli .fka. Exilim op vrijdag 21 oktober 2005 om 13:33:Ten eerste overstuurt je PC niet door teveel CPU use maar door teveel door 1 kanaal te proppen. Ten tweede kun je met de juiste geluidskaart ook met een 450 mhz werken. Ten derde van een studio krijg je geen goede nummers omdat je een studio heb dat moet uit jezelf komen......laatste aanpassing 21 oktober 2005 13:35
tja, jij wel
*Ik snap namelijk niks van computer*
maar, geen reactie op de track, of moet ik hieruit opmaken dat je hem vindt zuigen, kan natuurlijk!
teveel in 1 kanaal..."m'n strot bedoel je" ik flip gewoon van die slome hoer! ...
zo dat is eruit!
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:09:Hey blackmind, thnx voor je commentaar/feedback!
geen dank
Wouty in the house

Wat mot ik daarmee?
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 10:22:Mobiel :06...
Wat mot ik daarmee?
laatste aanpassing door een beheerder

![Toine [Break Zero]](/images/user/254100_2724042.gif)