Partyflock

Forumonderwerp · 810961

Onderwerp is dubbel!

Zie "Vreemdgaan moet kunnen tegenwoordig?" voor eenzelfde onderwerp.
wat moet je doen als je vriendin op een feest voor je neus vreemd gaat??????????????

als ik een vriendin zou hebben die vreemd zou gaan (haha wat een humor... mij bedriegen hoe dom B) )

als ik die jongen zou kennen dat die weet dat ze bij mij hoort schop ik ze allebij haha
Een knal voor z'n bek geven en verder als je een leuke jongen tegen komt op z'n bek pakken en dan zeker stuk of 10 waar hij dan bij staat ff kijken wie hier dom is.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Relatie: ja

zou je dit even willen veranderen aub ??

Uitspraak van Ritzz op donderdag 15 september 2005 om 19:24:
dan ben je de man, als je dat zegt, je moet er wel opkomen maar zeg je dat als ze voor je neus vreemd gaat...pfff dan heb je haar denk, hahaha

dat moet je gewoon doen aan het begin van je relatie..dan zit je altijd goed en voel jij je nooit genaaid want jij was eerst.

ps...moppie zou ik bij jou natuulek nooit doen he

Uitspraak van Ritzz op donderdag 15 september 2005 om 19:24:
dan ben je de man, als je dat zegt, je moet er wel opkomen maar zeg je dat als ze voor je neus vreemd gaat...pfff dan heb je haar denk, hahaha

nee haar voor vergiffenis je laten pijpen en slikken en dan iemand anders op de bek pakken haha (voorkeur een vriendin van haar)

Hem verder laten zoenen, zelf weglopen en hem de hele avond niet meer zien..en een ander zoeken die lekker is :)

O ja..en het is dan uit natuurlijk
→ als beheerder
Hier zijn al genoeg topics over, zie https://partyflock.nl/forum/results.html?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=vreemdgaan