Partyflock

Forumonderwerp · 810864
tot nu toe ziet er naar uit dat er op techno gebied nog weinig te beleven valt met O&N:s

nu duurt t nog wel een paar maandjes maar voor je t weet is t zover:yes:

aangezien t nog niet 100% is dat ik op wintersport ben dan,kan ik wel wat tips gebruiken.

dus als iemand een leuk techno feestje weet, let me know:p
laatste aanpassing

Ik denk dat er op het allerlaatste moment gewoon weer een awake is maar dan in de westergas:O ;)
iemand een idee wanneer die line up van Extrema komt?
ik verwacht er eigenlijk heel wat van:yes:
Line-up van extrema is altijd wel wat maar de rest niet.
ach bij gebrek aan beter en lekker dicht bij huis is t eventueel een optie
Poema heeft Karotte geloof ik met O&N.. en extrema deed idd weer iets in dat Strijp gebouw..

de meeste clubs zullen pas later dingen bekend gaan maken denk ik trouwens..
Dit jaar maar eens lekker in de stad blijven denk ik en niet naar een groot feest.
Poema is natuurlijk ook een goede optie met Karotte & Redhead en natuurlijk tot 10 uur open:p

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 19 oktober 2005 om 00:50:
Dit jaar maar eens lekker in de stad blijven denk ik en niet naar een groot feest

thuis blijven doe ik zoiezo niet:no:
laatste aanpassing
Uitspraak van technowaus op woensdag 19 oktober 2005 om 01:12:
thuis blijven doe ik zoiezo niet

Tja ik ga al vanaf mn 18e naar grote feesten en heb toch eigenlijk altijd (op de editie met de milleniumwisseling na, Energy2000 was dat, kolere wat een feest (l) ) een beetje zo'n net-niet-gevoel. Kweenie, probleem bij mij is ook dat ik een aantal hele goede vrienden en vriendinnen heb, maar die kennen elkaar weer allemaal niet en moet dus sowieso elk jaar weer kiezen bij wie ik dan wil zijn. Ik ben zeg maar altijd de einzelganger, die vrienden hebben allemaal wel een beetje groepjes waar ze altijd bijzijn maar dat heb ik dus niet.

En tja, ik kan wel weer tussen de pillenslikkers gaan staan en weer een feestje meepikken...maar ik heb al zoveel feestjes gehad en heb met die dagen tegenwoordig toch meer behoefte aan mn vriendinnen. Gewoon gezellig een paar wijntjes drinken, lekker dicht bij huis...yeps, denk dat ik dit jaar dan eindelijk eens niet naar een feest ga. :D Komt daarna wel weer. :)
Poema heeft Karotte geloof ik met O&N

Dat zou kunnen hoor, maar lijkt me sterk.
Karotte is resident van de U.
Kan wel, maar dan is het wel snel heen en weer rijden/vliegen.
Ik hoop nog steeds op een Awakenings dit jaar :) en anders gaat het Now&Wow worden..

Dan maar niet met techno het nieuwe jaar ingaan..
In Nederland op een feest ga ik zeker geen oud en nieuw vieren of het moet thuis met vrienden zijn.
Uitspraak van Da Phool op woensdag 19 oktober 2005 om 09:06:
Dat zou kunnen hoor, maar lijkt me sterk.
Karotte is resident van de U.
Kan wel, maar dan is het wel snel heen en weer rijden/vliegen.

tadaaaaaaaaaaa:

Uitspraak van Pieter Hendriks op dinsdag 18 oktober 2005 om 14:44:
Karotte staat hier weer met oud en nieuw

;)

Tja ik ga al vanaf mn 18e naar grote feesten en heb toch eigenlijk altijd (op de editie met de milleniumwisseling na, Energy2000 was dat, kolere wat een feest ) een beetje zo'n net-niet-gevoel. Kweenie, probleem bij mij is ook dat ik een aantal hele goede vrienden en vriendinnen heb, maar die kennen elkaar weer allemaal niet en moet dus sowieso elk jaar weer kiezen bij wie ik dan wil zijn. Ik ben zeg maar altijd de einzelganger, die vrienden hebben allemaal wel een beetje groepjes waar ze altijd bijzijn maar dat heb ik dus niet.

komt me bekend voor...
ik wil ook echt geen groot feest op O&N dit jaar, omdat het te onpersoonlijk is, en kzelf meestal zo naar de klote ga, dat ik er me toch niks van herrinner...nee....ik kies ook voor een O&N thuis dit jaar!

of dr moet een heeeuul erg vet underground feestje zijn, waar al mn maatjes heengaan natuurlijk O:)
Ik weet mijn god niet....waar ik heen moet met oud/nieuw...het is het ook allemaal net niet...en iedereen gaat maar ergens heen...
2 Milos :
Tip -> Ga naar Berlijn of Frankfurt.

ja misschien wel wat ja......dat U60311 gebeuren ben ik nooit geweest, dus misschien wel een optie...

gaan jullie met de hele bende?
Ik weet nog niet of iedereen meegaat, maar tot nu toe gaan er zeker wel tussen de 5-10mensen.
We hebben het er laatst nog met wat mensen over gehad.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 12:23:
ik wil ook echt geen groot feest op O&N dit jaar, omdat het te onpersoonlijk is, en kzelf meestal zo naar de klote ga, dat ik er me toch niks van herrinner

ken t gevoel,maar daar en tegen thuis blijven lijkt me helemaal niets:no:

weet hoe dat zou gaan,met een groepje een aantal grammetjes coke,wat liters alcohol en dan heel de avond op de bank :(

dan ga ik toch liever naar de klote op een feest:p
laatste aanpassing
ga liever naar de klote op wintersport :p

Uitspraak van Tish op woensdag 19 oktober 2005 om 00:39:
Poema heeft Karotte geloof ik met O&N.. en extrema deed idd weer iets in dat Strijp gebouw..

de meeste clubs zullen pas later dingen bekend gaan maken denk ik trouwens..

karotte zal toch wel in de u60 blijven?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 13:53:
karotte zal toch wel in de u60 blijven?

misschien ook wel.. maar hij staat sowieso in de poema..

Poema's new year

Ik weet nog niet of iedereen meegaat, maar tot nu toe gaan er zeker wel tussen de 5-10mensen.
We hebben het er laatst nog met wat mensen over gehad.

kan je dr niet weer een kleinschalig busreisje van maken?..:)
Artiest Jay
Weet ook echt nog niet watvoor locatie/feestje et gaat worden....
Er is ook nog zo weinig bekend toch... Heb eigenlijk ook helemaal nog nix bekeken o:)

Wil het niet te massaal gaan maken iig. Wil veel gezelligheid en samenhorigheid hebben dit o&n :jaja:
kan je dr niet weer een kleinschalig busreisje van maken?..

Als jij het regelt ga ik mee. Ben druk met stage momenteel.

Als jij het regelt ga ik mee. Ben druk met stage momenteel.

hmmm........de mensen regel ik er wel voor....heb alleen geen zin alles te moeten doen..overschrijvingen en bullshit..

ik krijg wel iemand zo ver;)
hoop ook stiekem op een awakenings :jaja:

Uitspraak van Profiel 11580 op donderdag 20 oktober 2005 om 00:04:
hoop ook stiekem op een awakenings

jammer.

Uitspraak van ILoveHardStyle op woensdag 19 oktober 2005 om 12:29:
Ik weet mijn god niet....waar ik heen moet met oud/nieuw...het is het ook allemaal net niet...en iedereen gaat maar ergens heen...

Megarave of Innovate Alex. Hardhouzen is geen optie.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 20 oktober 2005 om 22:44:
jammer.

hoezo dat nou weer :O
Artiest Dacato
Speel het liever op safe dit jaar...géén groot evenement ofzo..echt geen zin in.
kijke wat Now&Wow voor line up uit de hoed tovert.
En anders liefst ergens thuis maar ja...waar is die gelegenheid.:/
Als ik toch op me eigen zou wonen....:O
Bende!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 oktober 2005 om 12:23:
dr moet een heeeuul erg vet underground feestje zijn, waar al mn maatjes heengaan natuurlijk

Zoals Diep Gezonken deel 2 ?;):D
voor mij dit jaar denk ik ook geen groot feest, ff wat anders....maar wat....

Zoals Diep Gezonken deel 2 ?;):D

hehe...klinkt in ieder geval niet slecht ;)

Uitspraak van Profiel 11580 op vrijdag 21 oktober 2005 om 08:34:
hoezo dat nou weer

omdat er geen komt :(

Artiest Balbasaur
Innovate? Wa's da?

Ik w8 trouwens ff de line-up van QrimeTime af, maar het wordt denk Megarave, als het al iets wordt...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:14:
Innovate? Wa's da?

:/

Innovate gaat helemaal loos met oud en nieuw :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 19:14:
Innovate? Wa's da?

Ik w8 trouwens ff de line-up van QrimeTime af, maar het wordt denk Megarave, als het al iets wordt...

Qrimetime? NEE bal

O, da's dat techno feestje :P Daar sowieso niet heen O:)

QrimeTime zit nog wel in de race, line-up afwachten :devil: En ander Megarave, of klein feestje hier of daar

line-up afwachten? kan je niet iets voorspellen :X zo moeilijk zal t niet zijn..;)

Het hele punt is eigelijk of er een oude hardstyle zaal komt of niet

dit is een topic over techno :[ geen hardstyle! ;-)

geen hardstyle! ;-)

Nu wel :devil:
gewoon keihard zuipen in de plaatselijke dancing :o

:bounce:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 21:48:
Nu wel

:no: ga lekker ergens anders plaatsen ;-)

Nope

:yes:

:no:

:cheer: