jammer..,
dat nou niemand zich wil onderscheiden van de rest..
Njah ik sta daar misschien ook wel, maar ik onderscheidt mij van de rest door je te filmen en er aan het einde van het jaar en knaller van een film van te maken.
Wat vind je van de titel HvA : Heet Van Achter een pilaar starring Daantjuh
Of ga ik nu heel ver ?
laatste aanpassing
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 15:10:Heet Van Achteren starring Daantjuh
hmmz, opzich wel creatief, al zou ik m zelf nie kopen als ik m zo in de winkel zie liggen..
misschien nog andere suggesties?
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 15:10:
Heet Van Achteren starring Daantjuh
Had hem al iets aangepast
misschien nog andere suggesties?
Eehhmm ff denken hoor, we kunnen jou jezelf ook gewoon vol laten gieten met bier in de Lax, wachten tot je honger krijgt, je dan een bak met vette gehaktballetjes voeren en dat dan gewoon filmen ?
(damn over sick minds gesproken
laatste aanpassing
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 15:22:misschien nog andere suggesties?
die andere suggesties gingen over titels!!!
(niet over wat ik er allemaal in moet doen..
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 15:26:Hogere Voyeuristische Academie: The reallife soap, Starring Daantjuh
verbeeld je nou even in jezelf.., en je loopt bij videoland naar binnen.., zou je dees dan meenemen??
verbeeld je nou even in jezelf.., en je loopt bij videoland naar binnen.., zou je dees dan meenemen??
Wel als jouw naam erop staat
Wat te denken van Crocodile Daantje..
Beetje afgezaagt....
Ik zat dan meer te denken aan Tarzan en Daantje: Revenge of the Purple Crocodiles
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 15:30:Tarzan en Daantje: Revenge of the Purple Crocodiles
Wie is Tarzan dan..
Gehe.... Of: Crocodile dildo Daantje...
Ik wil wel vooraan liggen in de videotheek, en nie ergens achterin weggemoffeld..
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 15:49:Tjah ik ben regisseur
Hey regisseur.... kan ik dan de techniek en het geluid doen anders wordt het zo een saaie film zonder geluid!
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 17:08:scheisse ik had zo een lerarenkaart (gevonden) waar je gratizzz koffie kon halen voor de hele klas
Dat is zeker relaxed, er zijn nu alleen ook nieuwe kaarten, dus moet je weer een nieuwe zoeken....
De nieuwe kaarten staan ook op naam dus als je hem kwijt bent, meer kans dat je hem terug krijgt, al is dat natuurlijk nog maar afwachten!!
De nieuwe kaarten staan ook op naam dus als je hem kwijt bent, meer kans dat je hem terug krijgt, al is dat natuurlijk nog maar afwachten!!
Hmm t zal weer eens niet, ik heb inderdaad een brief gekregen waarin staat dat er nieuwe kaarten komen
Ik drink geen koffie..
Zou ik maar eens snel beginnen...... Chocomelk en thee kan ook hoor....
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 17:19:echt weer vaag gezeik
Klopt je kan ook alleen nog maar opwaarderen met je pinpas! En dat duurd echt lang!
Die automaat is ook niet echt snel, maar ja, je moet wat over hebben voor een lekker bakkie!!
wat ist trouwens voor onzin dat je overdag nie in de parkeergarage mag parkeren??
Denk dat het dan veel te druk wordt..... dan komen er in ene veel meer mensen met de auto! Zit ie zo vol!
De metro aansluiting is toch top! Een klasgenoot van mij zet het altijd neer bij v.d Madenweg (of zo iets) en komt dan met de metro!
In de avond uren en in het weekend, mag je wel de garage in....
*edit* Maar nog 3 jaar ( ben ik al weg als het goed is ) en dan verhuisd het hele zootje naar de Wibautstaat!
laatste aanpassing
Die automaat is ook niet echt snel, maar ja, je moet wat over hebben voor een lekker bakkie!!
Njah dat is niets nieuws
Sta je daaro te wachten op je koffie
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 17:39:vroeg op school was
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 17:39:warmt op, nog 210 sec.
Nog nooit meegemaakt..... zo vroeg ben ik blijkbaar nog nooit op school geweest...
Ik zet m ergens in een hele mooie wijk neer, waar ik 2 euro per uur moet betalen..
maar daar staat ie wel veilig vind ik..
En als ik te lang naar school moet, pak ik de trein, dan is de trein goedkoper dan t parkeergeld..
Plus dat benzine tegenwoordig ook nie meer gratis is..
Dus pak meestal de trein..
En als ik te lang naar school moet, pak ik de trein, dan is de trein goedkoper dan t parkeergeld..
Maarre is dat ook nog een sport uitvoering
Als ik ergens een hoop verstand van heb, ist wel van Mini's..
maar een sportuitvoering ben ik nog niet tegengekomen..
Enige wat de s met 'gewone' cooper en one verschilt is eik t aantal pk's.., en een paar kleine details..
De works is zeg maar de getunede versie..
Uitspraak van *HardstyleAddict * op vrijdag 16 september 2005 om 23:36:de S staat voor Sport
daar heb ik dus echt nog nooit over nagedacht, waar die s voor zou staan..
Enige wat ik aan een s mooier vind, dan aan een cooper, is de dubbele uitlaat int midden..
Luchtinlaat op de motorkap vind ik niet mooi..
Works is idd helemaal super..
Ik persoonlijk heb de 'gewone' cooper, net iets mooier dan de one met paar kleine details.. (wit dak, mooiere uitlaat en verchroomde grille en lijsten in de bumper..
Mn geld was op om een S te kopen..