| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 5 november 2005 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ga mee naar pandemonium
heb me net opgegeven 
Uitspraak van [ NL ]..... UbeRSnAcKeR .....[ NL ] op maandag 19 september 2005 om 16:37:k ook wordt weer gezellie
okee dan
Uitspraak van Don Hackelaar op maandag 19 september 2005 om 11:57:daar hebben we het nog wel over
Neej want ik heb altijd gelijk
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 20 september 2005 om 12:01:Gaan de dames van vroeger uit Amersfoort (Gènelva e.d) niet mee? Wordt tijd dat we die weer een keer zien op een feest.
nodig ze dan uit
misschien zijn ze er vrijdag ook bij
Uitspraak van Don Hackelaar op zaterdag 17 september 2005 om 23:48:kreeg net de vraag van iemand wanneer miss zelda weer naar EDAM komt
Altijd leuk
Uitspraak van DrSander BDJT op dinsdag 20 september 2005 om 16:03:Ik ga in de kleine zaal optreden, cabbaret wil ik doen maar ik denk dat het niet zo in goede aarde gaat vallen
verkleed als elvis zeker
Uitspraak van DrSander BDJT op dinsdag 20 september 2005 om 16:03:En Erick Pike is ook nog jarig
wie is da
Uitspraak van Don Hackelaar op dinsdag 20 september 2005 om 15:50:nodig ze dan uit
misschien zijn ze er vrijdag ook bij
Tsja.. Ilian ook nog zo iemand... zie haar nooit meer. Kan ze allemaal ook niet uitnodigen want zou niet weten hoe ik ze moet bereiken. Vroeger zo'n hele groep... waren, net als ik, ook overal. Nu kom je een enkeling sporadisch nog tegen maar daar blijft het bij.
Uitspraak van Don Hackelaar op dinsdag 20 september 2005 om 16:08:verkleed als elvis zeker
Dit keer als iemand anders
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 20 september 2005 om 16:09:Tsja.. Ilian ook nog zo iemand... zie haar nooit meer. Kan ze allemaal ook niet uitnodigen want zou niet weten hoe ik ze moet bereiken. Vroeger zo'n hele groep... waren, net als ik, ook overal. Nu kom je een enkeling sporadisch nog tegen maar daar blijft het bij.
oproep doen op PF
misschien kom je ze vrijdag tegen
TERREUR IN AMERSFOORT
Uitspraak van Don Hackelaar op dinsdag 20 september 2005 om 22:38:heb ik nie
jr ksn beter die foto met je kale knikker laten zien ouwe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 september 2005 om 22:54:jr ksn beter die foto met je kale knikker laten zien ouwe
ehhhh....
neuj
Uitspraak van Don Hackelaar op dinsdag 20 september 2005 om 23:06:ehhhh....
neuj
dan laat ik hem wel zien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 17:29:dan laat ik hem wel zien
dan ben ik genoodzaakt jouw schedel te kraken als een ei
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 17:29:dan laat ik hem wel zien
zien zien zien
gaat er hard aan toe daar ofnie
Uitspraak van PsychoGirl op woensdag 21 september 2005 om 21:29:gaat er hard aan toe daar ofnie
wat gaat waar hard aantoe??
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 21 september 2005 om 22:22:wat gaat waar hard aantoe??
@ de replay
jep
goedemorgen
gister hele dag school, werk en toen oppassen... was btje laat thuis nu nog vet moe
nu weer naar school
vanmiddag maar even middagdutje doen dan 

![[ NL ]..... UbeRSnAcKeR .....[ NL ]](/images/user/18027_3451940.jpg)