Partyflock
 
Forumonderwerp · 809933
Gister met de Bus naar Q-base gegaan van Eventtravel, want met het openbaar vervoer reizen zat er niet in. Dus naja 30 eurootjes betaald om vanuit Den Haag Bus te nemen.

Hij zou om 1.30 al klaar staan, dus na het feest denk je lekker de bus in te stappen, maar om 2.15 geen bus :S:S....waar is die bus denk je dan ? Maar we kregen te horen dat hij er zo aan zou komen.

Het ging steeds harder regenen, en de sfeer ging zakte langzaam naar een nulpunt...na eindelijk meer dan een uur te wachten kwam dan eindelijk onze bus, jawel om 3.10 uur. Wat ben je dan voor busorganisatie als je je klanten meer dan een uur in de regen laat staan wachten. Echt asociaal gewoon !!

Ik heb inmiddels een mailtje naar de Busorganisatie gestuurd, hopelijk krijg ik nog antwoord van ze terug. Maar dit is de laatste x Eventtravel voor mij!
 
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 13 september 2005 om 17:25:
Naja ik krijg geen antwoord op mijn mailtjes...dus ik ga donderdag maar eens bellen denk ik


Wat heb je gemaild dan?


Mss handig om echt een klachtenbrief daar naartoe te sturen.
 
Uitspraak van Stuitertje aka Glittertje op dinsdag 13 september 2005 om 19:11:
Onze chauffeurs krijgen duidelijke instructies en een uitvoerige routebeschrijving zodat er op de beste manier naar het evenement wordt gereden. Door een nauwe samenwerking met de organisatie van het evenement wordt een route gekozen waarbij de kans op file beperkt is. Daarnaast worden er speciale parkeerplaatsen voor Event Travel gereserveerd.


Die van ons waarschijnlijk niet...aangezien hij 3 keer de weg heeft gevraagd...politie, voorbijgangers...iedereen werd maar gevraagd...maar goed, wat weten wij er nu van dan he:P
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 20:27:
aangezien hij 3 keer de weg heeft gevraagd


Hoe dom! Ik ben een drama als het op de weg vinden aankomt, maar ik heb het zelfs in 1 keer gevonden. easy peasy lemon squeezy!
Goedenmiddag,

Afgelopend weekend heb ik volgens uw site een busreis geboekt naar Q-base. Deze bus vertrok netjes om 8.45 uur vanaf station Den Haag centraal om vervolgens richting Q-base te gaan. Al hoewel netjes hij maakte een omweg naar gouda en zoetermeer om daar 2 a 3 mensen op te halen, wat niet afgesproken was.

Om 1.30 uur zou de bus aan het einde van het evenement klaar staan en rond 2.30 uur zou hij dan gaan vertrekken. Na afloop van het feest was er geen bus met ons nummer te zien en konden wij ons opmaken voor het wachten in de regen. Het ging steeds harder regenen en we kregen geen poncho's of iets uitgedeeld. Uiteindelijk, jawel om 3.10 uur kwam dan eindelijk de bus. Gewoon bijna 2 uur later dan afgesproken.

Helemaal doorweekt en zeiknat van de regen, kregen wij van de buschauffeur te horen dat er geen reden was voor het te laat komen. Ik vind het geen stijl als wij 30 euro per persoon voor een busreis betalen en dat ons vervoer dan nog geen eens op tijd is.

Het komt er dus op neer dat ik het niet eens ben met de gang van zaken en verwacht daarom ook een antwoord van uw kant. Door de geleden schade van het wachten op de bus (flinke griep), zie ik graag mijn geld voor de reis terug.

Mvg, Alex van leeuwen
Bovenstaande is de mail richting event travel
 
en nog steeds geen reactie? maar ja, misschien hebben 100e mensen ook zo'n brief geschreven, kan ik me voorstellen dat t wat langer duurt :p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 12:30:
en nog steeds geen reactie? maar ja, misschien hebben 100e mensen ook zo'n brief geschreven, kan ik me voorstellen dat t wat langer duurt


Naja ik ga ze morgen denk ik maar eens bellen ...
Ik heb ze ook al gebelt.. er was een brief onderweg naar me huis zeiden ze.. k hoop dat der wat boeiend in staat..
Uitspraak van #070 Bleekuh op woensdag 14 september 2005 om 17:17:
Ik heb ze ook al gebelt.. er was een brief onderweg naar me huis zeiden ze.. k hoop dat der wat boeiend in staat..


Ik ben benieuwd.....
Bij Mysteryland hadden we nagenoeg geen problemen :P

Buschauffeur Peter :D Gruwelijk mannetje :D

Gingen wel te laat weg maar dat kwam omdat er 2 niet kwamen opdagen.... en in hun plek gingen 2 anderen meej :D

Maar hij zij ook meteen wat van als iets niet mocht en hij zij het ook direct!

Top :D
 
ik heb ook een mail gestuurd en ook niks terug gehad ga ook mooi bellen. ben dus mooi ziek geworden door die kk regen. maar het was wel gezellig dat scheelde gelukkig.
in de busreis terug heb ik toch alleen maar liggen slapen dus heb daar verder niks meer van gemerkt, hoop alleen wel dat wij niet de enige zijn die een klacht hebben ingedient.

(K) polietiemeisje
 
Uitspraak van Stuitertje aka Glittertje op vrijdag 16 september 2005 om 21:50:
En al mensen wat gehoord van Eventtravel??
Of laten ze het lekker afweten??


Ben ook benieuwd:)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 19:43:
Ben ook benieuwd


anders ik wel :jaja:
Officiële reactie van Event Travel:

Het is heel vervelend dat de reis niet zo is geweest zoals van Event Travel verwacht mag worden.

Bij het organiseren van busreizen ben je afhankelijk van
veel factoren. Je kunt hierbij denken aan files, omleidingen, de chauffeur en ook de passagiers zelf. Vertragingen zijn zo opgelopen.

In de kwestie van bus 67 is het gewoon heel vervelend dat de chauffeur zo laat is aangekomen. Hieraan kon Event Travel op dat moment niet veel doen, immers het is een actie geweest van de buschauffeur die tegen alle afspraken in niet om 01.30 uur aanwezig was.

Het is echter wel de verantwoordelijkheid van Event Travel om te zorgen dat bussen tijdig aanwezig zijn. Daarom is op vrijdag 16 september naar alle passagiers van deze bus een brief gestuurd met daarin een verklaring en een tegemoetkoming.

Als organisatorische maatregel gaat Event Travel invoeren dat bussen i.p.v. 30 minuten nu 60 minuten voor vertrek aanwezig moeten zijn op de parkeerplaats.

Er zullen altijd zaken niet geheel lopen zoals verwacht of zoals gehoopt. Wij kunnen echter zeggen dat er dit seizoen ruim 12.000 mensen probleemloos vanuit 162 verschillende plaatsen in Nederland zijn vervoerd naar de beste feesten.

Wij blijven zoeken naar verbeteringen.

Event Travel
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Event Travel op zondag 18 september 2005 om 13:03:
Het is echter wel de verantwoordelijkheid van Event Travel om te zorgen dat bussen tijdig aanwezig zijn. Daarom is op vrijdag 16 september naar alle passagiers van deze bus een brief gestuurd met daarin een verklaring en een tegemoetkoming.


Dat is heel erg mooi, maar ik zat in bus 55 en wij kwamen gewoon een uur te laat aan op de plek van bestemming, terwijl iedereen een kaartje van 50 euro heeft gekocht en ook nog eens de bustickets van zo'n beetje 25 euro.

Als een reis 2 uur hoort te duren: Hengelo-Weeze, is het ABSURD dat je er 3 uur over doet.

Dan wil ik ook wel een verklaring hebben.
Ja ik ook, bus 55 sucks!!
 
Uitspraak van Event Travel op zondag 18 september 2005 om 13:03:
Bij het organiseren van busreizen ben je afhankelijk van
veel factoren. Je kunt hierbij denken aan files, omleidingen, de chauffeur en ook de passagiers zelf. Vertragingen zijn zo opgelopen.


Dat is niet ons probleem, met uizondering van de passagiers. Zorg gewoon dat alles goed is geregeld.
Uitspraak van Event Travel op zondag 18 september 2005 om 13:03:
Wij kunnen echter zeggen dat er dit seizoen ruim 12.000 mensen probleemloos vanuit 162 verschillende plaatsen in Nederland zijn vervoerd naar de beste feesten.


162 opstapplaatsen? Niet overdrijven...elke keer dat ik nog met deze 'organistie' naar een feest ben gereden waren de opstapplaatsen bij mij in de buurt definitief ivm te weinig animo... Maak er dan 162 waarschijnlijke opstapplaatsen
 
Uitspraak van Event Travel op zondag 18 september 2005 om 13:03:
Bij het organiseren van busreizen ben je afhankelijk van
veel factoren. Je kunt hierbij denken aan files, omleidingen, de chauffeur en ook de passagiers zelf. Vertragingen zijn zo opgelopen.


:jaja:

Uitspraak van Event Travel op zondag 18 september 2005 om 13:03:
In de kwestie van bus 67 is het gewoon heel vervelend dat de chauffeur zo laat is aangekomen. Hieraan kon Event Travel op dat moment niet veel doen, immers het is een actie geweest van de buschauffeur die tegen alle afspraken in niet om 01.30 uur aanwezig was.


Maar waar is t dan mis gegaan. File lijkt me onwaarschijnlijk iig. Omleiding was er niet, passagiers zaten nog niet in de bus, chauffeur blijft nog over dan. Of ja...

Uitspraak van Event Travel op zondag 18 september 2005 om 13:03:
Het is echter wel de verantwoordelijkheid van Event Travel om te zorgen dat bussen tijdig aanwezig zijn. Daarom is op vrijdag 16 september naar alle passagiers van deze bus een brief gestuurd met daarin een verklaring en een tegemoetkoming.


(y) netjes
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 11 september 2005 om 18:18:
Gister met de Bus naar Q-base gegaan van Eventtravel, want met het openbaar vervoer reizen zat er niet in. Dus naja 30 eurootjes betaald om vanuit Den Haag Bus te nemen.

Hij zou om 1.30 al klaar staan, dus na het feest denk je lekker de bus in te stappen, maar om 2.15 geen bus ....waar is die bus denk je dan ? Maar we kregen te horen dat hij er zo aan zou komen.

Het ging steeds harder regenen, en de sfeer ging zakte langzaam naar een nulpunt...na eindelijk meer dan een uur te wachten kwam dan eindelijk onze bus, jawel om 3.10 uur. Wat ben je dan voor busorganisatie als je je klanten meer dan een uur in de regen laat staan wachten. Echt asociaal gewoon !!


ohw dan hadden wij nog de mazzel dat onze bus ook zo sociaal was om lekker te laat te komen, alleen wij waren de een nalaatste bus die vertrok...! wij hebben tot 02:45 in de regen staan wachten :s

heb nu al van alle 3 de keren dat ik met eventtravel ben geweest wel iets gehad:
1ste keer : half uur te laat (heenweg)
2de keer : 1 uur en 30 min te laat (heenweg)
3de keer : 02:45 was de bus er terwijl hij er 01:30 al had moeten staan (Qbase - inclusief gratis regen tijdens het wachten)
laatste aanpassing
Owja.. krijg ik een brief van eventtravel..
komt der opneer dat hun er niks aan konden doen dat die bus telaat was..

nu krijgen we 50% korting op de volgende busreis :S
heb ik daah nah an.. die 28 euro voor de bus :S

als we nah 50% korting kregen op een combi ticket :D
Uitspraak van #070 Bleekuh op dinsdag 20 september 2005 om 00:20:
Owja.. krijg ik een brief van eventtravel..
komt der opneer dat hun er niks aan konden doen dat die bus telaat was..

nu krijgen we 50% korting op de volgende busreis
heb ik daah nah an.. die 28 euro voor de bus

als we nah 50% korting kregen op een combi ticket


Er komt nog geen eens een volgende x :D
Uitspraak van ILoveHardStyle op dinsdag 20 september 2005 om 09:44:
Er komt nog geen eens een volgende x


Jaa inderdaad. ben der klaah mee.. ik probeer nog 1x of ik 4 combitickets voor de helft van de prijs ken krijgen.. voro al het leed dat ik geleden heb :P en dan anders ben ik helemaal klaar met eventtravel!!
Nou en bus 54 was ook te laat...
2.45uur....

Volgens mij mogen ze "bijna" elke bus wel vergoeding geven dan:S
Uitspraak van Stuitertje aka Glittertje op dinsdag 20 september 2005 om 21:43:
Volgens mij mogen ze "bijna" elke bus wel vergoeding geven dan:S


mogen ze ook
kunne ze ook bij bus 51 gaan uitbetalen :D
want das was ook niet zoals et moest
mja kga geen brief sturen gezien de reactie van eventtravel dat je korting op volgende ticket kunt krijgen
wat ik ckr niet van plan ben om te gaan doen..
kga wel weer mej de autow
net zo makkelijk..