Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 11:58:minder als 7 is wat crofty (vloeibare ontkalker) erin doen tot ie 7 wordt
Waarom zou je die shit erbij doen? wat zijn de ingredienten eigenlijk? Je kunt beter pure NaOH pakken.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 12:01:Waarschijnlijk is de pH nooit minder dan 7 aangezien GBL een neutrale stof is
ah ik dacht dat er naoh bij moest om de ph-waarde omhoog te brengen, omdat zuur schadelijk is..
maar gbl is dus niet schadelijk omdat het te zuur is, maar om een andere reden?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 19:00:vorige week flink wat ghb gehaald, super kwaliteit!
kwaliteit is zelfs zó goed dat t spul brand op mn tong en in mn keel.
was het nu zo dat dat met citroensap minder werd??
aanlengen met gedestilleerd water kan natuurlijk ook, maar gaat kwalitiet van achteruit en dat wil niemand natuurlijk!
haha da was GBL dweep
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 12:01:Waarschijnlijk is de pH nooit minder dan 7 aangezien GBL een neutrale stof is
GBL is een zuur. Daarom reageert het ook zo heftig in combinatie met NaOH (een base) + water.
Gooi maar eens wat GBL over je broek of shirt. Kom je er wel achter hoe neutraal dat goedje is. De gaten vallen er niet in, maar je houdt een mooie permanente verkleuring over.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 17:24:Gbl is schadelijk omdat het in het lichaam omzet naar ghb, en om datom te kunnen zetten is het basische stoffen nodig. Die worden uit het bloed gehaald met als gevolg: bloedverzuring.
En wat zijn de gevolgen van bloedverzuring?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 11:58:moet je even ph-strips bij de apotheek halen (daar staan de waardes op),
erin duwen,
als het meer is als 7 (wat waarschijnlijk bij jou zo is aangezien ie brandt) moet je er een klein beetje azijn door doen en telkens even testen met de ph-strips tot ie 7 wordt en dan is ie goed.
minder als 7 is wat crofty (gootsteenontstopper) erin doen tot ie 7 wordt
succes!laatste aanpassing 17 december 2005 14:01
Als je er zomaar gootsteenontstopper in gaat doen kan het wel eens verkeert gaan. Gootsteenontstopper is trouwens een baggerkwaliteit NaoH en kan je voor het produceren van g beter niet gebruiken. Geef 10 euro meer uit en koop technische kwaliteit NaoH, deze heeft veel minder verontreinigingen.
Als je g een ph van minder als 7 heeft moet je het lekker zo laten en geen NoaH gaan toevoegen, de kans dat je het verneukt is vrij groot! Gbl is een drugs op zich omdat wordt in je lichaam wordt omgezet in ghb. Mijn advies bji een ph minder als 7 is zo laten. (gbl zelf is sterker als ghb een dosis van 2ml is genoeg!)
Bij een ph hoger als 7 kan je citroensap toevoegen maar je hebt dan wel erg veel nodig. Beter is om het hele zaakje te verhitten in een pyrex maatbeker en om een benodigde hoeveelheid gbl toe te voegen om de boel ph neutraal te maken. (tussen de 7 en 8 is goed)
Sucsex met je G
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 12:46:De pH van ghb is nooit lager dan 7, omdat gbl een neutrale stof is
Mijn ph papier heeft mij net verteld dat mijn gbl eeb ph 5 heeft en volgens mij is dat toch echt wel een zuur
Meten is weten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 10:25:Wat zoeken al die kneuzen hier eigenlijk die drugs een beetje gaan lopen veroordelen, door het idee die ze van deze kortzichtige christelijke klotemaatschappij hebben meegekregen??
Maar drink er nog lekker een biertje bij, alcohol is immer geen drugs hé...neeeeeeeeeeeeee...pfff kneusjes!
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 22:34:maar idd soms word ik er ook misselijk van, zal wel aan de kwaliteit liggen ofzo neem ik aan??
Of aan je eigen... iedereen reageerd anders op drugs (maakt nie uit welke) ik ben zelf nog nooit misselijk geweest van GHB, maar bij pillen had ik 't bijvoorbeeld wel ooit....
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 23:34:Of aan je eigen... iedereen reageerd anders op drugs (maakt nie uit welke) ik ben zelf nog nooit misselijk geweest van GHB, maar bij pillen had ik 't bijvoorbeeld wel ooit....
ja maar ik heb het ook niet iedere keer.. het is zo'n 4 keer voorgekomen denk ik.. daarom dacht ik dat het misschien aan de kwaliteit lag ofzo.. maja t kan ook aan mn eigen liggen natuurljk!..
ja maar ik heb het ook niet iedere keer.. het is zo'n 4 keer voorgekomen denk ik.. daarom dacht ik dat het misschien aan de kwaliteit lag ofzo.. maja t kan ook aan mn eigen liggen natuurljk!..
GHB die brand op de tong en zo'n andere 'zure' smaak heeft brengt mensen vaker aan het kotsen als lekkere zoute 'zuivere' g
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 00:12:ja maar ik heb het ook niet iedere keer.. het is zo'n 4 keer voorgekomen denk ik.. daarom dacht ik dat het misschien aan de kwaliteit lag ofzo.. maja t kan ook aan mn eigen liggen natuurljk!..
Ik heb t ook wel eens gehad. Dat kwam omdat de G wat zuurder was. En daardoor krijg je sneller last van brandend maagzuur en misselijkheid. Ligt dus indd aan de kwaliteit..
Of je had teveel genomen dan kan t ook.. maar dan had je je wel anders gevoeld denk ik
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:05:Of je had teveel genomen dan kan t ook.. maar dan had je je wel anders gevoeld denk ik
hahaha dat denk ik wel ja
Je hebt geen supersterke ghb, maar ghb gemaakt door een prutser. De persoon die jouw ghb gemaakt heeft, heeft waarschijnlijk niet de juiste verhouding gbl, NaOh gebruikt, waardoor jouw ghb te basisch geworden is. Je zou dit na moeten meten met een ph meetstrip. Goede ghb moet een ph waarde van zo tussen de 7 en 8 hebben. Zit het daarboven, dan moet je net zo lang citroensap toevoegen totdat je de juiste ph waarde bereikt hebt. Natuurlijk wel weer opletten dat je het dan niet te zuur maakt.
Gbl is trouwens geen zuur zoals hierboven opgemerkt wordt. Meet het maar eens na.
Supersterke ghb zal trouwens een concentratie hebben van maximaal 50% ghb.
Ghb is zo simpel te maken, dat het echt wel prutsers zijn die ghb produceren met een te hoge of te lage ph waarde. Een klein beetje nameten zou toch niet zo moeilijk moeten zijn
Gbl is trouwens geen zuur zoals hierboven opgemerkt wordt. Meet het maar eens na.
Supersterke ghb zal trouwens een concentratie hebben van maximaal 50% ghb.
Ghb is zo simpel te maken, dat het echt wel prutsers zijn die ghb produceren met een te hoge of te lage ph waarde. Een klein beetje nameten zou toch niet zo moeilijk moeten zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van John Stagliano op maandag 16 januari 2006 om 13:12:Zit het daarboven, dan moet je net zo lang citroensap toevoegen totdat je de juiste ph waarde bereikt hebt.
Je kunt beter geconcentreerd zoutzuur (30-35%) daarvoor gebruiken. Daar heb je veel minder van nodig, dus blijft de concentratie Na-GHB ook praktisch hetzelfde.
Op een batch van bv 4 liter, heb je al gauw 300-400ml citroenzuur nodig om de PH goed te krijgen.
Uitspraak van John Stagliano op maandag 16 januari 2006 om 13:12:Gbl is trouwens geen zuur zoals hierboven opgemerkt wordt. Meet het maar eens na.
Sorry kerel, maar GBL is wel degelijk een zuur. Hetzij een zwak zuur, maar het is een zuur.
Ik heb het ooit eens op mn werk nagemeten met een digitale PH-meter. De PH ligt tussen de 5,5-6
Om er zeker van te zijn heb ik zojuist nog ff wat getest met indicatorvloeistof, en die gaf PH=6 aan.
Uitspraak van John Stagliano op maandag 16 januari 2006 om 13:12:Supersterke ghb zal trouwens een concentratie hebben van maximaal 50% ghb.
Das ook incorrect! Ik heb eens wat van mn eigen brouwsel laten testen, en deze kwam op 51% uit.
Als je echt het originele patent voor GHB volgt, dan kun je zelfs GHB maken van ongeveer 55%.
Daarvoor moet je de boel alleen wel destilleren etc. Dus geen karwei voor de 'keukenchemist'.
Hmm 'k heb miojn gbl net ook ff gemeten, conclusie: pH neutraal(7.0) Digitaal en met strips. Dus ik weet niet wat voor gbl jullie hebben aar die van mij is echt wel neutraal.
En zoutzuur zou ik niet gebruiken, want je zuur reageert met je ghb. Wat overblijft is fijn opgeloste chloor, niet echt gezond lijkt me. Gebruik gewoon gbl om je ph omlaag te krijgen. Als je je gbl op hebt gebruik dan azijn of citroenzuur maar zeker geen zoutzuur!
En zoutzuur zou ik niet gebruiken, want je zuur reageert met je ghb. Wat overblijft is fijn opgeloste chloor, niet echt gezond lijkt me. Gebruik gewoon gbl om je ph omlaag te krijgen. Als je je gbl op hebt gebruik dan azijn of citroenzuur maar zeker geen zoutzuur!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:16:Hmm 'k heb miojn gbl net ook ff gemeten, conclusie: pH neutraal(7.0) Digitaal en met strips. Dus ik weet niet wat voor gbl jullie hebben aar die van mij is echt wel neutraal.
Hmmm vaag. Ik heb GBL van verschillende leveranciers getest en beide soorten kwam op PH=6 uit.
Maar dat stelt niks voor. Ff ter vergelijking:
Sinaasappelsap komt al gauw op PH=4 tot 5
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:16:En zoutzuur zou ik niet gebruiken, want je zuur reageert met je ghb. Wat overblijft is fijn opgeloste chloor, niet echt gezond lijkt me.
Nee hoor, kan zonder problemen. Zorg er alleen wel voor dat het eindproduct vrijwel PH-neutraal is.
Zoutzuur in oplossing valt uiteen in waterstof en chloor-ionen.
Dat komt op hetzelfde neer als wanneer je keukenzout (NaCL) oplost in water. Dan krijg je natrium en chloor-ionen in oplossing.
Wat er feitelijk gebeurt als je NaOH en zoutzuur laat reageren is:
NaOH (aq)+ HCL (aq) ----> NaCL (aq) + H2O
Het eindproduct levert je dus gewoon een keukenzoutoplossing op.
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:16:pH neutraal(7.0)
7.0 ph neutraal??, denk dat tijd is voor jou om weer een lesje scheikunde te nemen, gbl is zeker zuur leviatan heeft voluit gelijk, je kan het ook simpel testen met lakmoes!
je kan het ok in de formule zien, kijk die eerst maar is na voordat iemand rre dingen gaat zeggen gbl is scheidt het anion oh- niet af maar h+ ionen
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 19:16:Wat overblijft is fijn opgeloste chloor,
Wat jij bedoelt is Cl2 (een binding van 2 chlooratomen)
Dan krijg je het levensgevaarlijke chloorgas, en dat is in no time dodelijk.
Maar daar is gelukkig geen sprake van anders zou je GHB aangelengd met zoutzuur als massavernietigingswapen kunnen gebruiken
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 januari 2006 om 19:59:ik heb eens wat ghb in me kut gegoten en door een varkentje laten nemen best geil. en toen heb ik een beetje zoutzuut over me tetten gedaan
Ik roer altijd met mn snikkel door de GHB om m beter met mijn warme zaad te mengen.
Das pas geil!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:08:Ik roer altijd met mn snikkel door de GHB om m beter met mijn warme zaad te mengen.
Das pas geil!
hihi vaag hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 19:00:kwaliteit is zelfs zó goed dat t spul brand op mn tong en in mn keel.
ph waarde is TE hoog. vandaar.
niet echt goed...
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 21:08:Ik roer altijd met mn snikkel door de GHB om m beter met mijn warme zaad te mengen.
Das pas geil!
gatverdamme hehe (N)(N)
Uitspraak van Don Miyagi op dinsdag 17 januari 2006 om 10:44:ph waarde is TE hoog. vandaar.
niet echt goed...
GHB hoort idd niet te branden of te irriteren op je tong.
De PH kan zowel te laag als te hoog zijn.
Een te hoge PH geeft aan dat de vloeistof basisch is. Basische vloeistoffen werken ook irriteren/corrosief, net als zuren.
Als je NaOH mengt met HCL krijg je idd NaCl(keukenzout). Maar is het niet zo dat je GHB reageerd met een zuur zodat je CL erin blijft? H3O+ reageert
en de Cl blijft erin toch? Als ik je reactievergelijking zie ziet het er idd logisch uit maar of dat zo is met je GHB oplossing weet ik zo ook niet zeker meer.
Ik neem iig geen risico, breng m'n pH omlaag d.m.v. GBL. Is toch de beste weg IMO.
Ik neem iig geen risico, breng m'n pH omlaag d.m.v. GBL. Is toch de beste weg IMO.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 januari 2006 om 18:29:Als je NaOH mengt met HCL krijg je idd NaCl(keukenzout). Maar is het niet zo dat je GHB reageerd met een zuur zodat je CL erin blijft?
Nee indien de PH te hoog is, heb je teveel NaOH toegevoegd. Is de PH te laag, dan heb je teveel zuur toegevoegd.
Om dit te neutraliseren voeg je dan extra NaOH of zuur toe (afhankelijk van de PH-waarde).
Dan krijg je vervolgens een zuur-base reactie waarbij er dan NaCL + H2O ontstaat.
Maar ook al zou de PH te laag zijn (H3O+ situatie), dan is er alleen een overvloed aan vrije chloorionen. Dat kan geen kwaad.
HCL + H2O --> H3O+ + CL-

![[GPT] Snelle-jelle](/images/user/142076_2828489.jpg)