Uitspraak van ][QueenBitch][ op donderdag 8 september 2005 om 21:53:Die Kok...Rudolf ofso?laatste aanpassing 8 september 2005 21:54
neeeej rudolf zit er toch nog in ??
Hb t gister voor t eerst een stukkie gezien, Jim was wel goed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 21:57:neeeej rudolf zit er toch nog in ?? gister iig wel hoor!!!
Uitspraak van ][QueenBitch][ op donderdag 8 september 2005 om 21:58:Hij is gister aan 't einde weg gestemd...
owww okeej
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 21:57:neeeej rudolf zit er toch nog in ?? gister iig wel hoor!!!
Hey, ben je blond ofzo? Als hij er gisteren nog in zat, betekent dat niet dat hij er nu ook nog in zit. Mensen kunnen weg gestemd worden hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 22:04:shut the fuck up bitch
Neej, jij moet geen domme uitspraken doen. Maar dat ben ik gelukkig wel van je gewent hoor.....
Ik wou dat ik Inge de Bruin was (toen in het witte pakje, tango?!) en dat ik lekker met die gozer aan het dansen was. Wat een chemie tussen die twee. Terwijl je weet dat het nep is.
die gozer heeft zelf nog steeds niet door dat hij zo homo als wat is. Dat bleek wel weer uit de eerste aflevering met het dansen. Je hebt van die mensen die blijven ontkennen. En hun POOT stijf houden. Als ie maar gelukkig is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 21:57:Die Kok...Rudolf
die gozer heeft zelf nog steeds niet door dat hij zo homo als wat is. Dat bleek wel weer uit de eerste aflevering met het dansen. Je hebt van die mensen die blijven ontkennen. En hun POOT stijf houden. Als ie maar gelukkig is.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 22:09:ik hou ook van jou hoor
ik ook van jou
Ik vind het een geweldig programma! Heb zelf ook wedstrijden gedanst 
Remco (danst met Inge de Bruijn) en Charissa (danst met Koert-Jan de Bruijn) heb ik vorig jaar leren kennen op vakantie in Turkije, geweldige mensen die heel hard knokken voor hun carriere.
Iedere week heb ik weer kippenvel en verlang ik terug naar het dansen

Remco (danst met Inge de Bruijn) en Charissa (danst met Koert-Jan de Bruijn) heb ik vorig jaar leren kennen op vakantie in Turkije, geweldige mensen die heel hard knokken voor hun carriere.
Iedere week heb ik weer kippenvel en verlang ik terug naar het dansen
Heb gister weer gekeken, vond Inge en Remco niet zo goed maar dat goddelijke bloote bovenlijf van hem maakte heel wat goed. Wat een lijf!!!
'k Heb Inge de Bruijn gezien gisteren
en 'n stukje van die andere Inge..
Maar Jim heb ik gemist
was 't wat
?!
Maar Jim heb ik gemist
Ik vind het echt een kei leuk programma!! Enne Jim was net echt mega goed!
Koert-Jan & Charissa..
terecht trouwens.. ze waren echt het slechtst vandaag!
terecht trouwens.. ze waren echt het slechtst vandaag!
Joris ligt er volgende week ook uit als je het mij vraagt.. Ik vind zijn kop alleen zo grappig haha
maare hij is idd overduidelijk de slechtste die er nu nog in zit!
maare hij is idd overduidelijk de slechtste die er nu nog in zit!
Ik vind 't ook wel leuk om te kijken.
Zo zag je gisteren de kont van Irene van de laar nog een keer door het beeld heen komen
Best lachuh soms! Ik vind hun ook het beste stel. je ziet ook dat er wat "is" tussen die 2.
Het lengteverschil tussen Jim en z'n partner ziet er niet echt uit. das een beetje jammer!
Zo zag je gisteren de kont van Irene van de laar nog een keer door het beeld heen komen
Het lengteverschil tussen Jim en z'n partner ziet er niet echt uit. das een beetje jammer!
Vond het gister tegenvallen en vond ze allemaal niet zo goed (maar ik ben dan ook geen kenner). En die Brandsteder hadden ze (gelukkig) van de buis gehaald nu is ie terug en bleef maar door zeiken over Irene d'r kont. Laat ze hem a.u.b. weer van de buis afhalen. Met dat overdreven leuke(in zijn ogen dan) gedoe van hem.

![][QueenBitch][](/images/user/52715_1447530.jpg)