Dinsdag is het zover, de eerste champions league wedstrijd tegen Schalke.
Ik ben er zelf natuurlijk bij nog meer mensen die heen gaan en hoeveel word het? 2-0 
PSV 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2005 om 16:39:kijk naar milaan thuis als ze willen scoren we zo
3 x dida voorbij is een heel klus.
volgens mij zijn der aardig wat spelers die toen speelde vertrokken.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 10:06:Pas op voor turken met bruine leren jasjes, die steken graag, en worden ook graag zelf gestoken! laatste aanpassing 11 september 2005 10:06
schalke heeft een goede groep! ik kan me nog herinneren in dat oude park stadion kwamen idd ook allemaal van die kleine turkies! thuis tegen hun ging het goed los met de oude garde van hun!
Ben er dinsdag ook bij natuurlijk...
heb hard hoofd in deze poule, komt best goed met PSV dit jaar maar denk niet dat we in de CL nu al kunnen overtuigen... hopen dat je de poule doorkomt en dan zou je maybe na de winterstop nog leuke dingen kunnen laten zien.
Voor dinsdag hoop ik op een 1-0 of 2-1
party on
heb hard hoofd in deze poule, komt best goed met PSV dit jaar maar denk niet dat we in de CL nu al kunnen overtuigen... hopen dat je de poule doorkomt en dan zou je maybe na de winterstop nog leuke dingen kunnen laten zien.
Voor dinsdag hoop ik op een 1-0 of 2-1
party on
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 11 september 2005 om 11:24:schalke heeft een goede groep! ik kan me nog herinneren in dat oude park stadion kwamen idd ook allemaal van die kleine turkies! thuis tegen hun ging het goed los met de oude garde van hun!
Bij ons stonden ze bij het oude Diekman, maar stelde niet veel voor, maar ze bleven wel staan, ff dan...
Dat in tegenstelling tot de Tukkers!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 17:13:Schalke altijd wel met heeeeeeeeeeel veel
maar laag gekheid gehalte
En ja hoor een geval van ''je slaat de spijker op z,n kop!''
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 17:28:Uitspraak van La_Vida_Loca op zondag 11 september 2005 om 17:13:
Schalke altijd wel met heeeeeeeeeeel veel
maar laag gekheid gehalte
En ja hoor een geval van ''je slaat de spijker op z,n kop!
het blijven moffen he! maar dinsdag zal schalke niets te vrezen hebben vrees ik!
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 10:06:Pas op voor turken met bruine leren jasjes, die steken graag, en worden ook graag zelf gestoken! laatste aanpassing 11 september 2005 10:06
Leeds?
Uitspraak van Ramirez Blanco op zondag 11 september 2005 om 17:38:maar dinsdag zal schalke niets te vrezen hebben vrees ik!
Ben jij erbij dan?
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op maandag 12 september 2005 om 19:14:Ben jij erbij dan?
psv-schalke lekker belangrijk!
Uitspraak van Ramirez Blanco op maandag 12 september 2005 om 21:13:psv-schalke lekker belangrijk!
zeker ja
PSV-Schalke...hmm een nulletje of 3
dacht t niet he
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 22:05:heb je t nou over je zelf
psv gaat gewwon goed resultaat vannavond!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 10:56:we hadden het over turken die steken. leeds--galatasaray vergeten?
Zeker niet vergeten. Teringlijers

![[terror]Neophyte](/images/user/24018_3259970.jpg)