Partyflock

Forumonderwerp · 808125

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

hoi partyvlokkies!
Ik draai net en heb er nog wel een beetje moeite mee.
M`n taperecorder draaid op maar 1 snelheid natuurlijk,dus als ik op het goede moment op play druk wil het wel eens misgaan ... dat ie dan na 10 tellen al door mekaar gaat lopen en dan moet ik hem weer op pauze zetten en snel weer aandoen. Hoe de fuck doen ze dat op die feesten dan?! volgens mij zetten die gasten gewoon een cd op ofzo. Heb je hier een truukkie voor ofzo? Ik snap er echt nix van!

:vaag:

Ik ga zeggen dat je me zit te pesten hoor, dan krijg je echt wel op je kop!
laatste aanpassing

ouwehoer bloos lock dit topic man
Ga k3 draaien ofzo

Artiest Vinnybunny
wouty..?
Uitspraak van Return to sender op maandag 5 september 2005 om 23:30:
btw.. waarom denken veel mensen dat hardcore moeilijker te mixen is omdat het snel is?

Is toch eigenlijk makkelijker omdat je meer ijkpunten hebt waarop je kunt controleren of de 2 tracks nog goed samen lopen?

Bijv. in house heb je 130 bpm, dus 130 punten per minuut waarop je goed hoort of de tracks gelijk lopen.

In hardcore heb je er vaak 180 (snel werk dan)
dus kun je eerder horen of je nummers fout lopen.laatste aanpassing 5 september 2005 23:31

Ik ben het niet met je eens. Ik draai zelf hardstyle en ik vind dit makkelijker dab hardcore. Ook draai hele rustige muziek zoals progressive en ook dat vin ik makkleijker met mixen. ik zal je vertellen waarom. hje hebt misschien minder ijkpunten zeg 120 per minuut. als de beat er dan naast loopt kun je dat wel beter horen.

Uitspraak van Dj Vision op zondag 11 september 2005 om 13:03:
als de beat er dan naast loopt kun je dat wel beter horen.

ja precies dus is een foutje ook makkelijker te verbergen
En omdat je zoveel met de schuiven kan doen hoor je het een stuk minder snel
Maar denk ook dat het eer gewoon aan ligt welke stijl je gewend bent
Toen ik begon draaide ik hardstyle en kon ik hardcore amper mixen
Maar nu ik gewoon alleen maar HC draai kan ik hardstyle neit fatsoenlijk mixen
Artiest {SHOWLIST artist 128234, 5570, 215, 36212, 103101}
jongens jongens jongens,

Je moet r&b en hiphop en top 40 shit leren mixen (geen house).... dan kan je alles mixen......

Werkzaam bij Based on Logics
Uitspraak van Bass-D op maandag 12 september 2005 om 01:19:
Je moet r&b en hiphop en top 40 shit leren mixen

:yes: idd

als je dat goed afgaat dan kan je ongeveer alles.
laatste aanpassing

Uitspraak van Bass-D op maandag 12 september 2005 om 01:19:
Je moet r&b en hiphop en top 40 shit leren mixen (geen house).... dan kan je alles mixen......

idd zowieso geen house draaie :no:

maar effe serieus...niemand die me verder kan helpen?

Artiest {SHOWLIST artist 41676, 38754}
echt serieus sneu topic dit.. wazum je hebt nog nooit van draaitafels gehoord.. of cd spelers....
ga meer informatie zoeken over pitch ed. fucntie van een redelijk cd spelertje met PITCH.....

en hardstyle / hardcore is moeilijker te mixen dan dance/house

wat is dan het verschil tussen hardstyle en house?

of het verschil tussen hardcore en dance? Hardstyle zit technisch beter in elkaar ofzo? En dance en house wil zeker nog wel eens te vaag zijn zeker? Tis wel moeilijk allemaal zeg! Nou, ik kom er wel uit, bedankt allemaal!
laatste aanpassing

ok dan kan het topic gesloten worden.