Partyflock

Forumonderwerp · 807848

Dames wat dragen jullie liever?

en heren wat vinden jullie mooier?

push-up of voorgevormd :P
Heb alle varianten wel. Meestal bij laag uitgesneden truitjes de boel nog nét ff omhoog laten drukken B) En bij sommige truitjes gewoon niks eronder..
Een voorgevormde of push-up zonder vullinkjes :yes:
Normaal.. als ik een push-up BH aandoe zitten ze echt in m'n nek haha 8)

ligt eraan wat ik aan heb ...maar ik vind altijd dat als je een strak truitje aan hebt en dan een push- up er onder aan hebt dat je borsten soms zo's rare vorm krijgen :S

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 15:51:
Iemand wel eens een bh geprobeerd met van die aqua/gelkussentjes? Lijkt me zo klotsen!!

1keer gepast niks voor mij, net alsof je 1kilo extra en elke tiet hebt hangen.is echt zwaar :/
Voorgevormd of push up.. Gewoon omdat het beter zit (is steviger) en het mooier staat onder de meeste strakke truitjes.. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 17:43:
ligt eraan wat ik aan heb ...maar ik vind altijd dat als je een strak truitje aan hebt en dan een push- up er onder aan hebt dat je borsten soms zo's rare vorm krijgen

:yes: vind ik ook..alleen topjes met een laag uitsnede is een push-up mooi
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 15:51:
Iemand wel eens een bh geprobeerd met van die aqua/gelkussentjes? Lijkt me zo klotsen!!

Ik heb zo 1 gehad.. en ze zijn inderdaad erg zwaar en ze klotsen.. maar niet als je ze aan hebt.

Het is in ieder geval geen aanrader

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 18:35:
voor gevormd anders kun je de tepels zo goed zien als je het koud hebt

Idd :P

Uitspraak van DaNynX op dinsdag 6 september 2005 om 19:05:
Ik heb zo 1 gehad.. en ze zijn inderdaad erg zwaar en ze klotsen.. maar niet als je ze aan hebt.

Het is in ieder geval geen aanrader

Ik vind ze opzich wel lekker zitten :9