Partyflock

Forumonderwerp · 807560

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Hey kijk eens wat ik net op de Megarave site zag staan:9

Megarave 2006

Prepare yourself for one of the loudest soundsystems in the galaxy. Don't beleve wat others promise just ask a visitor of last year for proof. This year we will build an extra wall of bass for the real diehard freaks!!! The line up will make you motherfuckers go insane and the lasers will kill your brain. A special videoshow will get everybody going and at 00.00 o'clock you will know what it is to be a part of history....

what the fuck!!! Wordt het geluid dan nog harder als vorig jaar????? Damn dat meenen ze niet haha
:respect::kwijl:
laatste aanpassing
Uitspraak van Ivanhooo op maandag 12 september 2005 om 11:17:
haha je mag ook niets meer tegenwoordig

zelfs foto's weghalen van je pflock krijg je waarschuwingen en strafpunten voor :S

billige zeik
laatste aanpassing
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 12 september 2005 om 11:25:
zelfs foto's weghalen van je pflock krijg je waarschuwingen en strafpunten voor

Ennuh???????
Uitspraak van GabberPinda4Life op dinsdag 13 september 2005 om 00:05:
Ennuh???????

ja ennuh ??????? ik probeerde een foto erop te zetten druk ik op aanpassen komt er een waarschuwing :S wil ik de foto weghalen krijg ik ook een waarschuwing :(

en voor ik het wist had ik er 4 aan me inbox hange :|
Kan je daar iets mee winnen dan:P Gratis kaartje voor een feest of watO:) :yes: