Partyflock

Forumonderwerp · 806851

naar mijn mening t beste hardhouse nr ooit!!

maar ik had m op cd en die ben ik kwijt.. wie helpt mij? O:)

Artiest Balbasaur
dadelijk draait elke dj m :|

Let's hope so. :lief:

En ik vind The Truth (Dj Isaac remix) stukken beter dan het origineel. Maar dat komt ws. omdat die op BEB stond. ;P

de melodie en de zware logge bass uit het origineel zijn (l) daar heeft Isaac geen gebruik van gemaakt. Toch is zijn versie prima aan te horen want zoals ik al zei....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
dat zeg k .. gamma :9

daar heeft Isaac geen gebruik van gemaakt

Gelukkig niet nee, anders zou het amper een remix zijn. ;)

als je dit soort spul vet vind ga dan maar gewone hard trance luisteren. Mike NRG, DJ Sequenza, Paranoid of zoiets. Kamui, nieuwere artiesten die dezelfde soort stijl maken maar dan eigentijds.

boeiend!!! die plaat is te tof!! toen was hardhouse en hardstyle nog vet!!

nu is hard-trance net zo hard als hardstyle toen, hardstyle is meer jump en oldschool.. en alles naar de klote :p

wat ik bedoel is dat je die artiesten die ik net opnoemde wel vet zult vinden omdat ze een zelfde soort stijl maken als de goeie ouwe hard trance/style uit 2001-2002

download maar eens: Mike NRG - Lost in Dreams

die plaat is echt (y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 17:24:
Gelukkig niet nee, anders zou het amper een remix zijn.

een remix is gewoon een plaat die opnieuw gemixt wordt... hoeft nog niet eens met andere sounds te zijn. Vaak bij remixen door de originele artiest worden alleen achtergrondgeluiden, percussie en opbouw veranderd.

Nix mis mee tog? Dan kan je afhankelijk van de plaats in je set of je stijl van mixen een andere versie gebruiken. Goed voorbeeld zijn de Midnight en Original mix van ouwe Cosmic Gate platen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 17:02:
das een slap aftreksel van het origineel. Maarjah het origineel is zoooo übervet dat zelfs dit aftreksel nog te pruimen is.

Onzin, het is een vrij andere stijl. Maar die Isaac remix zit toch wel vrij meesterlijk in elkaar hoor, valt niets op af te dingen.

hij zit goed in elkaar maar ik vind elke remix die imo niet minstens zo vet is als het origineel, een slap aftreksel. Tis geen slechte plaat dat hoor je mij niet zeggen.

ik draai um zelfs wel eens, maar 95% van de gevallen tog de original mix. Ik bekijk het zo: de original mix is een dikke anthem de isaac rmx is een goeie set filler

en iedereen heeft zn eigen smaak en ik respecteer ieder zn mening behalve die van wazi terreur in je eur enzo dat soort gasten.
laatste aanpassing

daar ben ik het dan wel weer mee eens .:)