Partyflock

Forumonderwerp · 806806

wat is het meest erge wat je mee heb gemaakt in bed qwa alles leef je uit in dit topic en ga geen onzin uitkramen ga dan ff naar het forum onzin ofzow

PS IK MAAK WEL FF EEN ONZIN FORUM VOOR DE MENSEN DIE DIT TOPIC WILLEN GAAN VERKNALLEN
laatste aanpassing

neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 03:17:
neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke neuke neuk neuke neuke

wat is dat ken je dat eten

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:16:
wat is dat ken je dat eten

Nee joh , dat moet anders :P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:28:
Nee joh , dat moet anders

ja dat weet ik wel hoor :D maar die opmerkingen heb ik wel vaker.:d
Dat zij de naam van haar beste vriendin begon te roepen toen ze klaarkwam tijdens het likken...

Uitspraak van Boogiemonster op vrijdag 7 april 2006 om 15:33:
Dat zij de naam van haar beste vriendin begon te roepen toen ze klaarkwam tijdens het likken...

oeh nou dat is leuk om te horen op dat moment of niet

ckkr leuk om te hore denk ik ..

ik zal het vandaag ff uitprobere by mn vriend :P

dat ie hem niet inpaste
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 14:27:
ckkr leuk om te hore denk ik ..

ik zal het vandaag ff uitprobere by mn vriend

doe dat:P

oke doe ik :P

bist nog steeds mn leave ex ??? :P

Dat hij zo tilt was.. dat zn jaapie soort van verlamd was :(... dat terwijl ik so horny was..
naja uiteindelijk is het wel gelukt.. haha dames als je vent gene zin heb.. ga met jezelf spelen en ze worden altijd geil...

- Betrapt worden door mijn ex schoonmoeder :S
- In de auto betrapt worden door de politie :S
- Door het bed zakken (niet zo heel erg) terwijl zijn vrienden in de kamer ernaast een film zitten te kijken (heel erg, kon nog NET de deken over me heen trekken voordat iemand de deur opendeed)
- Slappe lach krijgen om iets waar je op dat moment niet aan hoort te denken en niet meer op kunnen houden (ook niet zo heel erg, als je een relatie hebt mogen dat soort dingen gebeuren :)
- Compleet losgaan onder het mom van "we zijn alleen thuis" en na die ZEER luide vrijpartij erachter komen dat zijn ouders vroeger thuis waren gekomen...

Verder kan ik zo gauw niks bedenken!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 21:57:
oke doe ik

bist nog steeds mn leave ex ???

oh
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 22:02:
Dat hij zo tilt was.. dat zn jaapie soort van verlamd was ... dat terwijl ik so horny was..
naja uiteindelijk is het wel gelukt.. haha dames als je vent gene zin heb.. ga met jezelf spelen en ze worden altijd geil...

heel veelo ervaring dus
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 22:07:
- Betrapt worden door mijn ex schoonmoeder
- In de auto betrapt worden door de politie
- Door het bed zakken (niet zo heel erg) terwijl zijn vrienden in de kamer ernaast een film zitten te kijken (heel erg, kon nog NET de deken over me heen trekken voordat iemand de deur opendeed)
- Slappe lach krijgen om iets waar je op dat moment niet aan hoort te denken en niet meer op kunnen houden (ook niet zo heel erg, als je een relatie hebt mogen dat soort dingen gebeuren
- Compleet losgaan onder het mom van "we zijn alleen thuis" en na die ZEER luide vrijpartij erachter komen dat zijn ouders vroeger thuis waren gekomen...

Verder kan ik zo gauw niks bedenken!

dat is allemaal best klote wat ik lees.
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 23:50:
wat is het meest erge wat je mee heb gemaakt in bed

mn ex mwahah
Had een keer een lekker moppie versierd op een feestje waar de alcohol rijkelijk had gevloeid. Ik met haar mee naar huis, ze woonde nog bij haar ouders. Wij naar haar kamer, hup kleren uit beetje liggen klooien, maar omdat ik zo godvergeten veel had gezopen moest ik ontzettend zeiken. Dus ik vragen waar het toilet was, die bleek aan het eind van de gang te zijn dus ik loop naar de deur, spiek of er iemand in de gang staat, en wankel naar het toilet toe. Ik doe mijn ding, doe voorzichtig weer de deur open, kijk of de kust vrij is, en wankel weer terug naar de openstaande deur. Ik naar binnen, pikkedonker ineens, wtf?? Hey mop, waarom is het licht uit? Klik Klik, lichten aan, sta ik in mijn blote reet in de slaapkamer van haar, mij met slaperige ogen onderzoekend aankijkende ouders...
Sja...
laatste aanpassing

Uitspraak van Rebel :[ op zondag 9 april 2006 om 14:06:
mn ex mwahah

ja dat is niet ex prettig he:P

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 14:11:
ja dat is niet ex prettig he

geen inspiratie meer voor je grappen?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 13:22:
dat is allemaal best klote wat ik lees.

Vind je? Dan heb je nog niet veel meegemaakt denk ik... dat zijn allemaal grappige acties! Ik kan me wel ergere dingen indenken hoor...

ik heb een keer meegemaakt dat ik sex ging hebben met een ex en toen ik het condoom omdeed kwam hij al klaar hahahaha.. dus ja.. was geen succes..

dat ie ontzettend hard begon te kreunen..
en dan niet geil, nee, gewoon lomp en hard, dus ik kreeg de slappe lach :9

doe mij dan maar n vent die t wat minder duidelijk uit dat ie t lekker vindt, maar waar ik niet de slappe lach krijg ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 14:15:
de slappe lach

:yes:

de 1e nacht na het uit was alleen in bed te liggen
hmm ff denke...

waarschijnlijk toch wel de keer dat ik ooohh zo fijn bezig was en me chick toendertijd..lekker aan het friemelen was..en ze zachtjes aan met teen zoog,en dat er iets kietelde ,en een onbeheersbare stuiptrekking haar recht op de kop trapte...DONT MESS MET DE ONDERKANT VAN MIJN VOET..!!:D
Een dronken vrouw mee naar huisgenomen, die als een blok in slaap viel en GVD mijn hele bed had ondergescheten en mijn tapijt had onder gekotst

Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 13 april 2006 om 05:41:
Een dronken vrouw mee naar huisgenomen, die als een blok in slaap viel en GVD mijn hele bed had ondergescheten en mijn tapijt had onder gekotst

hahahahahahahaha (Y)

woehahahahahh topper vd week als je t mij vraagt

hahahahahahahaha

dat je zelf ineens geen zin meer heb :nocheer: ...

8)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 14:53:
dat je zelf ineens geen zin meer heb

Nah dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk hoor hehehehe

HAHAHAHAHHA

SORRY:$

nee ff hahahhhhhhhm ik gaaaa stuk!
ja ik ook ik had t net al aan een collega laten lezen woehah

hahaha ik ga dit zo met m'n vriendinnen delen..

of ik print het uit en lijst het in..

whahahahah zal je vast niet meer zo snel doen een dronken vrouw meenemen :D

Whahahahahaha *proest* whahahahaha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:15:

Wees blij dat ze t niet tijdens " de daad " er allemaal uit had gegooid

anders had je bruine ballen gehad hahhahaha

Sorrie nog daarvoor :$
ghegheghe bah
Uitspraak van I5h4nti op vrijdag 14 april 2006 om 15:18:
Wees blij dat ze t niet tijdens " de daad " er allemaal uit had gegooid

anders had je bruine ballen gehad hahhahaha

Ik heb al vanaf mijn geboorte een bruine balzak ;-)
Kiwi, ik hield het bewust anoniem, nu strijk jij met de eer!

Blij een gesprek beginnen...terwijl je met hele andere dingen bezig bent...hoezo afknapper:[

wat is het ergste wat je ooit heb meegemaakt in bed

dat mn vriendin de kamer in kwam

(n)

Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 15 april 2006 om 04:45:
Kiwi, ik hield het bewust anoniem, nu strijk jij met de eer!

Ja, maar je verteld het verhaal ook vrij lullig he ... jij bent degene die me dronken voerde hoor, je was d'r zelf bij :[

Je doet net alsof ik de viespeuk ben :cry:

uuuh ik had een vrezelijke hekel aan die vent gatver, maar dat was in de tijd dat ik niet echt durfde te zeggen wat ik echt wou, maar dat zal me nooit meer overkomen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:41:
uuuh ik had een vrezelijke hekel aan die vent gatver, maar dat was in de tijd dat ik niet echt durfde te zeggen wat ik echt wou

Daar hebben ze het woord 'NEE' voor uitgevonden

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:53:
Daar hebben ze het woord 'NEE' voor uitgevonden

ja weet ik ( nu ) hahaha maar dat was in de tijd dat ik net vrijgezel was en eigenlijk geen idee wat me overkwam

misschien slap excuus .....vind ik zelf achteraf ook maar ja ik heb er van geleerd

dat ik me god niet meer weeet waar mijn bed is gebleven <

gvd dan baal je eigenlijks best wel als een stekker
misschien een beetje raar maar die gozer trok zijn broek uit en had zo'n ballenknijper aan en toen ben ik er snel vandoor gegaan.................

Uitspraak van breezy302 op zaterdag 15 april 2006 om 16:34:
misschien een beetje raar maar die gozer trok zijn broek uit en had zo'n ballenknijper aan en toen ben ik er snel vandoor gegaan.................

ik zou in de lach schieten denk ik

ondergoed is voor de zwake

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 15 april 2006 om 16:49:
ondergoed is voor de zwake

hoezo

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 17:04:
hoezo

omdat het zo is daarom (Y)