Partyflock

Forumonderwerp · 806056
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Echt vage zaak...

Op zich, of het nu mensenkennis is of iets anders.. Ze helpt er wel mensen mee en dat is toch goed ?

Maar als je op Char.net gaat kijken, vind ik dit toch wel belachelijk commercieel:

Telephone Consultation:
The current fee for a 45-minute telephone consultation is $500.00 US Dollars.

The current fee for a 20-minute telephone consultation is $200.00 US Dollars.

To confirm an appointment, a non-refundable deposit of $50.00 is required at the time the appointment is made; otherwise the appointment is tentative. If possible, a tentative appointment will be held without a deposit for only three weeks before it is given to a paying client. Char will call you at the time of the appointment.

To Char's clients outside the USA: Char will attempt to call you at the time of the appointment. If for some reason there is a problem with the overseas telephone connection, the client may be required to call Char directly at the appointment time and will be notified at that time. Please call our office for more information on these appointments.

Deposits:
We can confirm your appointment over the telephone with a MasterCard, Visa, American Express, or Discover.
We also accept money orders or cashiers checks. However, remember a money order or cashiers check must be in the office within the three week time period. We do not accept any personal checks.
Ik geloof best in Char eigenlijk..effe re-eel gezien, de meeste mensen zijn er wel van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. Waarom is het dan zo moeilijk te accepteren dat er nou eenmaal mensen zijn die kunnen communiseren met die andere wereld of dimensie?

Ik zou alleen al mee doen aan dat programma om te zien wat het is. Dat zouden die mensen die het niet geloven ook eens moeten doen. Of zijn julllie bang dat je toch wel eens voor verrassingen kan komen te staan.
op de lagere school zat er een jonge bij mij in de klas die is overleden aan kanker toen.. Ik ben ook naar zijn begrafenis geweest enzo. Tijdje terug zijn die ouders dus ook naar Char geweest. En ik ken die mensen het zijn echt geen sensatie zoekers of mensen die gaan liegen op tv ofzo. En toen ze met Char spraken wist ze dingen te vertellen die je niet kunt op zoeken via google of via onderzoek. En ik geloof ook niet dat ze van te voren met hun een intervieuw heeft gehad en al die dingen al gevraagd heeft want dan zouden die mensen er niet aan meedoen. Eerst geloofde ik er ook helemaal nix van maar sinds die uitzending heb ik toch men twijfels. Ik snap gewoon niet hoe zij die dingen kan weten. In geesten geloofik niet zo..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 12:04:
Telephone Consultation:

Ja dat is een beetje erg overdreven allemaal..
Je hebt hier in NL ook veel mensen die bijna net zo goed zijn als Char alleen je zult ze moeten zoeken..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 september 2005 om 12:04:
Telephone Consultation:

je moet toch ergens je geld mee verdienen?
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 3 september 2005 om 11:45:
Vanochtend weer zoiets.....was van plan alleen n krt te halen voor Awake....heb m gehaald ; pak mn fiets maar kijk om en loop naar de Blokker; kom naar buiten met gekochte spullen en besluit en passant de Kruidvat in te gaan.
Tijdens het op slot doen van mijn fiets bedenk ik dat ik best ns mn neef zou kunnen tegenkomen...(die werkt 5 dgn, op zaterdag uitslapen voor hem, eigenlijk kan het dus niet ) doe muziek op, op de maat loop ik naar binnen....van links zie k iem "meedansen" : mn neef

GEEN TOEVAL!!!

dat is ook altijd zo frapant ja! dat is heel vaak zo, dat je ineens aan iemand denkt die je bijvoorbeeld lang niet hebt gezien en dan kom je diegene ineens tegen.
Uitspraak van gewoonmootje op zaterdag 3 september 2005 om 15:15:
dat je ineens aan iemand denkt die je bijvoorbeeld lang niet hebt gezien en dan kom je diegene ineens tegen.

Had ik het gister met mn ma over; is geen toeval....is allemaal geheel van een groter plan (oooooh :p spacey :P ) :yes:
De conversatie die ik toen had met mn neef ging ook over overleden oma :| :S
Ik vind haar een stomme doos, al geloof ik er wel in, ik heb het zelf met mijn eigen ogen gezine bij iemand anders.
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 3 september 2005 om 15:33:
De conversatie die ik toen had met mn neef ging ook over overleden oma

ik geloof ook wel dat dat meer 'het lot' is. misschien had je oma er mee te maken ? :/
Ik geloof er wel in, kan niet nep zijn :yes:
Uitspraak van gewoonmootje op zaterdag 3 september 2005 om 16:53:
ik geloof ook wel dat dat meer 'het lot' is. misschien had je oma er mee te maken ?

Zou het?! Vast wel....ik hoop dat hij iets heeft gehad ah gesprek, ook al was het kort....weet nog niet hou hij erover denkt nl....:/ En hij was erg close met oma, deed alles voor haar :yes:

Uitspraak van Piraatje(F) op maandag 5 september 2005 om 16:00:
Ik geloof er wel in, kan niet nep zijn

onderbouw je mening
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2005 om 23:37:
onderbouw je mening

Heb je overtuiging nodig tuinman?! :P
Waarom KAN het niet nep zijn Piraatje?! Leg eens uit..

Ik geloof er echt helemaal niks van.

Ik geloof wel in geesten, vind dit ook erg interessant altijd, maar weet niet of ze echt is :s

:nocheer:
Ik weet het niet hoor..

Maar laatst toen ze in dat programma zat bij die homo..
Toen zij zei dat een vriendin van hem was overleden
maar niet aan een natuurlijke dood, maar wat er precies
gebeurd was, dat weet ze dan niet precies :S

Als ze hun dan echt hoort, dan kan die overledene
persoon toch ook wel vertellen wat er precies is gebeurd..

Maar dan gaat ze altijd vaag doen :vaag:

Maar ze zegt wel vaak, ja die en die zegt dat ze over
je waken en ze zeggen dit en dat.. maar als het
dus gaat over wat er precies gebeurd is dan weet ze dat niet..

wazig hoor..
laat ik jullie even vertellen dat t wel waar is... ze is nml bij ouders van een overleden vriendin van mij thuis geweest....

mensen die alles fake vinden zijn volgens mij bang.

Omdat ze niet willen geloven dat sommige mensen meer kunnen.
en als char nep zou zijn waarom zijn heel veel mensen dan weg van haar net als jomanda (alleen mag ik haar niet zo)
Uitspraak van Sannie (L) Desley op dinsdag 6 september 2005 om 12:09:
Maar laatst toen ze in dat programma zat bij die homo..
Toen zij zei dat een vriendin van hem was overleden
maar niet aan een natuurlijke dood, maar wat er precies
gebeurd was, dat weet ze dan niet precies

Waarom denk je dat ze dat deed?! Ze kon het wel zeggen maar ze wilde er toen niet te diep op ingaan, ondat het te lang zou duren....ze zei zelf dat ze na de show tijd zou maken voor hem...iig was het waar, want die familie had al zo n vermoeden.
En ik denk dat ze ook om juridische redenen er niet te diep op inging, ws is er gewoon een grove fout gemaakt in het ziekenhuis :S en spreekt er iem niet de waarheid, zoals ze al aangaf :O

Uitspraak van Sannie (L) Desley op dinsdag 6 september 2005 om 12:09:
Als ze hun dan echt hoort, dan kan die overledene
persoon toch ook wel vertellen wat er precies is gebeurd..

Dat kan natuurlijk niet als de overledene zelf niet weet wat hen is overkomen :[
Afgelopen donderdag ook zo n case van dat meisje waarvan haar verstandskies getrokken was. Het enige wat ze had was veel pijn en geen vermoeden hoe dat zo kwam, vervolgens was ze dood.....En Char is natuurlijk ook geen dokter....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 september 2005 om 15:03:
mensen die alles fake vinden zijn volgens mij bang.

OF ze zijn er bang voor omdat ze het niet kennen...troosten zich dan dat het wel fake moet zijn :P

idd dat doen mensen altijd met de grootste mond

nee, mensen met gezond verstand.

dat jullie zo gelovig zijn is jullie probleem, maar laat ons niet opzadelen met een kwakzalver die een tv programma heeft.
Char is nep, net zoals sinterklaas, maar dat wisten jullie vast ook nog niet.

geef harde bewijsen dat char nep is ??

Ik heb een meisje in mn klas die is er ook geweest en char zegt gewoon dingen wat ze niet heeft kunnen weten

geef hard bewijs dat ze niet nep is!!!

de antwoorden van char komen nooit overtuigend over en geesten bestaan niet.

info kan opgezocht worden, er kan met geld gehandeld worden van alles.

en ja, alles is op te sporen, alles!

spoor maar op zal ik zeggen

ik kan een poging wagen als ik je id gegevens heb, kan dan de gemeente site voor meer informatie hacken en dan achter je stamboom komen, weet wanneer je dierbaren overleden zijn. kan oude overleidingsberichten van kranten opzoeken.

alles word opgeslagen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:38:
en ja, alles is op te sporen, alles!

dat is niet waar :no:

je moet niet te erg doordenken natuurlijk.

maar ff een voorbeeld.

ze had gezegt dat de dokters een fout hadden gemaakt en ze wist niet wat??

nou, de familie had dat vermoeden al.
als ik naar een paranormaal beurs ga kunnen ze nooit van tevoren dingen opzoeken :/
en heel persoonlijke dingen kan je echt niet opzoeken, alleen achtergrond informatie. Char heeft ook ooit bij een meisje verteld wat ze op een briefje had geschreven die ze in de grafkist van ik geloof haar broertje had gelegd. Niemand wist wat zij op dat briefje had geschreven, dat meisje was helemaal overdonderd en begon helemaal te trillen. dat kon ze nooit weten.....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 18:21:

ze zei niet dat ze niet wist wat, maar ze kan moeilijk zoiets persoonlijks op tv gaan vertellen, dit heeft ook met een juridische kwestie te maken natuurlijk.
er zijn dus zeker wel mensen die deze gave hebben want anders zou niemand meer naar zo'n iemand toegaan en dan waren ze met zijn allen allang door de mand gevallen. tuurlijk zijn er ook oplichters bij maar dat is met alles zo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 13:59:
dat jullie zo gelovig zijn is jullie probleem, maar laat ons niet opzadelen met een kwakzalver die een tv programma heeft.

Wist niet dat Char geloven een religie was :|
Jij kijkt er toch zelf naar, jij reageert toch zelf in dit topic?! Of zet Char haar astrale ik je het mes op de keel?? *whhhaahha*
En maar roepen dat wij met harde bewijzen moeten komen, hoezo?! jou overtuigen heeft toch geen zin :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 17:38:
de antwoorden van char komen nooit overtuigend over en geesten bestaan niet.

Jij vindt ze niet overtuigend, maar de mensen die met haar praten wel :yes: en daar gaat het om!
Als jij zonodig overtuigt wil worden :/ ga dan zelf naar haar toe :X
Jij denkt dat geesten niet bestaan, vast omdat je er niet voor openstaat * hoopt dat tuinman soon last krijgt ve klopgeest (gniffel) *

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 18:21:

Praat me niet na ja, papegaai :[
Hoe heeft Char kunnen achterhalen dat de familie al een vermoeden had, stond dat ergens geschreven ofzo?!
En de dingen die mensen voelen over/door de overledenen....hoe kan Char dat opsporen?! :|
Leg jij dat maar ff uit, tuinmannetje!! :devil: Kom maar op met je argumenten *die zijn zo slap als een overvet frietje*

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 18:12:
ik kan een poging wagen als ik je id gegevens heb

Je kan idd een poging wagen :[ maar je zal alleen met geschreven feiten komen, Char komt ook met gevoelens van mensen en die zou jij niet kunnen weten, of ben je opeens ook paranormaal begaafd?! :|

lees je weleens trg?! want je stelt vragen of roept dingen die al eerder weerlegt zijn *misschien snap je ze niet?!*
laatste aanpassing
laat die tuinman maar lekker in de tuin gaan werken dan want het heeft toch geen zin, ga het inderdaad eerst maar zelf ervaren en kom dan nog maar eens meepraten :[
Wist niet dat Char geloven een religie was

Beter lezen, hij heeft het over geloven, niet over een religie, als je iets gelooft hoeft dat niet direct een religie te zijn.

Ik ben het met jullie eens dat sommige dingen inderdaad moeilijk te achterhalen zijn.
Maar wel eens aangedacht dat de mensen die bij Char zitten ook in het complot kunnen zitten.
Uitspraak van abcdefg1234567 op woensdag 7 september 2005 om 22:55:
Beter lezen, hij heeft het over geloven, niet over een religie, als je iets gelooft hoeft dat niet direct een religie te zijn.

Jij moet beter lezen er staat gelovig :[ én volgens mij heeft dat wel met religie te maken!!! :|

Uitspraak van abcdefg1234567 op woensdag 7 september 2005 om 22:55:
Maar wel eens aangedacht dat de mensen die bij Char zitten ook in het complot kunnen zitten.

Nee, nog niet natuurlijk :gaap:

juistem, ik zelf heb voor een gochelaarshow moeten meewerken aan een trukje. ik werd van te voren al benaderd of ik net wou doen alsof ik gehypnotiseerd was.

mootje, en old 'dinges' ik heb nix tegen jullie, dus hou het onpersoonlijk.

dit programma zou als vernieuwende propaganda kunnen betekenen. om de mensen weer moed te geven , dat er meer is dan de dood.

wat ik raar vind, waarom kan ze alleen dan mensen benaderen.. en niet de rest van het levensorganismes. die heb dan toch ook geesten.

Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 7 september 2005 om 23:04:
Jij moet beter lezen er staat gelovig én volgens mij heeft dat wel met religie te maken!!!

gelovig is een normaal woord, zo moet je het uitspreken.
en nee ik bedoelde geen religie.

Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 7 september 2005 om 23:04:
Nee, nog niet natuurlijk

nee dat blijkt, laat je niet bedonderen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 23:05:
juistem, ik zelf heb voor een gochelaarshow moeten meewerken aan een trukje. ik werd van te voren al benaderd of ik net wou doen alsof ik gehypnotiseerd was.

dat is een goochelaar!! of dacht je dat ze echt vrouwen doormidden zagen ed? dat is niet te vergelijken. maar hoe dan ook, wie erin geloofd, geloofd erin en wie dat niet doet, ook prima. maar ik heb het niet alleen over char. ik heb verschillende dingen persoonlijk meegemaakt, ook met geesten oproepen ed. dus ik vind dat je er geen oordeel over kan hebben als je jezelf er nog nooit in hebt verdiept.
Jij moet beter lezen er staat gelovig én volgens mij heeft dat wel met religie te maken!!!

Dus als ik zeg 'ik geloof dat het bijna 12 uur is' is dat een religie? Volgens mij zijn geloven en religie twee verschillende dingen, maarja daar gaat het hier verder niet over.

Nee, nog niet natuurlijk

Ik vind het een stuk logischer om aan te nemen dat die mensen geld krijgen om mee te werken, dan dat Char echt met geesten praat. Misschien heb jij het nog niet helemaal door, maar bijna alles op tv is nep. Dingen die spontaan lijken te gebeuren zijn vaak van te voren zo al geplant en afgesproken.

Uitspraak van gewoonmootje op woensdag 7 september 2005 om 23:13:
dat is een goochelaar!! of dacht je dat ze echt vrouwen doormidden zagen ed? dat is niet te vergelijken. maar hoe dan ook, wie erin geloofd, geloofd erin en wie dat niet doet, ook prima. maar ik heb het niet alleen over char. ik heb verschillende dingen persoonlijk meegemaakt, ook met geesten oproepen ed. dus ik vind dat je er geen oordeel over kan hebben als je jezelf er nog nooit in hebt verdiept.

blijf ff rëeel, wat heeft dit nou met doormidden zagen te maken. een goochelaar laat mensen ook dingen denken en is wel degelijk mee te vergelijken.

geesten oproepen? hmmmm ik zal maar nix zeggen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 23:06:
gelovig is een normaal woord, zo moet je het uitspreken.

4 real, leer mij NL's :X :|
het is een "normaal" NL's woord maar gebruikt in de verkeerde context ;)
woordenboek: bn,bw 1 vast, innig gelovende, bet 2: een ~ christen 2 blijk gevend van geloof bet 2: vertrouwen op iets
gelovige: belijder van enig geloof, inz. mohammedaaan of christen

geloven: 1 vertrouwen stellen in iets of iem. 2 het geloof bet2 hebben, gelovig zijn 3 vast vertrouwen in het bestaan van iem of iets 4 voor waar houden op het gezag ve ander 5 menen, aannemen, denken

zoals je ziet heeft "gelovig" alles met geloof te maken en "geloven" niet!!! Of geloof je het woordenboek ook niet?! ;p
Uitspraak van abcdefg1234567 op woensdag 7 september 2005 om 23:17:
Dus als ik zeg 'ik geloof dat het bijna 12 uur is' is dat een religie? Volgens mij zijn geloven en religie twee verschillende dingen, maarja daar gaat het hier verder niet over.

zie mijn stuk hierboven :gaap:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 23:06:
nee dat blijkt, laat je niet bedonderen

Heb je ook die smiley erachter gezien die Accu's uitroep ontzettend laat vind komen?! Let op komt ie weer => :gaap:
Alsof ik dat niet bedacht had....

Ik vind het een stuk logischer om aan te nemen dat die mensen geld krijgen om mee te werken, dan dat Char echt met geesten praat. Misschien heb jij het nog niet helemaal door, maar bijna alles op tv is nep. Dingen die spontaan lijken te gebeuren zijn vaak van te voren zo al geplant en afgesproken

Ja natuurlijk, overal is een logische en rationele verklaring voor :Gaap:
ps: in dit geval is het gepland of heb je het over planten, die groene dingen?! :[
laatste aanpassing

wil je er om heen draaien door fouten te gaan corigeren van andere?

als je in iets geloofd dan ben je gelovig.

en dat hoeft niet een religie te zijn.

een woordenboek is niet een volwaardig docent 'Nederlands', dus vraag het maar aan hem/haar als je me niet geloofd.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 23:19:
blijf ff rëeel, wat heeft dit nou met doormidden zagen te maken. een goochelaar laat mensen ook dingen denken en is wel degelijk mee te vergelijken.

van een goochelaar weet iedereen dat het truc's zijn of niet dan? dat heeft daar niks mee te maken :[

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 23:19:
geesten oproepen? hmmmm ik zal maar nix zeggen.

nee idd goed plan (y) zeg maar niks meer!

Uitspraak van gewoonmootje op woensdag 7 september 2005 om 23:46:
van een goochelaar weet iedereen dat het truc's zijn of niet dan? dat heeft daar niks mee te maken

hallo, sommige goochelaar's gebruiken ook hypnose.

is het dubbeltje nu gevallen?
dat zijn geen goochelaars maar hypnotiseurs. ik ben ook bij rasti rostelli geweest en daar geloof ik ook niet in, dat is toch echt wel heel wat anders..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2005 om 23:44:
wil je er om heen draaien door fouten te gaan corigeren van andere?

als je in iets geloofd dan ben je gelovig.

en dat hoeft niet een religie te zijn.

een woordenboek is niet een volwaardig docent 'Nederlands', dus vraag het maar aan hem/haar als je me niet geloofd.

Ik draai er niet omheen :S waar valt omheen te draaien eigenlijk?! Ik doe niet meer aan jou overtuigen :/ en jij kan mij ook niet overtuigen :S jammer genoeg!!!
Je gelooft zelfs het woordenboek Nederlands niet...:[
En jouw leraar Nederlands is wel volwaardig?? Ik zou gauw trg gaan als ik jou was, gelooft in tegenwoordige vorm heeft waar nodig nog altijd een t ipv D :no: hopeloos!!

En nu kap ik met jou corrigeren anders blijf ik bezig :|

En oh ja
Misschien heb jij het nog niet helemaal door, maar bijna alles op tv is nep. Dingen die spontaan lijken te gebeuren zijn vaak van te voren zo al geplant en afgesproken

Ik ben zelf n paar x op tv geweest, ik weet dus hoe het werkt ;)
haha leuk dit, wat dacht je? Als het mij niet lukt ze te overtuigen, dat kraak ik ze maar af met hun typfouten, zodat je toch nog een beetje het gevoel hebt dat je gelijk hebt gekregen.

nooit gehoord van goochelaars die ook kunnen hypnotiseren?

en ik geloof wel in hypnose. het heeft niets met geesten of geloof te maken. je bewustzijn word gebruikt om het simpelweg te zeggen.

het is alleen levensgevaarlijk, omdat iemand zo stijf als een plank te maken, reuma veroorzaakt wta bij jack spijkerman het geval was.