Heb gezellig vuurtje gemaakt, stukkie metaal gesneden...
Maar nu?
Zit ik weer vast...
die stukjes moet je weer terug in het paneel stoppen, maar dan wel zorgen dat er bij dat pinnentje een stukje over blijft.
Volgens mij moet je dan het kleine puntje onderin stoppen, die grote links bovenin, en die L vormige dingen in elkaar zetten, zoiets,..
eeeeeeeh.....
ja en na de 15?
Uitspraak van Miss_Murder op donderdag 25 augustus 2005 om 16:35:zit nog steeds vast met die tegels en die brug
Gelukkig ben ik niet de enige..... Damn, wat irritant.
ja 2de rij 2de
zit nu met die blauwe b witte W en groene G
zit nu met die blauwe b witte W en groene G
onderste p
dan die rechtsonder 
onderste rij derde die 2 ctjes
en dan 2de rij 1ste groene kasteeltje
en dan 2de rij 1ste groene kasteeltje
Uitspraak van Miss_Murder op donderdag 25 augustus 2005 om 16:45:heb vuurtje gemaakt.. soort 'stukje' en nu??
stukje metaal onder apparaat leggen, machine aanzetten en die stukjes oppakken en terug naar de deur en links boven het dr in zetten
jawel zit logica in
ik zit nu bij de internet afkortingen
stukje metaal onder apparaat leggen, machine aanzetten en die stukjes oppakken en terug naar de deur en links boven het dr in zetten
stukje eronder gelegt..maar gebeurt niet echt veel? machine heeft niet genoeg energie
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss_Murder op donderdag 25 augustus 2005 om 16:49:stukje eronder gelegt..maar gebeurt niet echt veel? machine heeft neit genoeg energie krijg iig geenkleinere stukjes
ff wachten
Uitspraak van Miss_Murder op donderdag 25 augustus 2005 om 16:39:jah heb nu ut hoofd in de box.. dat gaat van links naar rechts? jah deur is ope
Hoe is dat nou gelukt? Ik heb die 3 platen gevonden, maar die deur gaat nog steeds niet open.
Uitspraak van Miss_Murder op donderdag 25 augustus 2005 om 16:35:zit nog steeds vast met die tegels en die brug
je moet zo klikken: 2-1-2 (dus bij de eeste tegel 2x, 2e 1x en de 3e 2x ) en dan het mannetje erin
je moet de tegels zo leggen : 1e tegel 2x klikken, 2e tegel 1x klikken en de 3e tegel 3x klikken... dan kun je het mannetje daarin doen. je doet de brug naar beneden en dan is de deur open.
1 van de 2 ... doet het!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 17:00:Ik heb m uitgespeeld
Tot welk level moet je dan!?!?
bij die afkortingen is het MS
bij die kubusjes 2de rijtje de 2de want in dat rijtje klopt de volgorde niet van de kleurtjes
bij die kubusjes 2de rijtje de 2de want in dat rijtje klopt de volgorde niet van de kleurtjes