ik kom de kamer ook niet uit keb wel de poster gepakt 
keb de poster nu onder de deur liggen misschien dat daar de sleutel op valt 
jep ben in de volgende kamer 
Uitspraak van A.D.HeiDie op donderdag 25 augustus 2005 om 15:52:hmm k heb de kast los
Hoe krijg je dat ding open!?!
Snap der niets van.....gefrustreerd spelletje....wel errug leuk!!!!Heb nu de poster aan het plafond
laatste aanpassing
hoe krijg ik die diskette in de computer 
in de kast vind je een schroevendraaier daar ga je mee naar het schilderij 
idd maar die diskette dan?
jep pin net gevonden
ja ben ik ook nt zoeken, misschien moet je de lijntjes goed hebben
haha ja en nu?
Uitspraak van Cathalijna op donderdag 25 augustus 2005 om 16:18:Met de speld van dat doek aan de wand!
Ja daar ben ik nu alweer voorbij
Wat is de bedoeling met die tegels onder de trap?
Tegels aanklikken tot ze in de goede volgorde liggen. Lege disckette doos gebruiken als val.
Ik zit nu in level 6. In level 5 moet je een code kraken. Je moet gewoon elke keer kijken wat anders is!
Succes!
Ik zit nu in level 6. In level 5 moet je een code kraken. Je moet gewoon elke keer kijken wat anders is!
Succes!
Wat is de bedoeling met die tegels onder de trap?
Het halletje waar je die baan hebt gelegt voor dat hoofd heeft een muur met een patroon
klik erop tot je 3 stukken hebt
Je schuift ze in die 3 gaten.
de eerste schuif je 2 stukjes eruit.. de 2de 1 stukje, en de 3de 3 stukjes... als ik het goed heb en anders is het 2-1-2 en dan plaats je het hoofd rechts.
laatste aanpassing
Uitspraak van Cathalijna op donderdag 25 augustus 2005 om 16:20:Tegels aanklikken tot ze in de goede volgorde liggen. Lege disckette doos gebruiken als val
Dat hoofd heb ik
Wat is tegels in goede volgorde?
En zodra ze goed liggen gebeurd er dan automatisch iets?
Uitspraak van Cathalijna op donderdag 25 augustus 2005 om 16:20:Tegels aanklikken tot ze in de goede volgorde liggen
ja maar het lijkt wel of ik de verkeerde tegels dr in gelegd heb ik bedoel, de verkeerde tegel in de verkeerde slotjes
Ik kom niet voorbij dat Panel met die smiley's, kruisjes, cijfers etc.
Kan steeds overnieuw beginnen en nu heb ik geen zin meer
Kan steeds overnieuw beginnen en nu heb ik geen zin meer
ja maar het lijkt wel of ik de verkeerde tegels dr in gelegd heb ik bedoel, de verkeerde tegel in de verkeerde slotjes
Maakt niet uit hoe je ze erin legt. als je erop klikt komen ze er een stukje uit. de linkse moet er 2 stukjes uit..
de middelste 1 stukje. En de rechter 3 stukjes.
En anders dus zoals ik al zei 2-1-2
Het hoofd plaats je rechts boven.. dan schuif je de stoel naar voren en druk je links boven op de brug en dan zakt hij naar beneden. Als het goed is heb je dan direct de sleutel al of zie je hem ergens liggen of je kan al naar binnen!
Good luck, ik ben even weg!
Uitspraak van Cathalijna op donderdag 25 augustus 2005 om 16:21:dan plaats je het hoofd rechts.laatste aanpassing 25 augustus 2005 16:22
En dan gaat dat hoofd alleen heen en weer
jep gelukt