tsjonge ruk je af op zlatan 
zlatan is niet meer van ajax , zlatan zit lekker bakken met geld te verdienen in turijn en dat doet hij veel liever volgens mij
zlatan is niet meer van ajax , zlatan zit lekker bakken met geld te verdienen in turijn en dat doet hij veel liever volgens mij
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 24 augustus 2005 om 16:55:tsjonge ruk je af op zlatan
heb je het gevraagd aan hem?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:56:heb je het gevraagd aan hem?
nee , jij wel dan ?
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 24 augustus 2005 om 16:57:nee , jij wel dan
hij was nie thuis
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 16:58:hij was nie thuis
waarschijnlijk wou die je gewoon niet zien
ken wel redenen verzinnen , maar dat zijn regelrechte inkoppertjes , voelie hem
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 24 augustus 2005 om 17:07:waarschijnlijk wou die je gewoon niet zien
ken wel redenen verzinnen , maar dat zijn regelrechte inkoppertjes , voelie hem
nou hou niet zo van voelen
jammer he dat ik zlatan als eens heb gesproken. relaxe gozer dat.
nou mag jij weer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 augustus 2005 om 17:08:jammer he dat ik zlatan als eens heb gesproken. relaxe gozer dat.
moet ik daar jaloers op zijn ??
damn man , ik heb met ron brandsteder zitten bezatten in een cafe en daarna hebben wij ons aan 8 rijpe vrouwen vergrepen
dat was pas een relaxte gooz
nou jij weer
laatste aanpassing
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 24 augustus 2005 om 17:12:met ron brandsteder zitten bezatten in een cafe
ik met zijn zoon, rick
wat dacht je; er reageerd niemand meer in mijn topic, ik post zelf nog maar ff een plaatje??
low-life
low-life
tloopt storm, ist niet?