Jezus, moeten we daar nou ook nog topics over openen..
"weet je nog die 1ne keer dat die kerel struikelde over de paal, ja dat is nu 34 dagen geleden..
sodemieter toch een eind op man!
"weet je nog die 1ne keer dat die kerel struikelde over de paal, ja dat is nu 34 dagen geleden..
sodemieter toch een eind op man!
dat was idd een mooi goaltje van zlatan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 12:37:Hoezo vandaag? Was je het gisteren vergeten?
Ja en Nee...ik heb die foto in me kamer hangen met de datum erop (23-8-2004) maar dat bleek dus een foutje te zien (
Frustrerend hé zo'n goal
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 12:37:Hoezo vandaag? Was je het gisteren vergeten?
gister was maandag dan vergeet je wel dingen
dat betwijfel ik 
Wel elleboogjes.....Maar zeker niet sneaky!!
dan heb jij niet goed gekeken, vind ut gwoon een kk sneaky klootzak!
Moet toegeven dat hij echt wel een balletje ken trappen maar dat gedoe met elleboogjes/natrappen enzovoort moeten ze um snel afleren!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:07:Heb nog geen hoogstaande goal gezien van hem, maar kan nog komen natuurlijk.
Die schuiver tegen RBC had ik er ook nog wel ingekregen.
ik had hem over geschoten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:40:dan heb jij niet goed gekeken, vind ut gwoon een kk sneaky klootzak!
Moet toegeven dat hij echt wel een balletje ken trappen maar dat gedoe met elleboogjes/natrappen enzovoort moeten ze um snel afleren!laatste aanpassing 23 augustus 2005 13:40
niet zo schelden straks gaat zlatan huilen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:40:dan heb jij niet goed gekeken, vind ut gwoon een kk sneaky klootzak!
Moet toegeven dat hij echt wel een balletje ken trappen maar dat gedoe met elleboogjes/natrappen enzovoort moeten ze um snel afleren
zo zijn er wel meer in nederland hoor , en sommige zijn veel viezer
langharige homo stijn kan er ook wat van hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:44:langharige homo stijn kan er ook wat van hoor
Vreven geeft tenminste altijd 100%, echt een voetballer naar mijn hart.
Vol erin, geen geouwehoer.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 13:44:zo zijn er wel meer in nederland hoor , en sommige zijn veel viezer
langharige homo stijn kan er ook wat van hoor
ja idd, die stijn vreven is ook een klootzak 1e klas
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 12:46:dat was de enige keer dat ik die gast mocht
Jaja