| Betreft: | evenement: Poing, zaterdag 22 oktober 2005 om 22:00 |
Volgende keer Ome Vos af laten sluiten keertje 
maar deepack???
Ik zie Deepack daar eigenlijk wel een dikke show neerzetten
laatste aanpassing
Uitspraak van masterxess op zaterdag 24 september 2005 om 20:31:Deepack draait niet alleen maar hardstyle he
Ooh sorry, was meteen het eerste wat in me opkwam bij de naam Deepack
Uitspraak van masterxess op zaterdag 24 september 2005 om 19:24:Kunnen jullie het hier een beetje mee vinden?
Jip, Panic sowieso
Deepack ben ik ook niet zo'n fan van, eerlijk gezegd.
Uitspraak van masterxess op zaterdag 24 september 2005 om 20:31:Deepack draait niet alleen maar hardstyle he
maar dat doen ze meestal wel.
kom maar n on tour in de buurt van A'dam houden
Uitspraak van masterxess op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:45:Iets van Oktober... Gizmo, Neophyte, Buzz Fuzz , Chosen Few Equinoxx...en nog wat andere....en dat er iets van alle bussen van de Kikvorsch zouden rijden.. en sluitingstijd iets van 04:00.. owja...en hoorde ook dat het rete gezellig gaat worden
leuk!
laatste aanpassing
Uitspraak van masterxess op zaterdag 24 september 2005 om 19:24:Owja....nog effe iets..ik hoorde dat 10december weer POING in de maas en waal Hal is
Wij hadden deze keer in gedachte;
Deepack
Panic
Viper
Equinoxx
Affix
Teaser
Highlander
Kunnen jullie het hier een beetje mee vinden?
Egt Super!!!!!!!!!
Als suggestie Evil Activities live
yeah weer equinoxx,zelfde set als met de zomerfeesten.kunnen we lekker kanlluh of niet koentje!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 18:42:Uitspraak van masterxess op zaterdag 24 september 2005 om 19:24:
Owja....nog effe iets..ik hoorde dat 10december weer POING in de maas en waal Hal is
Wij hadden deze keer in gedachte;
Deepack
Panic
Viper
Equinoxx
Affix
Teaser
Highlander
Kunnen jullie het hier een beetje mee vinden?
nog effe Armageddon Project er bij en panic laten afsluiten komt het helemaal goed
Ik vind de line-up goed zoals die is. Niks aan veranderen. Het Poinggevoel in leven houden 
Uitspraak van masterxess op donderdag 29 september 2005 om 21:22:Heel misschien dat Panic niet kan....iemand suggesties voor wat anders.??
Deepack er ook af
Stanton, Rob en MC Joe en Vince erbij ofzo ?
Uitspraak van masterxess op donderdag 29 september 2005 om 21:45:Deepack doen we gewoon..hehe.. Sorry jongens..maar dat wil ik haah
Vooruit dan maar
Uitspraak van masterxess op donderdag 29 september 2005 om 21:22:Heel misschien dat Panic niet kan....iemand suggesties voor wat anders.??
Shit
Uhm....
Flamman & Abraxas
laatste aanpassing
Uitspraak van masterxess op vrijdag 30 september 2005 om 07:29:Of Misschien Nosferatu als afsluiter?
Dat zou wel ontiegelijk lekker zijn
Uitspraak van masterxess op vrijdag 30 september 2005 om 07:29:Buzz Fuzz misschien?
gezsellig........
Vince is ook een goeie
Uitspraak van masterxess op vrijdag 30 september 2005 om 07:29:Buzz Fuzz misschien? Of Misschien Nosferatu als afsluiter?laatste aanpassing 30 september 2005 07:29
Doe dan maar nosferatu
Maar liever evil activities

![-=[-FaaB-]=-](/images/user/55872_2889245.jpg)