| Betreft: | evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00 |
Onderwerp is dubbel!
Zie "wie gaat er allemaal naar Q-base?" voor eenzelfde onderwerp.
Vorig jaar was het voor mij echt zwaar kut.....!!! 
Fucking lang in de file gestaan. Toen we dr eindelijk waren en in de stromende regen op de pendelbussen stonden te wachten. Bleek dat die al niet meer reden. Na een flink stuk gelopen te hebben. Mochten we gelukkig gelijk doorlopen bij de ingang. Alleen waren alle bunkers zo vol dat we alleen in de main terecht konden. (als we droog wouden staan dan).
Q-dance beloofd beterschap voor dit jaar. Nou succes voor de mensen die gaan. Mij niet gezien.
Het enige feest in Duitsland waar ik nog heen ga is. Nature One
Fucking lang in de file gestaan. Toen we dr eindelijk waren en in de stromende regen op de pendelbussen stonden te wachten. Bleek dat die al niet meer reden. Na een flink stuk gelopen te hebben. Mochten we gelukkig gelijk doorlopen bij de ingang. Alleen waren alle bunkers zo vol dat we alleen in de main terecht konden. (als we droog wouden staan dan).
Q-dance beloofd beterschap voor dit jaar. Nou succes voor de mensen die gaan. Mij niet gezien.
Het enige feest in Duitsland waar ik nog heen ga is. Nature One
Vorrig jaar erg geluk gehad met de bussen, nergens last van gehad....Alleen jmmr dat het zo druk was in de bunkers door de regen, maar toch was t zkr een vet feesie 
Dit jaar gaat alles overtreffen gezien de line up
Dit jaar gaat alles overtreffen gezien de line up
Vorig jaar waskr dit jaar ook weer
Vorig jaar was ontzettend kut...
Files... overvolle bunkers... veel regen...
Maar dit jaar krijgt Q-dance een herkansing..
en ga maar gewoon met de bus.. schilt een hoop ellende . hehe
Files... overvolle bunkers... veel regen...
Maar dit jaar krijgt Q-dance een herkansing..
B-Flock :bounce: → als beheerder
Voor reacties over Q Base 2004 zie Het grote: Hoe was Q-base topic.