Partyflock
 
Forumonderwerp · 803095
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

nou, de datum is bekend :P


duurt nog ff, maar als de line up lekker is wil ik wel weer gaan, vorig jaar was toppie :D

marco v stage :respect:
Uitspraak van Ritsjie op vrijdag 10 februari 2006 om 19:12:
Richie Hawtin kijken

wie is dat ;) Ik weet wel dat een Collega van me dit jaar mag draaien op zo feest van de Olympische Spelen :D:D:D
Ziet er wel gruwelijk mooi uit die opening ;)
ff klein vraagje, ik ga morgen ook (jaja ik ben dan wel een hardcore fan, maar ik wil wel eens iets nieuws proberen) ik heb kleine groene ronde xtc pillen gekocht vandaag met een heel vaag tekentje...weet iemand miss welke t zijn? thnks
Uitspraak van HC_casper op vrijdag 10 februari 2006 om 20:52:
ff klein vraagje, ik ga morgen ook (jaja ik ben dan wel een hardcore fan, maar ik wil wel eens iets nieuws proberen) ik heb kleine groene ronde xtc pillen gekocht vandaag met een heel vaag tekentje...weet iemand miss welke t zijn? thnks

Misschien shrek'jes


Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 10 februari 2006 om 20:40:
Techno dj

Ga vanaaf techno'en. :woep:
Nog maar 24 uur.............. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D:D:D:D:D
Uitspraak van Marco25 op vrijdag 10 februari 2006 om 20:59:
Nog maar 24 uur..............

En nou. :p
weet iemand hoe het zit met een digicam , mag je die meenemen ?
 
ja die mag je meenemen, zolang ze er niet professioneel uitzien. De mijne gaat zeker mee:D:D

:cheer:TONIGHT IT'S PARTYTIME YIEHAAAAAAAAAAAAAAA:cheer:
:bounce: :cheer: :woep: :bounce: :cheer: :woep: :bounce: :cheer: :woep: :bounce: :cheer: :woep: :bounce: :cheer: :woep:

:9




(k)
 
Net wakker, heerlijk geslapen, en nu heb ik er vet zin in! :)

:cheer:
whaaaaaaa ook net wakker, en goed gedroomd over Trance Energy zo goed dat ik ff het idee had dat het voorbij was, toen ik wakker werd. Maarja was snel genoeg bij de tijd om me weer uit die waan te halen :P

Wat heb ik er zin in zeg, niet normaal ;) Lekker in de trein vanaaf tjock :P Lol maken met gezellige mensen :D

nog 11 uur en 15 min ;) .....:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Marco25 op zaterdag 11 februari 2006 om 09:46:
nog 11 uur en 15 min .....

We zijn aan het aftellen :jaja: :D
 
tot vanavond!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 68437, 59028, 53364, 60556}
ik ga zelf met een kameraad, maar 2 andere kameraden kunnen opeens niet:S en ook andere lui die ik heb gevraagd niet, dus heb nog 2 kaartjes te koop voor 30 euro per stuk(kan ook 25)...


Nog iemand interesse?


Iniedergeval tot vanavond luitjes!:D, wordt super!
laatste aanpassing
 
Ja ja..nog een paar uurtjes en dan is het zo ver...Lets Party!!!!!!!! :cheer: :bounce: :cheer: :bounce:
 
Net toch maar kaartje gehaald ! :cheer:

Heb er zeker zin in ! :D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 10:33:
tot vanavond!!

Tot vanaaf :knuffel:
Hop hop hop ! tap tap tap
 
erg jammer dat bas & ram en cosmic gate er niet zijn.
whaaaaaaaaaaaa, nog 8 en half uur en dan barst het feest lossssssss.
Vanochtend nog ff rondje TE cd's gedaan.
Ken nie wachten :p


Burned with desire is nu wel erg toepasselijk om te draaien :$
laatste aanpassing
Whaaaaaaaaaaaaaa nog paar uurtjesssss te gaaaannnn, heb er echt goed zin in word weer zo GAAFFFFFFF!!!!!
ik heb er ook goed veel zin in, ben erg benieuwd hoe het gaat worden... iemand hier die me kan vertellen hoe het leeftijdsbeleid is? vriend waarmee ik ga is namelijk 17 jaar en 345 dagen... :(
laatste aanpassing
Ik heb er ook zin in!!! Kan niet meer wachten!!! Maar ik hoorde ook verhalen dat vorig jaar heel het verkeer rond de jaarbeurs een paar uur vast heeft gestaan! Hoop niet dat ik in zo'n file beland....Weet iemand daar misschien meer van?
 
Zou het niet weten ! Is toch altijd met feesten dat het wat drukker is.

Gewoon wat vroeger of wat later gaan :cheer:
Uitspraak van Markovic op zaterdag 11 februari 2006 om 14:20:
vriend waarmee ik ga is namelijk 17 jaar en 345 dagen...

dat probleem hebbe wij ook
maar denk als die gene zich beetje volwassen gedraag dat dan wel binnenkomt ( ben zelf ook 17 en over 1.5 maand 18
Uitspraak van S from 076 op zaterdag 11 februari 2006 om 14:41:
Ik heb er ook zin in!!! Kan niet meer wachten!!! Maar ik hoorde ook verhalen dat vorig jaar heel het verkeer rond de jaarbeurs een paar uur vast heeft gestaan! Hoop niet dat ik in zo'n file beland....Weet iemand daar misschien meer van?

Klopt helemaal helaas:-(
Was echt een chaos op de weg!
Ben vorig jaar om half 11 van huis gereden en tot een uur of 2 in de file gestaan op de ring rond Utrecht..
Is nie echt om vrolijk van te worden:-(

Maar dit jaar gaan we gewoon op tijd..
Dan maar te vroeg binnen
Uitspraak van Markovic op zaterdag 11 februari 2006 om 14:20:
vriend waarmee ik ga is namelijk 17 jaar en 345 dagen...

Nou, alstie twintig daagjes voor de deur blijft staan, kan hij daarna toch gewoon VRESELIJK LOS?!

Ik zie het probleem niet...


hihi, geintje. Komt wel goed. Probeer volwassen te kijken :)

(mij nog nooit gelukt overigens, maar ik heb mijn leeftijd mee)

:p
 
Uitspraak van schwingg op zaterdag 11 februari 2006 om 15:27:
hihi, geintje. Komt wel goed. Probeer volwassen te kijken

of gewoon tussen de groep blijven vald het niet zo op
laatste aanpassing
Wat gaat die klok toch langzaam vandaag :S

Vet veel zin in vanavond :jaja:
Heb nog nie zo vaak gezien dat ze echt naar ID vroegen. Neem aan dat ze voor die 20 dagen niet zon probleem zullen maken als dat het bijvoorbeeld een jaar is.
 
Artiest Sirius
Uitverkocht!
Yup tis toch gebeurt :D:D:D Stampesvolle Jaarbeurs vanavond ;)
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
We hit the road :cheer:
See U all there :9
We hebben er ZINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN in :bounce:

Tot Laterzzzzzzzzzz



(k)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 17:47:
Uitverkocht!

Uitverkocht? Een vriend van mee heeft vanmiddag om kwart voor 5 nog gewoon een kaartje gehaald bij ticketbox! :S
 
Uitspraak van S from 076 op zaterdag 11 februari 2006 om 18:10:
Uitverkocht? Een vriend van mee heeft vanmiddag om kwart voor 5 nog gewoon een kaartje gehaald bij ticketbox!

????
ik probeerde van de week kaarten te regelen via die site maar was op maandag al niet meer mogelijk of bedoel je via de verkooppunten?
http://www.ticketbox.nl/dance/2006_02_11_tranceenergy.shtml
hoppaaa ! t'is zover :D vanavond alles geve :woop: :cheer: :woop: :cheer: :woop:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 18:17:
of bedoel je via de verkooppunten?

Ja ik bedoel via de verkooppunten, via internet stopt bijna altijd als eerste
Uitspraak van gezelligheid:cheer: op zaterdag 11 februari 2006 om 18:20:
was niet uitverkocht idd

Zal idd wel niet. Maar het scheelt weer een stukje organisatie natuurlijk als ze de verkoop aan de deur kunnen laten vervallen. Tevens is het een mooi uithangbord, om je feest te kunnen bestempelen als zijnde uitverkocht. Er zullen in ieder geval wel meer dan 29.000 kaarten weg zijn denk ik. ;)
laatste aanpassing
Nou mensen alleemaal heel veel plezier!!!!

Ik gaat eff een uurtje of wat leggen en dan naar de jaarbeurs.

We gaan er een super feest ervan maken, heb er echt zin in :cheer: :bounce:
 
ja gaat helemaal super worden, ben eigenlijk te adhd om te gaan pitten nu:)
 
Yeahhhhhhhhhhh ik heb dr ook veel zin in!!!!!!!
:bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer: :bounce: :cheer:
:bounce: