Partyflock

Forumonderwerp · 803072

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Verplaatst van 28 oktober naar zaterdag 29 oktober 2005.
Maar dit mag de pret niet drukken natuurlijk.

Evengoed vanwege de andere datum toch even dit nieuwe topic.

Zaterdag 29 oktober in De Doele in Purmerend

**Uiteindelijke line-up wordt nog bekend gemaakt**

Met een deurprijs van 10 euro lijkt het me duidelijk, hou de zondag vrij en kom zaterdag 29 oktober met een rotgang (en je goede humeur) naar de Doele toe!! :)

(y)
laatste aanpassing door een beheerder
Kom 9 december wel weer ff langs dan :P Afgelopen donderdag had je eigenlijk toch weer een Contest? Niet dat ik daar zo naar uitkijk, maar wordt ongemerkt steeds vaker uit de agenda gehaald :S Of gaat eerder dicht....
laatste aanpassing
Uitspraak van Remco op zondag 30 oktober 2005 om 19:10:
Afgelopen donderdag had je eigenlijk toch weer een Contest? Niet dat ik daar zo naar uitkijk, maar wordt ongemerkt steeds vaker uit de agenda gehaald Of gaat eerder dicht....

nee hoor Remco er zou niks zijn afgelopen donderdag :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 17:55:
Ze hadden nu een profi bedrijf rondlopen met geluid, ken die gasten....was alleen jammer dat ze weinig tijd hadden voor opbouw en testen.

idd Iwan dat was echt jammer het geluid in dat zaaltje was best goed te doen maar we hadden amper tijd om op te bouwen en in de mainzaal hebbe we eigenlijk alles in 15 minuten moeten doen anders was het nog later gworden maar goed 9 december gaan we zeker weer knallen :)

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 31 oktober 2005 om 12:05:
idd Iwan dat was echt jammer het geluid in dat zaaltje was best goed te doen maar we hadden amper tijd om op te bouwen en in de mainzaal hebbe we eigenlijk alles in 15 minuten moeten doen anders was het nog later gworden maar goed 9 december gaan we zeker weer knallen

:respect:
Ben benieuwd :yes:

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 31 oktober 2005 om 12:05:
idd Iwan dat was echt jammer het geluid in dat zaaltje was best goed te doen maar we hadden amper tijd om op te bouwen en in de mainzaal hebbe we eigenlijk alles in 15 minuten moeten doen anders was het nog later gworden

je had het beter wat later laten worden dan

voor de rest wel een leuk feestje, al goed dat de dj's het niet verneukten die ik gehoord heb want anders lag ik toch mooi te slapen op 1 of andere tegel
ja we waren al 2 uur te laat he
dus gooiden iig meteen die mainzaal open
die live-zaal was wel top qua geluid , die was ook vrijwel de hele tijd goed gevuld

maar goed volgende keer beter :)

iig top dat je helemaal uit Belgie naar Purmereutel komt:)
live zaal ragde!! vooral bij de bouncehoeren en smurf:P
haha idd:)
die smurf was echt top
en die nirvana/eminemplaat was helemaal geweldig :D
zeeker vette afsluiter ja, nou weet k trouwes ook wie jij bent:P
paar foto's @ www.gnq.nl

rit duurde ni zolang hoor :p
was ik dan mss het enigste belgje? :p

ben er geen tegengekomen maar volgens pf zijn er nog 2andere stipjes uit belgië

hij staat in m'n agenda maar weet het nog niet, line-up is in ieder geval wel vet (y)

pics and videos here www.geordiegabbatravellers.com
vette filmpies:)
zie me zelf af en toe nog voorbijvliegen:P

vooral dat filmpje van set van smurf met aan het eind eminem/nirvana :D