Uitspraak van _*_Mandy_*_ op woensdag 16 november 2005 om 19:03:Of dat jij kei lang moet wachten ofzo Ook alweer zo irritant..
pff hou toch is rekening met andere joh, wat ken jou dat nou schelen of je ff moet wachten.. je word toch geholpen!
Uitspraak van _*_Mandy_*_ op woensdag 16 november 2005 om 19:03:ja Of dat jij kei lang moet wachten ofzo Ook alweer zo irritant..
Als voor jou maar alle tijd wordt genomen! Maar voor de andere....zulke reacties
Ik had gisteren weer ruzie..
Willen ze naar de dokter, noemen ze een tijd dat er geen spreekuur is.. Maak je ruimte vrij voor ze om ze alsnog een afspraak te geven: Is het niet goed! Lekker commanderen naar mij! Vooral doen, maar op een gegeven moment was ik echt in staat om m de praktijk uit te trappen.
Lul!
Willen ze naar de dokter, noemen ze een tijd dat er geen spreekuur is.. Maak je ruimte vrij voor ze om ze alsnog een afspraak te geven: Is het niet goed! Lekker commanderen naar mij! Vooral doen, maar op een gegeven moment was ik echt in staat om m de praktijk uit te trappen.
Lul!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:17:Willen ze naar de dokter, noemen ze een tijd dat er geen spreekuur is.. Maak je ruimte vrij voor ze om ze alsnog een afspraak te geven: Is het niet goed!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:49:das echt rampzalig..
Ach hij had gisteren zijn excuses aangeboden.. Dus hij laat wel zien wie er respect voor wie moet hebben
Volgende vakantie die staat gepland is in de week van 2 januari.. Dan is de praktijk een weekje gesloten. En op 9 december, wegens landelijk congres voor huisartsen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 16:37:En op 9 december, wegens landelijk congres voor huisartsen
Shit heb ik weer géén stage
toevallig nog vrije dagen in de aanbieding tussen 9 januari en 24 februari
of 1 mei tot 1 juni
de onze zegt altijd: "gaat vanzelf over"! 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:04:werken ze nog wel??
zo'n 50 uur per week
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 07:47:toevallig nog vrije dagen in de aanbieding tussen 9 januari en 24 februari
Wij nemen geen stagiaires aan vanwege organisatieveranderingen.. We hebben al een HAIO in de praktijk, meer plek is er niet. En als we al stagiaires aannemen, komen ze uit Tilburg