Partyflock

Forumonderwerp · 802000

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

uit: Partyflock heeft strenger beleid nodig???

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 22:29:
Strenger beleid??

Pf is zo politiek correct als ik weet niet wat.

Met als gevolg dat topics achter mekaar worden gesloten omdat er volgens de linkse admins racistische taal wordt uitgeslagen.

Alleen hebben die admins nog steeds niet door dat naar hun maatstaven de meerderheid van de pf leden extreem rechts is :/

Tja, als dit echt zo is, moet het hele forum maar dicht, want we zijn natuurlijk niet bedoeld als speeltuintje voor extreemlinks of extreemrechts. Jammer maar helaas. :[

Alleen... klopt dit wel? Is de MEERDERHEID hier extreemrechts? :/

Nee toch? :(
laatste aanpassing

Uitspraak van RyanM. op donderdag 11 augustus 2005 om 13:49:
Niet dat ik e-rechts ben hoor. dat ben ik niet.

en al ben je het wel, dat is JOUW keuze
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Dat vind ik ook, maar voordat ik naar aanleiding van een eerdere reactie onnodige negatieve reacties krijg.

Ik denk niet dat de meerderheid dat is nee
25%
PF is niet extreem rechts of Links denk ik. Er worden (zoals dat normaal is schijnbaar op internet) soms alleen een hoop ondoordachte one liners-neergezet.

Voor extreem rechts:

Remigratie?? Prima maar dan wel consequent!!!
Alle Noord- en Zuid Amerikanen, Australiers, Nieuw-Zeelanders en Afrikanen met Europese voorouders ook terug naar Europa. Dan is het hier pas echt vol!

Voor extreem Links:

De maatschappij dat ben jij!! Dus doe wat nuttigs.

alle nazis moeten ze hier buiten flikkeren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 10:48:

Net zoals alle antifa's :yes:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 10:48:

hebben die geen bestaansrecht dan?? das een behoorlijk rechtse gedachte!
Uitspraak van se7en op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:59:
hebben die geen bestaansrecht dan

Jawel, maar de decmocratie staat hen niet toe om hun gedachten te uiten. Je mening mag namelijk niet haatdragend zijn of aanzetten tot geweld.

Vrijheid van meningsuiting kent zn grenzen, is niet onbeperkt (grondrechtbeperking moet wel aan een aantal eisen voldoen).

Heb er vorig jaar voor mn rechtenstudie (die ik inmiddels heb ingeruild voor een andere studie) een onderzoeksverslag over geschreven.

Dus elke debiel die hier roept: 'ja das mijn mening, vrijheid van meningsuiting bla bla bla', moet zich realiseren dat er grenzen zijn aan het uiten van je mening.
extreem rechtse terreur hier eg wel
nie zo gek doen
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:13:
Dus elke debiel die hier roept: 'ja das mijn mening, vrijheid van meningsuiting bla bla bla', moet zich realiseren dat er grenzen zijn aan het uiten van je mening.

Idd :yes:
Want iedereen is toch ook van mening dat die terroristen geen bestaansrecht hebben? Is precies het zelfde, alleen zij verheerlijken de Islam en nazi's het blanke zuivere ras.
Gezien het feit dat nauwelijks iemand een onderwerp leest waarin staat dat de minderheid van Partyflock extreemlinks is en het feit dat men de absurditeit van het onderwerp en misschien 'niet rechtse' humor niet begrijpt, toont aan dat de titel van dit onderwerp WAAR is..

DE MEERDERHEID VAN PARTYFLOCK IS EXTREEM RECHTS

Ga nou die molotov (he kut dat was een rus en die waren communistisch) maar op moskeeën en in asielzoekercentra deponeren! Vort!