Partyflock

Forumonderwerp · 802000

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

uit: Partyflock heeft strenger beleid nodig???

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 22:29:
Strenger beleid??

Pf is zo politiek correct als ik weet niet wat.

Met als gevolg dat topics achter mekaar worden gesloten omdat er volgens de linkse admins racistische taal wordt uitgeslagen.

Alleen hebben die admins nog steeds niet door dat naar hun maatstaven de meerderheid van de pf leden extreem rechts is :/

Tja, als dit echt zo is, moet het hele forum maar dicht, want we zijn natuurlijk niet bedoeld als speeltuintje voor extreemlinks of extreemrechts. Jammer maar helaas. :[

Alleen... klopt dit wel? Is de MEERDERHEID hier extreemrechts? :/

Nee toch? :(
laatste aanpassing

Blijf je nou aan de gang? Is ook geen reet aan zo met jou discussieren. Ik blijf aanpassen :vaag:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 08:15:
daarom is ie ook weer open he?

Ja, maar het gaat hier toch niet om dat bepaalde topic, de discussie ging volgens mij over extreem rechts. ;)

En ik vind jullie-admin-volk (:9) veel te politiek correct en ik kom wel vaker topics tegen waar veel te snel een slotje op komt en nee heb daar geen voorbeelden van.

Maar zal er vanaf nu ff op letten :D
laatste aanpassing
  → als beheerder
Op verzoek van verwijderd zal deze reply NIET worden aangepast.

zo beter? :9

Whahahaha (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 08:14:
Maar zal er vanaf nu ff op letten

en als je echt niet snapt waarom iets dicht is, kun je gewoon op t vlopje rammen :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 08:18:
kun je gewoon op t vlopje rammen

Heb wel wat beters te doen, moet ook nog de ongeveer 40 onzin-topics uit mijn volglijst bijhouden ja :[

Hier, je voorbeeld:

https://partyflock.nl/topic/801478.html#bottom

Iedereen moet on topic, maar het mag geen allochtonen discussie worden, terwijl de daders voornamelijk van Marokkaanse komaf zijn, dit bedoel ik dus.

en dat was dus na diverse verzoeken van leden om er een keer géén allochtonendiskussie van te maken

daar kon ik ze niet echt ongelijk in geven, tenslotte was het hoofdonderwerp niet Marokkanen maar dierenmishandeling

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:03:
en dat was dus na diverse verzoeken van leden om er een keer géén allochtonendiskussie van te maken

Maar er zijn ook leden, zoals ik bijvoorbeeld, die daar wel zo'n discussie van willen maken, simpelweg omdat ik geen feiten wil negeren bij zo'n gebeurtenis.

Dat boeit dan verder niet?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:03:
tenslotte was het hoofdonderwerp niet Marokkanen maar dierenmishandeling

In het nieuwsbericht staat gewoon vermeldt dat het voornamelijk jeugd van Marokkaanse afkomst is, dus wat bedoel je precies met "hoofdonderwerp" ?
laatste aanpassing

Dierenmishandeling door probleemjeugd?

Vermelding van afkomst heeft sowieso niet echt veel meerwaarde omdat die jongens niet dat paard hebben mishandeld omdat het Marokkanen zijn, maar omdat het kutjochies zijn.

Als álle Marokkanen per definitie paarden mishandelden, heeft t zin om zoiets te vermelden, anders wordt het gewoon verhaal-nummer-zóveel waar mensen alleen nog maar t woord "Marokkanen" zien en het arme paardje verder geheel vergeten.

En dan is t dus dubbel, want die diskussie hebben we al tienhonderdmiljoen keer gehad en bovendien worden nieuws-items met Marokkanen erin door de media al onterecht overmatig veel naar voren gehaald... "etnisch getinte" delicten met Marokkanen als dader hebben twee keer zo veel kans om in de media te komen als van andere etnische groepen, daar hoeven we toch niet persé aan mee te doen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:16:
Vermelding van afkomst heeft sowieso niet echt veel meerwaarde

Dat vind jij, maar ik dus niet. Verschil van mening.

Als álle Marokkanen per definitie paarden mishandelden, heeft t zin om zoiets te vermelden

Dat is gelul, dus omdat niet alle Marokkanen per definitie paarden mishandelen, moeten we het in dit geval maar negeren?

en het arme paardje verder geheel vergeten

Ja, het is zielig en lachelijk voor dat paardje, maar dan kan het topic helemaal dicht, want dat vindt iedereen.

want die diskussie hebben we al tienhonderdmiljoen keer gehad

Zou dat niet iets zeggen dan, denk je?

daar hoeven we toch niet persé aan mee te doen?

Waar aan mee doen? De feiten weer te geven, bedoel je?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:20:
Zou dat niet iets zeggen dan, denk je?

Dat iedereen elkaar zit na te praten en hoopt dat als je iets maar vaak genoeg zegt, je vanzelf gelijk krijgt? :[

Hoeveel mensen denken hier nog steeds dat de meerderheid van alle delicten en zware criminaliteit door niet-westerse allochtonen wordt gepleegd? (wat zwaar gelul is, in het geval van zware criminaliteit wordt deze zelfs voor 83% gepleegd door autochtone blanke Hollanders)

Hoeveel mensen denken hier nog steeds dat Marokkanen de voornaamste criminele groep binnen de niet-westerse allochtonen vormen omdat ze steeds "Marokkanen" in de kranten zien staan? (is ook gelul, het aandeel van alle "etnische" groepen is ongeveer even groot, alleen hebben Marokkanen twee keer zoveel kans om ermee in de media te komen)

ja, diezelfde diskussie komt steeds naar voren, alleen komen de feiten er niet echt mee overeen en dan mag er op een gegeven moment wel eens een rem op worden gezet (want eigenlijk is het gewoon laster, zo niet racisme/discriminatie)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 02:24:
precies of nazistische getallen,of mensen die beweren dat rassenmenging niet mag en dat ff naar je pb'en omdat je halfbloed bent ofzeggen dat je moet itkijken voor de strijd der rassen die er toch echt aan zit te komen en weet ik wat voor bullshit.Er is zelfs een keer gezegd dat als die strijd zou komen mijn vader me zou uitleveren.

:o ik vind dit toch wel heel erg hoor!
Ik kan niet begrijpen dat mensen hier uberhaupt zo over denken en dit ook nog aan anderen gaan vertellen..
Het is echt om je heel diep te schamen.

Dat is gelul, dus omdat niet alle Marokkanen per definitie paarden mishandelen, moeten we het in dit geval maar negeren?

ik zei niet "negeren" maar zolang die kutjochies dieren mishandelen omdat het kutjochies zijn en niet omdat het Marokkanen zijn, is dat hooguit een randgegeven

Waar aan mee doen? De feiten weer te geven, bedoel je?

Nee, we moeten de VERHALEN eens in wat meer lijn met de FEITEN brengen ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 00:07:
Alleen... klopt dit wel? Is de MEERDERHEID hier extreemrechts?

Nee toch?

Nee tuurlijk niet. :no: Ik denk dat er maar heel weinig mensen zo dom zijn, dat ze extreem-rechts zijn. Of extreem-links. Net zo dom!

Volgens Joeri is de meerderheid hier toch écht extreemrechts :[

(nee, ik geloofde hem dus ook niet)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:29:
Dat iedereen elkaar zit na te praten en hoopt dat als je iets maar vaak genoeg zegt, je vanzelf gelijk krijgt?

Of dat het toch wel vaak voorkomt dat bij "kleine" criminaliteit het zo is dat het vaak allochtonen zijn?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:31:
zolang die kutjochies dieren mishandelen omdat het kutjochies zijn en niet omdat het Marokkanen zijn, is dat hooguit een randgegeven

Vind jij, ik vind dus van niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:31:
Nee, we moeten de VERHALEN eens in wat meer lijn met de FEITEN brengen

Dus gewoon de volledige feiten weergeven inderdaad, inclusief afkomst.

Mij irriteert zowel links als rechts! ;)
laatste aanpassing

:no: maar ik heb wel over bepaalde dingen een duidelijke mening en dat is in sommige ogen natuurlijk weer gelijk extreemrechts :no:
laatste aanpassing

Zullen we anders de "Extreem links is veel gevaarlijker dan Extreem rechts" discussie aangaan? :devil:

:yes: kom maar op met die linkse rakkers :D

Extreemrechts weet ik niet, maar wel rechts volgens mij.

Zelf ben ik links en allergisch voor rechts-kuddegedrag-gebral
(wat ik de laatste tijd steeds meer tegenkom op Partyflock)
Dat was twee jaar geleden wel anders (op PF). Toen dachten mensen nog voor zichzelf,
waren ze veel minder egoistisch en nationalistisch.
laatste aanpassing

Feiten wijzen gewoon uit dat Extreem Links veel gevaarlijk is voor de maatschappij, dan Extreem Rechts.
laatste aanpassing
Uitspraak van Diedus op donderdag 11 augustus 2005 om 09:49:
Zelf ben ik links en allergisch voor rechts-kuddegedrag-gebral

(y) ik denk er ook zo over

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:49:
Feiten wijzen gewoon uit dat Extreem Links veel gevaarlijk is voor de maatschappij, dan Extreem Rechts.

ik wil niet vervelend zijn :[ maar doe es een voorbeeld?

wat hebben we nou nog aan extreemlinks in NL? een paar duizend man, daar houdt t op en iig gaan DIE nooit "poten rammen" of scholen in de fik steken of (zoals laatst bij mij in de buurt) gekleurde mensen met ijzeren pijpen slaan

(PS. "contrary to popular belief" was Volkert v.d.G. volslagen a-politiek en alleen maar geïnteresserd in dierenwelzijn)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:54:
maar doe es een voorbeeld?

Simpel, bij Extreem-Rechts blijft het altijd bij demonstraties en grote monden hier en daar.

Kijk je echter naar onze vriendelijke anti-globalisten die zo links zijn als het maar kan, die rellen en slopen maar aan.

En de aanslag op Fortuyn en van Gogh schaar ik dus ook onder het kopje Extreem Links, simpelweg omdat hun "rechtse" gedachtengoed vermoord is.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:49:
Feiten wijzen gewoon uit dat Extreem Links veel gevaarlijk is voor de maatschappij, dan Extreem Rechts

voorbeeld?
en kom niet met rote armee fraktion, of de ontvoering van aldo morro, maar met iets hedendaags.

Uitspraak van Diedus op donderdag 11 augustus 2005 om 09:49:
Toen dachten mensen nog voor zichzelf,
waren ze veel minder egoistisch en nationalistisch

ik ben totaal niet extreem rechts, maar vind gewoon wel dat als je hier een mening uit, dat je gelijk weer in zo'n tiefus hokje wordt geplaatst!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:59:
En de aanslag op Fortuyn en van Gogh schaar ik dus ook onder het kopje Extreem Links, simpelweg omdat hun "rechtse" gedachtengoed vermoord is

Nonsens.

Volkert v.d.G. was volslagen a-politiek en sinds wanneer is een fundamentalistisch moslim LINKS? :/

Kijk je echter naar onze vriendelijke anti-globalisten die zo links zijn als het maar kan, die rellen en slopen maar aan.

ik zie niet in waarin dit gevaarlijk is voor de maatschapij, daarbij zijn geloofs-fundamentalisten (uiterst rechts overgens) naar mijn mening veel gevaarlijker.

Als je de meelopers niet meetelt, dan blijft er maar een klein percentage over :)

Ik zelf ben ietwat rechts georiënteerd, maar niet meer dan de gemiddelde Nederlander in deze tijden.

Als je de meelopers niet meetelt, dan blijft er maar een klein percentage over

juistem kwijleballen :@

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 10:01:
Volkert v.d.G. was volslagen a-politiek en sinds wanneer is een fundamentalistisch moslim LINKS?

Waarom was ie volslagen a-politiek dan? Als je een politicus vermoord kan je nooit a-politiek zijn.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 augustus 2005 om 10:03:
ik zie niet in waarin dit gevaarlijk is voor de maatschapij

Ok, dus het is goed als groepen mensen die tegen iets zijn, gaan slopen en rellen? :vaag:

Maar als voetbalsupporters dit doen, kan het weer niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 10:19:
Waarom was ie volslagen a-politiek dan? Als je een politicus vermoord kan je nooit a-politiek zijn.

het ging hem helemaal niet om de politieke mening van Fortuyn, maar omdat Fortuyn de fok van pelsdieren weer wilde toelaten

als Fortuyn bij wijze van spreke van de SP was geweest had v.d.G. niet anders gereageerd
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 09:35:
Of dat het toch wel vaak voorkomt dat bij "kleine" criminaliteit het zo is dat het vaak allochtonen zijn?

Kijk dit bedoel ik nou ik heb in meedere topic onderzoeken neergezet door justitie,in opdracht van justitien en als afstudeeropdracht ven iemand van de UT die gaan over allochtonen en criminaliteit,maar deze worden niet gelezen want oooefff stel je voor dat er uit die onderzoeken blijkt dat je ongelijk hebt.

Simpel, bij Extreem-Rechts blijft het altijd bij demonstraties en grote monden hier en daar.

Nou dat valt ook wel weer mee,er zijn hier weliswaar wel al rechts extremistische moorden gepleegd ,of 1 moord dan.
En een grote mond is goed ,normaal en dat mag??Sommige uitspraken kunnen echt niet door de beugel.En wat denk je van bedreigingen grafschennis of brandjes stichten

Extremisme is eigenlijk nooit goed het woord zegt het eigenlijk al :yes:.Links of rechts allebei even slecht.

Er schijnt in de jaren 70 ook een linkse groepering te zijn geweest in Duitsland die bomaanslagen pleegde.

Ik heb op pf zelfs meegemaakt dat iemand begon over de leugen der joden en dat de holocaust niet bestond en me vervolgens een link stuurde van stormfront(als bewijs).Tja altijd nice als er aan je vaderskant mensen aan zijn overleden NOT.Goed die jongen heeft zijn excuses wl aangeboden maar toch,het blijft sick

Volkert van de Graaf werd gesteund door de overheid daar blijf ik van overtuigd :yes:
laatste aanpassing

georganiseerd "poten rammen", joodse begraafplaatsen vandaliseren en scholen/moskeeën in brand steken vind ik anders helemaal niet zo onschuldig

nou ik kan me wel voorstellen dat mensen in deze maatschappij steeds meer naar rechts toe schuiven ja maar of dat meteen extreem is zal wel meevallen!

Daarnaast is er altijd een zondebok nodig als het slechter gaat met een land en met name financieel slechter:yes:
laatste aanpassing

Nee toch?

Zijn alle buitenlanders dieven?

Nee toch ;)

Je bent hier al extreemrechts als je de nld vlag op je profiel hebt.

Ik kom uit voor me mening en als naife apen hier op pf of wara dan ook mij xrechts vinden vind ik best :)
Misschien zijn ze dat uit ontwetendheid :x

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 10:30:
het ging hem helemaal niet om de politieke mening van Fortuyn, maar omdat Fortuyn de fok van pelsdieren weer wilde toelaten

En hier geloof ik dus geen reet van :D

Maar goed, nu even terug naar de kern van de zaak, links/rechts. Hoe zit het met die linke antiglobalisten bijvoorbeeld?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 10:31:
Kijk dit bedoel ik nou ik heb in meedere topic onderzoeken neergezet door justitie

Maar ik praat hier over feiten, ik praat toch geen onzin. Ik verzin toch niet dat die daders een Marokkaanse kom af hebben? :/

er zijn hier weliswaar wel al rechts extremistische moorden gepleegd ,of 1 moord dan

Noem ze eens..

En een grote mond is goed ,normaal en dat mag??

Ja, inderdaad. We leven nog steeds in een land waar de vrijheid van meningsuiting erg belangrijk is (of tegenwoordig zou moeten zijn) dus ja: Dat mag.

heb op pf zelfs meegemaakt dat iemand begon over de leugen der joden en dat de holocaust niet bestond

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 11 augustus 2005 om 10:39:
Uitspraak van StickHorsie™ (v/h DSW) op donderdag 11 augustus 2005 om 00:07:

Nee toch?

:no:
Ik ben zelf rechts maar niet extreem ofzo, maar vaak lijkt het dat iedereen hier extreem rechts is aangezien ze hier vaak sneller iets toegeven en zeggen dan in het echt.
laatste aanpassing

Sommige uitspraken kunnen echt niet door de beugel

maar als er door een marokkaan op partyflock wordt gezegd dat ie stond te JUICHEN TOEN THEO WERD VERMOORD!!!

dat mag wel?? dat wordt wel toegelaten?

idd als ze hier maar IETS denken te zien wat betrekking ZOU kunnen hebben op iets rechts wordt je meteen verbannen of ff je profiel geskipt,zwaar triest!Ik vind ook dat PF extreem-links gedraag vertoont en dat is evenmin goed te keuren :-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 10:33:
poten rammen

Wat heeft dat met rechts te maken?

joodse begraafplaatsen vandaliseren

Dat zijn gewoon zieke geesten, heeft helemaal nix met politiek te maken.

scholen/moskeeën in brand steken

Dit is een reactie geweest op andere acties, niet goed te praten, maar wel begrijpelijk.

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 augustus 2005 om 10:42:
vind ook dat PF extreem-links gedraag vertoont en dat is evenmin goed te keuren

idd, want toen dat werd gezegd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 10:41:
maar als er door een marokkaan op partyflock wordt gezegd dat ie stond te JUICHEN TOEN THEO WERD VERMOORD!!!

werden er ook geen strafpunten uitgedeeld niks :no:
maar zodra ik wat zeg heb ik gelijk een ban aan me kut hangen van 14 dagen!

maar zodra ik wat zeg heb ik gelijk een ban aan me kut hangen van 14 dagen!

jep...vertel mij wat 8) nah ik heb SCHIJT want mn leven hangt echt no way van PF af als ze dat soms denken dus ik geef gewoon mijn mening :-)

ik stond overigens ook te juichen toen die baardaap in zn knieeen werd geschoten :-D

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 augustus 2005 om 10:47:
ik stond overigens ook te juichen toen die baardaap in zn knieeen werd geschoten

kijk nah uit straks heb je gelijk een ban ;p
Ik ben rechts van het midden :P
Maar heb 0,0 symphathie voor extreem rechtse personen.
Net zoals extreem links, ik walg van die gasten :S

Uit zowel extreem links als rechts, komt niets goeds :no:
Extreem rechts kan alleen maar zeiken over hoe het blanke ras wel niet benadeeld word door alles wat een ander kleurtje/cultuur/opvatting heeft.
Extreem links is bijna tegen alles heb ik af en toe het idee :/ Zelfs tegen persoonlijke hygiëne volgens mij want ze zien d'r bijna allemaal uit alsof ze wel een lekker bad kunnen gebruiken :p

Ik weet trouwens wel zeker dat er nog geen 10% op PF extreem rechts is.
D'r zitten wel veel Lonsdale wazi meelopertjes, maar die gaan op een gegeven moment ook wel inzien dat ze debiel zijn :yes:

absoluut met shanna eens :jaja: en idd ik heb ook vaak het idee dat die linkse idioten nog veeeeeeeel erger zijn!

Maar zoals je zelf al aangeeft,het is beide niet goed te keuren maar nogmaals,ik kan wel begrijpen dat mensen steeds iets meer naar rechts schuiven!

Haagse talluk daar ben ik niet bang voor ;-) er staat overigens ook duidelijk IK VIND voor dus geen enkele reden om mij te verbannen om zon zinnetje,dat zou weer getuigen van het feit dat ze zelf zo links als de pest zijn hier ;-)