Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 10 augustus 2005 om 18:37:Dat slaat toch helemaal nergens op man, een kledingmerk maken omdat je niet meer wilt betalen dan alleen voor je eigen land..
slaat meer ergens op dan mensen triest noemen omdat ze der teminste iets voor doen, jij zit iedereen die enigsinds iets van een mening wil hebben of laten zien, uit te schelden voor triest, wies der hier nou triest...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:33:ik vindt de mensen zielig die z'n mening over mensen met iedeen geven
1, typ ff wat duidelijker
2, iedereen mag z'n mening geven. En als die je niet aanstaat, jammer voor jou. Niet iederen hoeft altijd dezelfde mening als jou te hebben toch?
Uitspraak van BekerKwekerjij zit iedereen die enigsinds iets van een mening wil hebben of laten zien, uit te schelden voor triestop woensdag 10 augustus 2005 om 18:39:
Ik scheld niemand uit, ik lach alleen m'n lul uit m'n broek dat zei ik.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:43:maar dan geef je geen fuck om dit land
Klopt, dit land geeft namelijk ook geen fuck om ons.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:46:nouw en is het dan niet een iedee om het land wakker te maken,en er weer voor zorgen dat dat wel zo is?
En jij denk dat dat gaat lukken met een paar van die prachtige, moderne shirts?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:49:mja het zijn teminste mensen die het proberen.
en ik ga zeker een polo halen en er mee lopen.
werkt het niet dan pech,maar het is een iedee
Klopt ook wel, maar ik denk gewoon niet dat het gaat werken.
Kan je beter met een grote groep protesteren en de boel afbreken, dat maakt wel indruk.
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 10 augustus 2005 om 18:51:lopt ook wel, maar ik denk gewoon niet dat het gaat werken.
Kan je beter met een grote groep protesteren en de boel afbreken, dat maakt wel indruk.
maar we willen het land niet afbreken, maar juist opbouwen denk je niet
ik heb zelfs al zon polo! en heb vandaag al iemand met nog 1 zien lopen, dus blijkbaar werkt het wel....
Uitspraak van BekerKwekermaar we willen het land niet afbreken, maar juist opbouwen denk je nietop woensdag 10 augustus 2005 om 18:54:
ik heb zelfs al zon polo! en heb vandaag al iemand met nog 1 zien lopen, dus blijkbaar werkt het wel....
Oke ga je gang..
Ben benieuwd of het z'n vruchten gaat afwerpen.
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 10 augustus 2005 om 18:51:Kan je beter met een grote groep protesteren en de boel afbreken, dat maakt wel indruk.
Yeah
Uitspraak van BekerKwekerik heb zelfs al zon polo! en heb vandaag al iemand met nog 1 zien lopenop woensdag 10 augustus 2005 om 18:54:
Je keek niet toevallig in de spiegel?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:59:Daarom ga ik vanavond in de Maas pissen.
Als we dat nu eens met z'n allen gaan doen, dat maakt wel indruk!
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 10 augustus 2005 om 19:01:Als we dat nu eens met z'n allen gaan doen, dat maakt wel indruk!
Okay, dan spring ik vervolgens van de Erasmusbrug af. Puur en alleen omdat ik zo trots op mijn land ben, uiteraard.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:02:Okay, dan spring ik vervolgens van de Erasmusbrug af. Puur en alleen omdat ik zo trots op mijn land ben, uiteraard. .
Zal ik het dan filmen, en op internet zetten met als doel "Nederland wakker te schudden" ??
Uitspraak van Blijs Blaas op woensdag 10 augustus 2005 om 19:05:Zal ik het dan filmen, en op internet zetten met als doel "Nederland wakker te schudden" ??
Goed plan! Maak er maar een rood-wit-blauwe DVD van en verkoop het op internet. Dat slaat vast aan.
Misschien is het ook een goed idee om t-shirts van mijn overblijfselen te maken?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:08:Goed plan! Maak er maar een rood-wit-blauwe DVD van en verkoop het op internet. Dat slaat vast aan. .
Misschien is het ook een goed idee om t-shirts van mijn overblijfselen te maken?
Moet ik wel even iemand vinden die goed is in website's bouwen.. net zoiets geweldigs als bovenstaande site bijvoorbeeld..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:11:mja dit niveau daalt.
Hoe kom je daar nou ineens bij!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:08:Goed plan! Maak er maar een rood-wit-blauwe DVD van en verkoop het op internet. Dat slaat vast aan..
Misschien is het ook een goed idee om t-shirts van mijn overblijfselen te maken?.
en maar afvragen waarom het land naar de kloten gaat, de maatschappij dat ben jij, logies dat er nix overblijft, als je alleen maar andermans ideen kan afkraken!!!
beetje jammer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:11:mja dit niveau daalt
Begon juist net leuk te worden!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:11:iemand die wat probeerd met goeie bedoelingen
De enige bedoeling die ze hebben, is hun beurs te spekken door mensen met dezelfde gedachtegang als jou te ontdoen van hun verdiende centjes.
Uitspraak van BekerKwekerals je alleen maar andermans ideen kan afkraken!!!op woensdag 10 augustus 2005 om 19:13:
Ik kraak hun ideeën helemaal niet af.
Ik vind het zelfs een geweldig idee! Marketingtechnisch gezien dan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:16:mja hoe weet jij dat zo zeker doe jij het???
Wat doe ik?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:19:Wat doe ik?
dee je maar es wat
zou een hoop schelen voor deze maatschappij
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:24:Een 16-jarige wazi die een grote bek heeft over de maatschappij, wat een land..
hoe kan je oordelen over iemand die je niet kent?
Uitspraak van actief op woensdag 10 augustus 2005 om 19:39:ik ga toch godverdomme ook geen shirt kopen waar op staat "ik wil het kwartje van Kok terug" of "leve de hypotheekrenteaftrek"
of lijkt jullie dat ook wel wat?
daar houden ze zich niet mee bezig
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:26:wazi is taal van die wannebee's
daar heb je weer wel gelijk in vind ik...
stomme term...
Uitspraak van BekerKwekerhoe kan je oordelen over iemand die je niet kent?op woensdag 10 augustus 2005 om 19:25:
Haar eigen tekst zegt genoeg..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:29:jij bent onderdeel van de nieuwe generatie