Partyflock

Forumonderwerp · 801049

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Ben nu sinds mij gestopt met mijn speed gebruik,en ben
in klinische behandeling gegaan om van mijn verslaving af te komen. Eerste had ikke het zwaar maar had veel steun aan mijn vrienden, ben nou vanaf 4 mei gestopt en heb van die vele vrienden nog maar 2 over!!! :(

WIE HEEFT DAT OOK MEEGEMAAKT? EN HOE BEN JIJ ERMEE OMGEGAAN?

Uitspraak van (6) Petaaaaah (6) op maandag 8 augustus 2005 om 00:00:
Hey Kerol je doet het prima ,
Martijn jongen, jij red het zeker wel,
blijf jezelf, en ga zo door !

he volgens mij zit je bij iemand in de kont te porren hahaah

volgens mij ben je helemaal gek geworden maar goed veel plezier met je leven nog maSSel
als je egt wil stoppe kan je gewoon beter ff niet met je maten omgaan die gebruike anders word het nog veel moeilijker om er vanaf te blijven en als het EGTE maten van je zijn respecteren ze dat!

Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op zondag 7 augustus 2005 om 22:18:
Wat klojo's waren die zogenaamde vrienden dan!

wie ben jij om te oordelen???
je weet er geen zak van hij heb het er zelf na gemaakt

Zo dan lekker gezellig denk 8)
Nahh kep 4 jaar gebruikt,ieder weekend 2 a 3 nachten deur
en af en toe zelfs tijden iedere dag!!
Kben nou bijna 3 maanden gestopt,en de vrienden die ik had heb ik nog steeds wel,ik zie ze alleen veel minder,omdat ik van mezelf weet dat als ik na een feesie met ze meega ergens zitten,dan ga ik de fout in,weet ik nou al!
Maar kweet niej,mis t eigenlijk wel,dagen achter mekaar met je simpele kop tegen mekaar aankijken,de grootste onzin uitkramen...GEWELDIG!
Maja ben nou nog net zo gestoord als dat ik was alleen zit niej meer 3 dagen int zelfde huis nix te doen...:D
Hoop dat ik t volhou,zou wel zonde zijn als ik nou die 3 maanden weer verkloot,ben nou al goed op weg.
We zullen zien
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 11:02:
En je moet zeker je nix aan trekken van zogenaamde vrienden die jou alleen kunnen accepteren als jij speed gebruikt, zulke mensen willen geen vrienden zijn maar speedvriendenkringetje clubje in stand houden snapte.
Gwoon je ding blijven doen!

en als je ECHTE vrienden ook allemaal speed gebruiken?

of kunnen mensen die speed gebruiken geen vrienden hebben denk je?
Ik heb vrienden die wel en niej gebruiken. Zelf gebruik ik ook wel.
Er wordt in mijn vriendengroep geen onderscheid gemaakt. Iedereen respecteert zijn of elkaars mening.

Vrienden die je niej respecteren daarom zijn geen echte vrienden. :nee:

Uitspraak van [RCL7] BurnIt :bounce: [RCL7] op maandag 8 augustus 2005 om 12:24:
ik heb veel vrienden die drugs gebruiken, en enkele die geen drugs gebruiken, maar we gaan allemaal goed met elkaar om, drugsgebruikers en niet-gebruikers.

Zelfde vriendengroep cker?? ;)
laatste aanpassing
en wie zegt dat al die vrienden speed gebruiken?dat maken jullie er maar van!!!En niemand kan hier over oordelen want ze kennen het verhaal er helemaal niet van hoe alles in elkaar steekt!!!En als je het hele verhaal weet,ja dan kun je er echt pas over oordelen en je mening geven!
laatste aanpassing