Partyflock
 
Forumonderwerp · 799229
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan Tiesto? Die arme knul heeft het altijd zwaar te voorduren.. En het is ook niet zo dat je maar een tv hoeft aan te zetten en je ziet tiesto, want als je nu een tv aan zet dan zie je die ellendige Brace met een nieuw nummertje :[ Dat is veel kwalijker dan tiesto!

Bovendien is die muziek niet eens zo erg om aan te horen en in het dagelijks leven lijkt het me een aardig jong :)

Wat een veel kwalijkere zaak is dat iemand als Darkraver 'komtie dan' uitbrengt.. Zo krijgt heel nederland de indruk dat die rotzooi echte hardcore is. Vervolgens gaan die mensen dan een keer naar een feest en zal er op den duur 'hardcore' als 'komtie dan' gedraaid worden, dat alleen de grote massa leuk vind.

Het zou dus logischer zijn dat al die mensen die Tiesto haten de Darkraver zouden haten.
laatste aanpassing
Ach, men beweert ook dat het Jump is...

Naja het is wel een mooie manier om het geld van arme kindjes te innen. Beter kopen ze een plaatje van Darkraver dan dat ze al hun geld spenderen aan die gare ringtones van tegenwoordig.

Dat vind ik 100x erger eerlijk gezegd.

Enne, die vinyl van Kom tie dan he is zo slecht nog niet hoor ;)
 
ij laat je te veel beïnvloeden door de media, die hebben lonsdale op een verkeerde manier in het nieuws gebracht, omdat een klein deel dat er mee loopt nazi/wazi is denkt nu iedereen dat het een nazi merk is.. maar dat is het niet! gabbers dragen lonsdale, en deel van de lonsdale dragers is nazi/wazi. ik loop nu niet meer in lonsdale omdat mensen als jij dan denken dat ik een nazi ben, en dat vind ik triest

Hahaah, dat dacht je. Ik zit/zat zelf middenin de hardcorescene hoor. Ik weet precies waar ik het over heb. Ik weet ook precies wat voor type volk het is(dat gedeeltej waar we het nu over hebben). De media heeft gewoon ontdekt wat voor lui het zijn, daar hebben zij verder weinig aan toegevoegd. Hoogstens op bepaalde dingen wat overdreven. Maar vergeet niet; Waar rook is, is vuur!
laatste aanpassing
dit ging toch trouwens alleen over Thijs????

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 20:27:
Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan Tiesto?

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 20:27:
zie je die ellendige Brace met een nieuw nummertje

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 20:27:
iemand als Darkraver

nee hoor O:)
laatste aanpassing
onze vriendelijk vriend uit breda is ook met hardcore begonnen hoor!

een echte muziekliefhebber heeft geen pispaaltjes of hekel aan andere muziekstylen.

dus hou lekker op met zeiken wie er nou wel beter is of wie er nou wel commercieel draait en niet. iedereen doet zn ding en doet wattie leuk vind en zolang je dat doet loop je elkaar niet in de weg bij verschillende muziekstylen

(Y)
jawel hoor "arme tijs" zo is het forum toch gestart?
%(
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:50:
Hahaah, dat dacht je. Ik zit/zat zelf middenin de hardcorescene hoor. Ik weet precies waar ik het over heb. Ik weet ook precies wat voor type volk het is. De media heeft gewoon ontdekt wat voor lui het zijn, daar hebben zij verder weinig aan toegevoegd. Hoogstens op bepaalde dingen wat overdreven. Maar vergeet niet; Waar rook is, is vuur!

kruip lekker terug onder die stoeptegel wil je.. ok veel irritante lonsdalers... maar dat komt puur omdat al die nazi kneuzen het aantrekken met al hun meelopers... ik heb genoeg vrienden die het dragen en die hebben TOTAAL niets tegen niemand! ik draag het zelf niet omdat ik het gewoon simpel strontsaai vind maja als ik een karl kani trui aantrek ben ik dan een anti-blanke-gabber-aap? :vaag:
Uitspraak van Lique op maandag 1 augustus 2005 om 21:54:
jawel hoor "arme tijs" zo is het forum toch gestart?

ja ,.. maar .. maar ... maar.. Puh! :@
 
Uitspraak van TechnoBluffy op maandag 1 augustus 2005 om 21:52:
een echte muziekliefhebber heeft geen pispaaltjes of hekel aan andere muziekstylen.

mijn woorden ;)

ik ben 100% gabber (kwa muziek en stappen/feesten) maar kwa kleding zul je dat niet altijd kunnen zien

meeste denken dat ik rocker ben, fijn want gabbers zijn nou eenmaal aso's in iedereens ogen, beetje jammer (kortzichtig media-beinvloedbaar kutvolkje bahbah ga relletjes met elkaar schoppen ofzo :[ )
Uitspraak van Jeff London op maandag 1 augustus 2005 om 21:55:
ja ,.. maar .. maar ... maar.. Puh!

Wahahahahahahahahahaha, erg heej.. :-P
Artiest {SHOWLIST artist 52138, 31458}
Het nummer komt ie dan is typisch een voorbeeld met het grote commerciële gedoe.. Je moet es naar feestjes gaan van DOTF ofzo.. daar heb je dat niet ;).. www.dotf.nl
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:50:
Hahaah, dat dacht je. Ik zit/zat zelf middenin de hardcorescene hoor. Ik weet precies waar ik het over heb. Ik weet ook precies wat voor type volk het is(dat gedeeltej waar we het nu over hebben). De media heeft gewoon ontdekt wat voor lui het zijn, daar hebben zij verder weinig aan toegevoegd. Hoogstens op bepaalde dingen wat overdreven. Maar vergeet niet; Waar rook is, is vuur!laatste aanpassing 1 augustus 2005 21:51

nee de media heeft het zo laten voorkomen dat iedereen met lonsdalekleren een racist is, omdat er achtereenvolgens nsda in staat en dat lijkt op nsdap, nou ik weet niet hoor maar dat is de grootste bullshit die er bestaat!! gelukkig is lonsdale nu met een soort campagne bezig waarmee ze het merk proberen te redden; er komen t shirts op de markt waarop staat: 'lonsdale loves all colours', waarmee ze willen laten zien dat het geen nazi merk is. ik hoop dat het aanslaat
Uitspraak van Skippy :bounce: op maandag 1 augustus 2005 om 22:06:
Het nummer komt ie dan is typisch een voorbeeld met het grote commerciële gedoe.. Je moet es naar feestjes gaan van DOTF ofzo.. daar heb je dat niet

zolang daar entree gevraagd word en nog meer dingen geld op brengen is ook dat Commercieel gedoe..
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:08:
'lonsdale loves all colours', waarmee ze willen laten zien dat het geen nazi merk is. ik hoop dat het aanslaat

mjah... ik vind het aan een andere kant wel handig... lonsdale of niet btw.. gabbers zijn in niet-gabber ogen toch al vaak fout, weet ik ook meteen met wie ik niets te maken wil hebben ;)

en nogmaals ik ben geen lonsdale drager :D
 
Uitspraak van Jeff London op maandag 1 augustus 2005 om 22:08:
Commercieel gedoe..

het hele leven draait zowat om commercie... alleen liefde niet haha

sex soms ook al ;) hoeren haha (dikke lol)
 
ik kijk nooit naar TMF ik kijk alleen Southpark, Southparkers zijn stoer (y) :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:31:
het hele leven draait zowat om commercie... alleen liefde niet haha

wrong , denk aan de poolse postorderbruidjes ;)


:d
 
Uitspraak van Jeff London op maandag 1 augustus 2005 om 22:08:
zolang daar entree gevraagd word en nog meer dingen geld op brengen is ook dat Commercieel gedoe..

als iets niet commercieel zou zijn zouden ze geen winst maken (er kan alsnog entree gevraagd worden om de kosten te dekken) maar hier verstaan we onder commercieel; hoe kan ik het meeste geld verdienen? nou dat doe je door muziek te maken die het grote publiek leuk vind, door op een feest zoveel mogelijk mensen op een vierkante meter te proppen, een toiletkaart laten kopen, 50 euro voor een kaartje vragen, 10 euro voor parkeren enz. enz., nou bij DOTF doen ze dat echt niet
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:41:
wrong , denk aan de poolse postorderbruidjes

dat valt bij mij onder de categorie sex ;) liefde kun je (helaas haha) niet kopen :9
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:41:
50 euro

of nog meer ;)

2€ of meer voor een consumpsiebon betalen en dan doodleuk 3 bonnen moeten geven voor een blikje red bull :vaag:

op masters underground vendetta haha... 2.20€ per bon.. 3 bonnen... 6.60€ voor een red bull :/
 
ja dat was op dominator ook, wel leuk feest trouwens, maar wel commercieel, maar ja; art of dance en q-dance he
 
helaas is dat leuke bij hun ook altijd duur :/

mjah... 't leven is duur ;)
 
juist, en kleinere feesten zijn stukken goedkoper en vaak nog gezelliger ook :D k ging niet meer zo vaak naar grote feesten, en die drugshonden op dominator hebben het er ook niet echt leuker op gemaakt
 
enzyme incubation was 100% perfect :D

hardcore 4 life ook SUPER!!

alle grote feesten was tegenover de kleinere wel groter kwa belevenis (bv boten voorbij zien varen op outdoor) maar gezelliger... klein is fijn :jaja:
 
Uitspraak van Jeff London op maandag 1 augustus 2005 om 20:51:
het hele uitgaan , dj's, muziek etc wereldje draait om de poen. En ik geef ze geen ongelijk.

ik wel!! :(
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:03:
Ik geef 'm groot gelijk hoor. Zal jij jezelf een beetje gaan uitsloven voor een nazi festijn die je haat om je huidskleur???
Dikke vinger voor de hardcorescene van tegenwoordig, laat ze maar ik stront zakken als het zo moet! Kan 'm alleen maar gelijk geven.

(Y)
 
waarom hecht je er zoveel waarde aan dat je een bepaald merkje draagt om zo te laten blijken dat je gabber(of hardcore liefhebber) bent 'partyman aka terreurjunk'?
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:05:
waarom hecht je er zoveel waarde aan dat je een bepaald merkje draagt om zo te laten blijken dat je gabber(of hardcore liefhebber) bent 'partyman aka terreurjunk'?

heb ik gezegd dat ik er waarde aan hecht? ik vind gewoon dat mensen met vooroordelen over lonsdale moeten oprotten, want dat soort mensen zijn net zo kortzichtig als de nazi's zelf
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:45:
dat valt bij mij onder de categorie sex liefde kun je (helaas haha) niet kopen

je trouwt met die vrouw tegen betaling en blijft de rest van je leven bij haar dat noem ik dan niet bepaald sex. sex is wat ongebondens
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 21:42:
de media, die hebben lonsdale op een verkeerde manier in het nieuws gebracht, omdat een klein deel dat er mee loopt nazi/wazi is denkt nu iedereen dat het een nazi merk is.. maar dat is het niet! gabbers dragen lonsdale, en deel van de lonsdale dragers is nazi/wazi

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 22:08:
gelukkig is lonsdale nu met een soort campagne bezig waarmee ze het merk proberen te redden; er komen t shirts op de markt waarop staat: 'lonsdale loves all colours', waarmee ze willen laten zien dat het geen nazi merk is. ik hoop dat het aanslaat

ik maak het hieruit op dat jij vind dat gabbers lonsdale dragen. en dat je blij zou zijn wanneer men dit weer kan doen zonder voor racist of nazi oid te worden aangezien.
ik zeg: draag eens normale kleren!!!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 augustus 2005 om 23:02:
Ik geef 'm groot gelijk hoor. Zal jij jezelf een beetje gaan uitsloven voor een nazi festijn die je haat om je huidskleur???
Dikke vinger voor de hardcorescene van tegenwoordig, laat ze maar ik stront zakken als het zo moet! Kan 'm alleen maar gelijk geven.

heb het nu 2 x meegemaakt dat ik een special early rave set deed op een feest (doek alleen maar bij vrienden , want wil het neit wekelijks draaien dat houd het speciaal (L) en het is het ergste gevoel ter wereld om goed te draaien en een paar van die kaalkoppen demonstratief stil te zien staan , of massal ineens de toko uit lopen en 2 minuten na finish van mens et weer binnen zijn , dat terwijl je dag in dag uit bezig bent die oude plaatjes te verzamelen, setjes voor te bereiden enz. is het ergste gevoel ter wereld. uik zeg :Respect: darkie
laatste aanpassing
 
ik maak het hieruit op dat jij vind dat gabbers lonsdale dragen. en dat je blij zou zijn wanneer men dit weer kan doen zonder voor racist of nazi oid te worden aangezien.
ik zeg: draag eens normalen kleren!!!laatste aanpassing 1 augustus 2005 23:29


ik zeg: niet praten
laatste aanpassing
nou ja vooroordelen ik ken ze velen techno liefhebbers vinden zichzelf ook altijd geweldig en intellectueel enzo ..

nou ik ging vroeger alleen maar naar techno feesten en nu altijd naar hardcore en zo´n vreemd figuur ben ik niet hoor ..
tiesto vond ik op het begin ook wel relaxt alleen nu niet meer .. maar dat is gewoon omdat ik zn muziek lelijk vind, die ouwe nummers vond ik wel blits
 
nounou partyman(hoewel dat na dit soort posts een beetje ongeloofwaardig klinkt) ontwijk nou niet mijn vraag.
ik ben het met je eens dat de media totaal fout zaten met de berichtgeving, en dat zij zelf de oorzaak zijn van de explosieve groei van het aantal 'lonsdale-jongeren' door mensen met lonsdalekleren te stigmatiseren.
maar het heeft me wel doen inzien dat het eigenlijk maar onzinnig kuddegedrag is om dmv lonsdale te dragen je te identificeren met andere 'gabbers'. wees gewoon jezelf!! maargoed als je jezelf heppie voelt door jezelf te brandmerken moet je dat vooral doen. (Y)
lang leve de vrijheid van menigsuiting. :D
laatste aanpassing
 
eh raadsman kun je jezelf nader verklaren?
want uit jouw post begrijp ik dat je enorm fan bent van kuddegedrag, en dat je zo bekrompen en kortzichtig bent dat mensen met een afwijkende mening geen recht op leven hebben. :flower:
 
waarom wil je me dood hebben bedoelde ik eigenlijk...
 
waarom irriteer ik je?
 
:D, er valt niet echt mee te praten, ik begrijp wel een beetje hoe je je voelt raadsman, je kan ze maar het beste negeren want ze doen dit om te provoceren, iemand vermoorden staat een behoorlijke zware straf op
laatste aanpassing
nou ja daar zit wel wat in, ik heb eigenlijk alleen mezelf er mee, want niemand zal hem missen en hij zelf heeft al geen leven dus voor hem maakt het ook weinig uit
 
typerend: personen die geen weerwoord hebben in een discussie ontwijken het subject en proberen met vuil taalgebruik de tegenpartij te intimideren... ;)
 
Hahahaha die raadselman is echt niet helemaal goed volgens mij!!

kruip lekker terug onder die stoeptegel wil je.. ok veel irritante lonsdalers... maar dat komt puur omdat al die nazi kneuzen het aantrekken met al hun meelopers... ik heb genoeg vrienden die het dragen en die hebben TOTAAL niets tegen niemand! ik draag het zelf niet omdat ik het gewoon simpel strontsaai vind maja als ik een karl kani trui aantrek ben ik dan een anti-blanke-gabber-aap? :vaag:

Je hoort mij toch ook nergens zeggen dat IEDEREEN in de hardcorescene zou is?? Ik bedoel alleen dat het nogal een hype is tegewoordig om tiesto en trance te haten, om zwarten te haten...eigenlijk om overal tegen te zijn wat niet binnen het straatje hardcore valt...beetje triest soort groepsgedrag, maar mensen weten niet waar ze eigenlijk mee bezig zijn...vandaar dat bepaalde dj's niks meer met de scene te maken hoeven te hebben, en ik kan ze daar geen ongelijk in geven.
laatste aanpassing
 
huh ? ik snap niet wat ik verkeerd gezegd heb ? ik val lord of error niet bij ik reageerde simpelweg op wat hij zei..
nee hoor, mensen die in herhaling vallen en met zinloze argumenten komen en het zelf nog geloven zijn gewoon vreselijk irritant en zou ik het liefst doodmaken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 00:08:
huh ? ik snap niet wat ik verkeerd gezegd heb ? ik val lord of error niet bij ik reageerde simpelweg op wat hij zei..

jij sprak over kaalkoppen, daarmee bedoelde je wazi's, niet elke kaalkop is een wazi
 
:gaap:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 augustus 2005 om 00:08:
huh ? ik snap niet wat ik verkeerd gezegd heb ?

join the club :P