Partyflock

Forumonderwerp · 798981
al heel de dag niet gerookt en wil het nou echt vol gaan houden ..

nog meer mensen die aan het stoppen zijn ?
laatste aanpassing
en houd je het nog steeds vol?

ik ben vet aan het minderen.
ben ook van plan om ermee te stoppen
helemaal gaat nu toch niet lukken
net vette stress periode achter de rug.

ben t wel van plan :)

ik ben nu bijna 3 maanden gestopt :D
Bijna 6 maanden gestopt :D:D

*trots*

Bijna 2 jaar

met 1 pakje kan ik een maand doen, ben niet verslaafd maar af en toe vind ik het wel lekker om een sigaretje op te steken bijvoorbeeld op een feest na een biertje. relaxt dus :D

Ik ben sinds 20 december gestopt :P

Cursus gehad bij een Alan Carr instituut. (€250,-)

Ik ben gestopt vanaf woensdag en ik mis echt niks! Heel raar :S

En ik rookte toch al zo een 8 jaar ongeveer.

Was 3 dagen goed ziek, zowiezo geen zin om te roken dus een mooi moment en te stoppen met die domme rotzooi.

Wil binnenkort ook gaan stoppen :jaja: Begin eindelijk eens in te zien dat t allemaal helemaal geen nut heeft en t alleen maar veel geld kost :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 08:01:
Wil binnenkort ook gaan stoppen Begin eindelijk eens in te zien dat t allemaal helemaal geen nut heeft en t alleen maar veel geld kost

Duh!!!!! Had ik je ook wel kunne vertelle Den!!!!
hahahaha!!!! 8) Grappie!!!! ;)

Ik wil ook wel stoppen.ik ben er 2 jaar afgeweest en na 1 sigaret te hebben gerookt was het weer mis.Maar ik heb nu nog niet echt de motivatie om te stoppen dus rook nog even lekker door:D

Is die weer begonnen met Roken die Koko:(!!!

Weet juh wat jij doet slechter is dan gwn door roken maja...

stoppen is n makkie :yes:

Ik ga dinsdag proberen te stoppen met roken.. :yes:
ach ja je bent een paar dagen goed ziek ma asje mentaal een beetje sterk bent ist simpel toch
laatste aanpassing

Al een lange tijd gestopt met roken, was geen enkel prob voor me!

Al 5 maanden gestopt, maar nog steeds zin in een peukie.. gaat maar niet weg

ik heb nu al 2 dagen niet gerookt! heb afgelopen vrijdag 2 pakjes gerookt sindsdien zijn men longen helemaal naar de tering...
ik denk dat ik ook maar ga stoppen... ik rook al 6 jaar.. dan ga ik super veel eten vreten!! :slijm:
ben ook bezig om te stoppen met roken... nou ben benieuwt :D mijn eerste dag zit er gelukkig bijna op!

Was vorig jaar gestopt met roken door middel van pleisters. Was er 2,5 maand af tot ik weer eens een sigaretje wou proberen.. dat had ik beter niet kunnen doen :) Maar ben wel weer van plan om te gaan stoppen. Het enige nadeel daarvan is dat ik er zo behoorlijk van aankom :(

Stoppen kost me niet zoveel moeite, geen ontwenningsverschijnselen enzo. Alleen vaak sluipt het er na een tijdje weer in dus dat ga ik maar eens proberen te voorkomen.

ik ben al een week gestopt nu. Al heb ik wel van het weekend min of meer gezondigd door te roken van jointjes met tabak. :/
Ook weer druk bezig met stoppen, gaat redelijk moet ik zeggen, maar best moeilijk... rooktje al paar jaartjes zeg maar 25 peuken per dag weg.... en als ik flink vaag ben wel het dubbele af en toe :S

Wish me luck ;)
Good luck mannetje!! Lukt je wel.
Ik doe met je mee, dusse...

ik doe ook voor de 3e dag mee! :D, kmoet zeggen heb er ook helemaal geen zin in! na een paar dagen gaat die rommel echt stinken!
de verleiding komt denk ik wel weer wanneer ik een glas alcohol nuttig... dus dat probeer ik eerst ook maar niet!
Voor mij is nu ook echt het moment gekomen om te stoppen, nadat mn zwager van 34 jaar afgelopen weekend een hartinfarct heeft gekregen door het roken :s

Aangezien hij direct moet stoppen, doen we met de hele familie met hem mee :)
Artiest Bisbee
heb een paar jaar geleden een auto ongeluk gehad waarbij ik dus een paar maand heb moeten revalideren, mijn 3e rugwervel was gebroken en mocht toch niet uit of wat dan ook, toen heb ik gebruikt gemaakt van deze mogelijkheid,
had met me mams afgesproken dat zolang ik op dat medischbedje lag er iig niet gerookt werd in de woonkamer, ook geen asbaken etc... en dat heeft geholpen.

Dit puur omdat ik in de tijd van de ziekenhuisbezoek sterk overtuigd werd dat het zich niet loonde het roken!
zag vele relatieve jonge mensen met nog weinig tijd te gaan en die dan hun gezinnetje op bezoek kregen o,m nog maar eff ervan te mogen genieten!!

dus ben nu 6 a7 jaar eral van af haha..
hebzelf van 13 tot 17 gerookt.
Ik neig om weer te gaan beginnen.. :S

nu al flink geminderd

maar na mijn vakantie met mijn schatje hopelijk definitief
laatste aanpassing
Ben net 2 weken gestopt :yes:, alleen als je een borrel op hebt is het moeilijk.. :/
Kut..vandaag sinds 3,5 jaar weer gerookt!! :S

oei dat is echt zonde :(

in mijn dromen begin ik ook weer steeds met roken :/

maar in real life gelukkig al 13 maanden niet meer :cheer:

bijna 4 maanden gestopt :D:cheer:
Uitspraak van Sann@ op vrijdag 16 september 2005 om 09:03:
Ben net 2 weken gestopt

hahahahahaha alleen soms een klein heisje he san :P(Y)

Ja ik ben nu al 4 weken gestopt na 6 jaar roken, werd wel eens tijd, ik heb gewoon het goeie moment afgewacht, je moet het doen als je er egt klaar voor bent, als er geen problemen meer zijn voor je of iets dergelijks, je voelt vanzelf wel wanneer je er klaar voor bent.

En ik heb al vier weken een pakje peuken op me bureau staan, en geen een peuk gerookt....

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 19:16:
Ja ik ben nu al 4 weken gestopt

ik ook:D
jaja bend e volgende datum maarweer aan het plannen waneer ik weer eens gaat stoppen !
iemand suggesties ?

3 oktober was een goede datum (afgelopen 3 oktober rookte ik 3 jaar niet meer). Misschien kun je 3 november stoppen?

ik ben ma gestOpt met stoppen..:/

ja ik ben wel gestopt met roken ik heb alleen na het eten

de neiging om er 1 op te steken...!!!
ik heb rookperiodes....

dan ineens weer wel, dan weer niet...

stop heus nog wel eens echt....

8)
ik was 4 maanden gestopt maar door af en toe een haaltje te nemen ben ik voor gaas gegaan!! baal dr wel van want het scheelde zoveel geld!! zelf gedaan i know! maar heb nu goedkope sigartten gevonden en die zijn nog te roken ook! ooit ga ik wel weer stoppen!

allen care had ik gedaan, mini boekje gelezen en dacht doe t gewoon. mn ma had cursus gedaan van 6uur lang!! nog steeds gestopt en ben trots op dr!!
eeerst stoopen met zuipen , als ik dat onder de knie heb stop ik weer met roken!

iedere keer als ik een biertje op heb wil ik zuipen , werkt niet zo !

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 13:49:
Wil binnenkort ook gaan stoppen Begin eindelijk eens in te zien dat t allemaal helemaal geen nut heeft en t alleen maar veel geld kost

Ok me 2.. dis me 3e stopdag! Ik mis het niet egt.. maar ik word er zooooo ontzettend chaga van dat ik alweer heb geroepen: zal ik dan maar weer gaan roken?! Maar dat doe ik maar niet.. ik wil het wel volhouden.. rookte een pakje per dag.. elke dag 4 euro.. :nee: Nu hopen dat ik het volhou!

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2005 om 19:16:
je voelt vanzelf wel wanneer je er klaar voor bent.

TRUE!!

ben nu meer dan 1,5 jaar gestopt met roken