te lang 
Ligt eraan waar we heen gaan, bv in Rotterdam weet ik al me winkeltjes wel te zitten dus daar doe je misschien een halve dag over (wel hard doorgaan dan he zonder pauze
en in een onbekende stad ben ik toch wel dik een dag zoet.
en in een onbekende stad ben ik toch wel dik een dag zoet.Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 12:16:Veel te lang.. en te vaak!!!
ik ook
en meestal met vriendinnen en anders met me broer of met me vriend
hoe lang shop jij gemiddel?
tot mn geld (bijna) op is
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 20:50:en met wie?
met mn dinnetjes...maar mn schatje houd gelukkig ook van winkelen
Uitspraak van chickiered op woensdag 10 augustus 2005 om 13:43:met mn dinnetjes...maar mn schatje houd gelukkig ook van winkelen
ow, hehe dat kan, als mijn vriendin gaat shoppen, dan ga ik niet mee hoor!
Dat hangt ervanaf maar meestal ruim een uur ofzo, alleen
euhm de hele dag, tot ik er bij neerval! 
en dan gezellig met een vriendin, zus, ma of alleen maak me eigenlijk niet uit. shoppen is altijd leuk
en dan gezellig met een vriendin, zus, ma of alleen maak me eigenlijk niet uit. shoppen is altijd leuk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:44:Lig ter aan hoeveel ik nodig heb
en hoeveel geld je hebt he!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:48:en hoeveel geld je hebt he!
Daar heb ik me Mama voor.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:51:Daar heb ik me Mama voor.
ma betaald alles?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:19:ma betaald alles?
Ja, behalve als ik echt nisk nodig heb, en wil het persé hebben, dan moet ik het zelf betalen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:21:Ja, behalve als ik echt nisk nodig heb, en wil het persé hebben, dan moet ik het zelf betalen.
lieve moeder heb je!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 18:14:weet ik.
maar je mag ook altijd wel wat geld van mij lenen!

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)