Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:03:Leer eers Ajax maar eens met hoofdletter schrijven!
boeiend wat deze wedstrijd wordt...
het is maar een tournooitje.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:03:Leer eers Ajax maar eens met hoofdletter schrijven!
Leer jij eerst maar eens om eerst goed te schrijven!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:10:Alleen omdat ik vergeet een t te schrijven?
Ga weg joh, kneusje
Dan moet je ook zelf niet beginnen.
Heb jij wel enig idee hoe dom je dan wel niet ben, kansloos figuur.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:16:Hahah, gaat zijn eigen fout gelijk aanpassen...
Beter dan een kansloos FAKE profiel aanmaken op PF
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:20:een voetbal club
Een voetbal club? Gvd wat is er met jou he?
Een voetbal club, als jij zo over Ajax praat heb je niet eens het recht over Ajax te praten kneus... Een voetbal club...
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:20:Je moet wat he! Maar anders spreken we keertje af,mag jij mij schrijfles gaan geven!
We kunnen elkaar beter schrijfles gaan geven, ik maakte zelf ook net een stomme typfout
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juli 2005 om 12:24:Zielig figuur ben je eigenlijk wel
Je moest eens weten wat ik van jou vind knuppel
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:25:Je moest eens weten wat ik van jou vind knuppel
Brrrr.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 12:21:Een voetbal club? Gvd wat is er met jou he?
Een voetbal club, als jij zo over Ajax praat heb je niet eens het recht over Ajax te praten kneus... Een voetbal club...
Anders stel je even gruwelijk aan man sjonge jonge jonge voetbal is mooi prachtig en dan ga jij OF meerderen zeiken over een hoofdletter van een club *SNEU FIGUUR*
Hahaha toon je bent ook verbannen haha om welke reden boeit me niet maar t zal vast wel terecht wezen
iemand die zo gevrestreerd doet op forum kan ook niet anders dan gebant worden
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 29 juli 2005 om 13:25:Hahaha toon je bent ook verbannen haha om welke reden boeit me niet maar t zal vast wel terecht wezen
iemand die zo gevrestreerd doet op forum kan ook niet anders dan gebant worden
Zo discussie afgelopen, want Toon Telefoon is gebanned.
Ik vraag me af door wie dat komt
*Hint* *Hint*
laatste aanpassing
Uitspraak van Axel Foley op vrijdag 29 juli 2005 om 14:06:Zo discussie afgelopen, want Toon Telefoon is gebanned.
Ik vraag me af door wie dat komt
*Hint* *Hint*
Hahaha inderdaad